| Forum - Music Board - Eerste optreden nieuwe band - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Aanstaande vrijdag is het dan zover. Ik moet voor het eerst optreden met m'n nieuwe band No Issue.
Details: http://www.ivarca.nl/ Het is een try out optreden en duurt maar 30 tot 45 minuten. Maar het is voor ons goed om elkaar te leren kennen op het podium, voordat we een hele avond optreden. BTW: Het is een "wedstrijd" en als je wint mag je geloof ik een hele avond optreden daar. Als iemand wil komen kijken, Ivarca ligt in Aalten en is te vinden op http://www.detelefoongids.nl PS: Jullie vragen je natuurlijk af of ik dit wel volhoud gezien mijn gezondheid. Nou de laatste week gaat het niet echt lekker, dus het is absoluut geen pretje, maar gelukkig duurt het maar 3 kwartier, dus dat moet vol te houden zijn (hoop ik). Foto's + een verslag volgen na het optreden. |
|||
| posted: 11-02-07 16:11 | ||||
|
Cool, ben gisteren nog naar een Janis Joplin tribute band geweest
Wat is jullie setlist als ik vragen mag Frank? |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 11-02-07 16:17 | ||||
|
Als we 30 minuten spelen het volgende:
Are you Ready (Thin Lizzy) Doctor Doctor (UFO) Tie your mother down (Queen) Mr. Tinkertrain (Ozzy Osbourne / Black Sabbath) Run to the hills (Iron Maiden) Seek and destroy (Metallica) Bark at the moon (Ozzy Osbourne / Black Sabbath) Toegiften: Black night (Deep Purple) Wishing well (The Free) For whom the bell tolls (Metallica) |
|||
| posted: 11-02-07 17:21 | ||||
|
quote: Lekker om mee te spelen met gitaar |
|||
| Hardstyle is the style. | ||||
| posted: 11-02-07 17:56 | ||||
|
Tss, wel kunnen optreden maar niet naar de meeting komen. |
|||
| posted: 11-02-07 22:51 | ||||
|
quote: Een half uur en ik moet daarna aan de zuurstof vrees ik
(BTW: Het optreden duurt 30 minuten en is op 15 mins van m'n huis. Voor de meeting heb ik een reistijd van 2,5 uur enkele reis.) |
|||
| posted: 12-02-07 06:44 | ||||
|
quote: Dat dacht ik |
|||
| posted: 12-02-07 06:45 | ||||
|
Heel veel succes en sterkte ermee Frank!
Hopelijk gaat alles goed, zodat je deze heerlijke liedjes lekker kan spelen |
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 12-02-07 10:05 | ||||
|
quote: Vette setlist Frank! |
|||
| "Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust | ||||
| posted: 12-02-07 16:49 | ||||
|
Lekker raggen dus
Goodluck Frankie Al Caponne |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 13-02-07 00:37 | ||||
|
Nou, even een kort verslagje.
Optreden ging lekker. We speelden strak en het publiek vond het leuk. Belangrijkste reacties van het publiek en de jury waren: - De muziek werd goed en strak neergezet. - Mijn gitaargeluid was erg vet (top, zo'n nieuwe versterker). - De zang paste niet bij de muziek (want een zangeres). - Podiumpresentatie was nog niet alles, maar da's te verwachten bij een 1e optreden (en voor sommigen hun 1e optreden ooit). Met name het punt over de zang baart me wel zorgen. De rest is prima of op te lossen (presentatie). Maar anyway, ik heb lekker gespeeld en ging tevreden naar huis |
|||
| posted: 17-02-07 10:58 | ||||
|
dat is mooi om tehoren ging het verder ook goed met jezelf? |
|||
|
||||
| posted: 17-02-07 11:05 | ||||
|
quote: Ging wel. Ben nu wel kapot, maar dat houd je toch. |
|||
| posted: 17-02-07 11:40 | ||||
|
Quote van de jury: "ze waren muzikaal erg goed, met name complimenten voor het samenspel van de gitaristen".
Hoppa |
|||
| posted: 17-02-07 15:34 | ||||
|
Ik ben degene met de rooie gitaar. |
|||
| posted: 18-02-07 21:42 | ||||
|
aight, maar wat was dan het probleem met de zangeres ? | |||
|
||||
| posted: 19-02-07 14:52edited: 19-02-2007 14:52, by KNz | ||||
|
quote: Te ruige muziek voor een vrouwenstem vond men. Ik vond het wel meevallen, zeker gezien de nummers (probeer als man Iron Maiden maar eens te zingen). Alleen bij metallica kun je er wat van zeggen imo. |
|||
| posted: 19-02-07 16:36 | ||||
|
sorry dat ik et vraag, maar wat is er precies met je gezondheid dan? toch wel benieuwd .. | |||
| Wie dit leest is gek! | ||||
| posted: 19-02-07 16:51 | ||||
|
quote: Goeie vraag. Zie hier: http://gaming.pandemic.nl/index.php/forum/showtopic/4525 en hier voor al die eunors die mij een hart onder de riem hebben gestoken toen het hard nodig was. http://gaming.pandemic.nl/index.php/forum/showtopic/4585 |
|||
| posted: 19-02-07 20:14 | ||||
|
Lekkere playlist, maken jullie ook geheel eigen nummers of zijn jullie meer van het coveren (beiden is heerlijk om te doen )
Ik ga hopelijk over 2 weken opnemen met m'n eerste band hehe. (sabbath ftw!) Zangeressen worden in bands die dit soot muziek spelen moeilijk geaccepteerd, het is erg lastig om een vrouw goed heavy metal achtig te laten zingen, maar het gaat mij meestal meer om de lol die ik er aan beleef, da wat anderen er van vinden, dus ik zou je er geen zorgen om maken en gewoon lekker verder gaan |
|||
|
"You can't bend strings on a piano"
- Paul Gilbert |
||||
| posted: 20-02-07 12:06edited: 20-02-2007 12:08, by Biopulse | ||||
| Forum - Music Board - Eerste optreden nieuwe band - 1 2 > | ||||
locked