Poll - Ik denk er serieus over om naar deze meeting te komen (in/rond Eindhoven)
| Ja, ik wil echt komen en wil mijn werk/voetbal/breiclub ervoor afzeggen | 65.8 % | |
| Nee ik kom niet | 34.2 % | |
| Total Votes: 38 | ||
|---|---|---|
| Forum - News Board - Pandemic Meeting 3 - « < 7 8 9 10 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
FFS ik heb weer wat gemist
Ik vind dat de volgende meeting in Winterswijk moet zijn. Dan kunnen chronisch zieken er tenminste ook bij zijn! Maar leuke pics (omg Vogel je hebt toch wel je handen thuis gehouden?) en volgens mij was het weer übertof en zo moet dat! |
|||
| posted: 25-02-07 18:39 | ||||
|
ik ben erbij lionh, roep maar, haha | |||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 25-02-07 18:53 | ||||
|
volgende word waarschijnlijk in groningen.maar dat duurt ook nog wel ff denk ik | |||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 25-02-07 19:48 | ||||
|
quote: zo tezien was het echt een gezellig feestje en de volgende keer moet ik er echt bij zijn wat het ook kost , maar ik vind die foto van GreyFox echt wel 1 van de top foto's van alle foto's haha met dat glas Grolsch |
|||
|
||||
| posted: 25-02-07 20:04 | ||||
|
quote: Heb je volgende week wat te doen? ;P |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 25-02-07 20:18 | ||||
|
quote: Kijk, That's what im talking about. Als er dan nog gewerkt moet worden kan ik gewoon erna komen |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 25-02-07 20:19 | ||||
|
Nou ik ben eindelijk ook thuis gekomen vanuit Breda helemaal naar Den bosch en toen naar utrecht en daarna naar Hilversum omdat er een wisselstoring was dus ook nog eens dikke vertraging en railswerkzaamheden ben ik na bijna 6uur reizen thuis
Ik vond het zeker super en voormijn part mag het volgende week wel weer hoor. Greetz ProB (BTW khad wel de Laserquest topscore van 768 Die 2e match ging klote (185) omdat mijn pak naar de klote was en ik er niet aan dacht om em ff om te wisselen.) |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 25-02-07 20:36 | ||||
|
Dat ziet eruit als een behoorlijk gezellige boel |
|||
| Hup Holland Hup! | ||||
| posted: 25-02-07 20:52 | ||||
|
Jammer dat ik er niet bij kom zijn zag er echt gezellig uit mannen ! |
|||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 25-02-07 21:45 | ||||
|
damn ik zit echt hard te balen dat ik het gemist heb, ziet er gezellig uit. Bij deze beloof ik er de volgende keer te zijn hehe | |||
| posted: 25-02-07 21:46 | ||||
|
quote:toevallig wel dan sta ik namelijk op de piste in kaprun |
|||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 25-02-07 22:18 | ||||
|
owwwwwwjaaaaaaaaaaahooooooooorrrrrrrr
ik ga weg en nog geen 5 minuten later gaan jullie aan de bierpijp / tequilla??? mannnnnnnnnnnnnnnnn bitches! |
|||
|
I know i ain't rich, so only stand behind me
but up in yo bitch, is where you might find me #landofsand |
||||
| posted: 25-02-07 23:00 | ||||
|
quote: /signed. kut werk voor de TU ook. |
|||
| posted: 26-02-07 09:30 | ||||
|
Python mooi verslag van de dag heb je gemaakt. Het was echt super als het volgende week weer georganiseerd wordt ben ik er weer bij en ga dan ook mee stappen vond wel jammer dat ik dat gemist had maar voor de rest was het echt een top dag. (alleen dat treinen niet ) |
|||
| posted: 26-02-07 10:07 | ||||
|
shit man
Sinds ik uit Eindhoven terug gekomen ben kamp ik met enorme keelonsteking. Dikke koorts aanvallen en niet kunnen eten van de pijn. Nog andere mensen daar last van ? |
|||
| posted: 01-03-07 14:25 | ||||
|
quote: Heb je je wel laten in enten toen je van dat eiland af kwam???? Welkom in Brabant |
|||
| posted: 01-03-07 14:32 | ||||
|
quote: Ik kamp ook met keelpijn, maar dat heb ik al sinds ik ben gaan zwemmen in Belgie. |
|||
| posted: 01-03-07 14:49 | ||||
|
Zo erg was die Grolsch toch ook weer niet? |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 01-03-07 15:12 | ||||
|
hehe
Stelletje boeren daar dat is het gewoon
Maar nee serieus Ik werd me maandag toch ziek Kom net bij dokter vandaan en heb een kuur gekregen Als het dit weekend niet iets beter zou zijn moet ik misschien nog wel geopereerd worden omdat het misschien wel leek op een peritonsillair abces, ook wel paratonsillair abces is een abces dat zich rond, naast of achter een keelamandel kan ontwikkelen, meestal in aansluiting op een tonsillitis. De patiënt is over het algemeen flink ziek, met een zwelling achterin de keel die zo pijnlijk is dat de patiënt de mond moeilijk ver kan openen, slikken soms onmogelijk is, en het speeksel de patiënt uit de mond loopt. De behandeling is chirurgisch: het abces moet worden geincideerd en ontlast. In Nederland gebeurt dit in het algemeen door de KNO-arts. Maar ik denk dat dat wel mee valt. Ik kan men mond nog wel open doen alleen ik kwijl als een idioot. |
|||
| posted: 01-03-07 18:34 | ||||
|
Na dit gelezen te hebben heb ik besloten echt nooit meer Grolsch te drinken!
Wel vervelend Prob.. |
|||
|
||||
| posted: 01-03-07 18:41 | ||||
| Forum - News Board - Pandemic Meeting 3 - « < 7 8 9 10 > | ||||
locked

en de volgende keer moet ik er echt bij zijn wat het ook kost
, maar ik vind die foto van GreyFox echt wel 1 van de top foto's van alle foto's haha met dat glas Grolsch