LoginPassword

Poll - Ik denk er serieus over om naar deze meeting te komen (in/rond Eindhoven)

Ja, ik wil echt komen en wil mijn werk/voetbal/breiclub ervoor afzeggen 65.8 %

Nee ik kom niet 34.2 %

Total Votes: 38
Forum - News Board - Pandemic Meeting 3 - <  1  2  3  4  5  >  »
n0r
Rcon Supervisor
quote:
Tjappie Wrote:
[..]

Vast niet.
Zijn wel sloten in omgeving eindhoven denk ik.

Ja, ook het heineken vloeit hier rijkelijk

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 15-01-07 13:01  
manny
Member
en weer ontopic,

drank meenemen, slaapzak wel/niet, dat soort zaken zijn nu nog niet aan de orde, de kleine ''bijzaken'' komen te zijner tijd (en ja, om de mannen weer voor te zijn, bier is geen bijzaak, is t belangrijkst blablabla)

voor nu zijn we bezig met het maken van een overzicht van mensen die gaan komen, opties aan t bekijken voor de invulling van de dag, en kijken wie er evt plaatsen beschikbaar heeft voor een etentje en'/ of slapen.

Ik kan altijd wat mensen mee richting breda nemen, volgens mij slaapt Squizy ook bij mij, dus dat zien we tzt wel, voor mensen die echt nergens iets kunnen fixen in eindhoven, of het gewoon heel leuk en gezellig lijkt om in de Cassa Di Manny te resideren zeg ik; plaats zat!!!

Korte mededeling voor de jongelingen onder ons; bij PM1 en PM2 hebben we een aantal 'jongere' deelnemers gezien, en dat is prima verlopen, activiteiten op de dag zijn allemaal toegankelijk voor de jongere mannen, en wat betreft stappen heeft dat ook niet veel problemen opgeleverd.

Vaak is het stappen toch de afsluiting van de dag en een gewoon cafe kunnen jullie sowieso wel in... bier drinken word mss wat moeilijker, maar ook dat lossen we op

Problemen bestaan niet, dat zijn UITDAGINGEN!!!

gegroet
rustig aan he....
posted: 15-01-07 15:00  
Th0rium
Rconner
ben hoogstwaarschijnlijk van de partij.
ik kom ook uit nijmegen, dus samenreizen misschien een optie?
I know i ain't rich, so only stand behind me
but up in yo bitch, is where you might find me
#landofsand
posted: 15-01-07 16:13  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
Ik heb in tilburg ook nog wel slaapplaatsen
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 15-01-07 16:24  
n0r
Rcon Supervisor
Die slaapplaatsen in Tildburg en Breda, hoe wil je die na 1 uur bereiken? of zijn er bob-ers ofzo?

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 15-01-07 16:41  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
als het moet ja, liever niet, maarja
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 15-01-07 16:42  
n0r
Rcon Supervisor
Dan maar niet slapen

posted: 15-01-07 17:16  
GreyFox
System Administrator
Bij mij kunnen ook wel een paar man slapen, als jullie maar niet mn vriendin / de kat irriteren.
posted: 15-01-07 17:32  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Bij mij kunnen ook wel een paar man slapen, als jullie maar niet mn vriendin / de kat irriteren.

Ik zal nu maar geen oneerbare voorstellen doen?
posted: 15-01-07 17:41  
Tjappie
Rconner
wat voor kat?
Hou niet van haren in me mond.
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 15-01-07 18:07edited: 15-01-2007 18:07, by Tjappie  
RapidFire
Member
quote:
Tjappie Wrote:
wat voor kat?
Hou niet van haren in me mond.

ben wel ns wakker geworden toen ik bij een maat lag te pitten die een kat had, stond die kat bovenop me, me in mn gezicht te staren van 10 cm afstand. Gaat hier om een kat met maar 1 oog. Als je dat aankan, is er niets dat een kat je nog kan maken believe me
posted: 15-01-07 18:27  
Tjappie
Rconner
Hetzelfde is me overkomen met veriteas zijn kat.
Alleen heeft die 2 ogen .
En stond die niet boven op me maar pal naast me.
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 16-01-07 00:18edited: 16-01-2007 00:19, by Tjappie  
Dr. Squizy
Community Moderator
Ik heb ook wel eens m'n ogen open gedaan en iets harigs gezien. En ik maar hopen dat het een kat was, niek heeft er echter geen.....

@ jasper.... als je nou gewoon komt de 24ste, lijkt mij leuk en dan luister weer met genoegen naar je (off-topic) geouwehoer

ON-TOPIC maar weer mensen.

posted: 16-01-07 22:07edited: 16-01-2007 22:08, by Dr. Squizy  
Python
System Administrator
Bij mij zijn er nog 3 plaatsen over, alleen moet er dan nog een 2persoons luchtbed geregeld worden. Mijn leete airobed is al voor de helft bezet door Carlson, dus als iemand een dringende behoefte heeft om met hem een bed te delen dan hoor ik het wel.

Bovendien is mijn hotel op loopafstand van de stad, dus drank is geen probleem. Mocht je denken dat die drank dezelfde weg terug naar boven gaat vinden dan raad ik je sterk aan een slaapzak mee te nemen want het gras in de tuin is in Februari niet op zijn warmst.
posted: 16-01-07 22:54edited: 16-01-2007 22:58, by Python  
GreyFox
System Administrator
Ik woon 6 mins lopen van Python af btw.
posted: 16-01-07 23:06  
n0r
Rcon Supervisor
quote:
Python Wrote:
Bij mij zijn er nog 3 plaatsen over, alleen moet er dan nog een 2persoons luchtbed geregeld worden. Mijn leete airobed is al voor de helft bezet door Carlson, dus als iemand een dringende behoefte heeft om met hem een bed te delen dan hoor ik het wel.

Jaaaaaa

xD

posted: 16-01-07 23:42  
bobsqaud
Rconner
quote:
Python Wrote:

Bovendien is mijn hotel op loopafstand van de stad, dus drank is geen probleem. Mocht je denken dat die drank dezelfde weg terug naar boven gaat vinden dan raad ik je sterk aan een slaapzak mee te nemen want het gras in de tuin is in Februari niet op zijn warmst.

Ow dan zal ik wel een tent meenemen ofzo maar ik weet niet als ik dronken ben als ik die nog kan opzetten
posted: 16-01-07 23:57  
n0r
Rcon Supervisor
anders ga je er gwn inliggen zonder op te zetten

posted: 17-01-07 00:27  
CarlSoN
Rconner
quote:
Th0rium Wrote:
ben hoogstwaarschijnlijk van de partij.
ik kom ook uit nijmegen, dus samenreizen misschien een optie?

Ik ga met de trein vanuit Oss naar Eindhoven (dus via Den Bosch), als het goed is kom jij daar ook langs. Dan kunnen we dat stukje wel samenreizen.
posted: 17-01-07 11:15  
Ronzz
Member
Bobsqaud/Cobra wat doen jullie?
posted: 17-01-07 17:28  
Forum - News Board - Pandemic Meeting 3 - <  1  2  3  4  5  >  »
locked