LoginPassword
Forum - News Board - Reorganisatie Rcon Team
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
De afgelopen maand is het MT bezig geweest met het evaluaren van alle rconners.
Dit met het oog op de activity en een betere bezetting van de servers.

De evaluatie was dan vooral berust op de activiteit van de rconners op de servers maar er is ook gekeken naar andere bijdragen.

Toch hebben enkele rconners niet aan de criteria kunnen voldoen en we moesten dan ook helaas afscheid van ze nemen.

De vertrekkende rconners zijn Drivers, Manny, Manic, Xellos, Maximillian, Milkman en Boesselaere.

De meeste van hun hebben uit eigen keus na overleg met de Rcon Supervisors besloten om te stoppen.

Namens het hele MT danken wij hun dan ook voor hun harde werk en inzet tijdens hun periode als rconner en hopen dat hun een actieve en positieve rol in onze community blijven spelen.

De komende dagen zullen wij doorgaan met een nieuwe formule in het Rcon team en er zal voortaan een periodieke evaluatie komen om het Rcon team voortaan scherp en actief te houden.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 01-02-07 19:38  
bobsqaud
Rconner
Jmmr maar iedereen iig bedankt voor de inzet
posted: 01-02-07 20:07  
briznokovic
Rconner
ja idd jammer jongens!
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
posted: 01-02-07 20:37  
Tjappie
Rconner
Jammer jongens.

gelukkig blijft er nog wel een leuk team over!
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 01-02-07 22:13  
manny
Member
Ik ga niet weg hoor!!!

mijn functie is beschikbaar voor een ander, die actiever op de servers kan zijn...

Ik heb de tijd momenteel niet beschikbaar, en vind het daarom een mooi moment om mijn stokje over te dragen.
Ik zal gewoon actief blijven op het forum en bij PM3 ook zeker van de partij zijn.

Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor het vertrouwen en de mooi tijd die ik tot nu toe heb gehad bij Pandemic.

tot snel!!!
rustig aan he....
posted: 02-02-07 09:29  
ProB
Rconner
Hey Bedankt mensen...

Jammer maar ook wel erg netjes dat jullie er zelf voor kiezen om er mee te stoppen.
Dat zegt al een hoop over jullie.

Do u have a ProBleem, mister.
posted: 02-02-07 11:40  
Cisnux
Rconner
ja succes mannen

't was een eer met jullie gewerkt te hebben!
I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work...
posted: 02-02-07 18:52  
n0r
Rcon Supervisor
Natuurlijk hartstikke badankt voor jullie inzet, en ik hoop jullie hier te blijven zien

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 02-02-07 23:01  
Th0rium
Rconner
quote:
n0r Wrote:
Natuurlijk hartstikke badankt voor jullie inzet, en ik hoop jullie hier te blijven zien

yo
I know i ain't rich, so only stand behind me
but up in yo bitch, is where you might find me
#landofsand
posted: 03-02-07 04:25  
De Boesselaere
Member
Het was erg gezellig als rconner. Maar af en toe zal je me gewoon op de servers en forum tegenkomen hoor.
"Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust
posted: 07-02-07 16:47  
Biopulse
Rconner
quote:
ProB Wrote:
...
Jammer maar ook wel erg netjes dat jullie er zelf voor kiezen om er mee te stoppen.
Dat zegt al een hoop over jullie.

Inderdaad, goed dat jullie het zelf dan ook inzien, succes in verdere gaming activiteiten en in jullie verdere leven in het algemeen (in neem aan dat jullie daarom midner actief zijn )

"You can't bend strings on a piano"
- Paul Gilbert
posted: 13-02-07 13:19  
KNz
Rconner
quote:
Cisnux Wrote:
ja succes mannen

't was een eer met jullie gewerkt te hebben!

posted: 13-02-07 14:28  
Forum - News Board - Reorganisatie Rcon Team
locked