LoginPassword

Poll - Ik denk er serieus over om naar deze meeting te komen (in/rond Eindhoven)

Ja, ik wil echt komen en wil mijn werk/voetbal/breiclub ervoor afzeggen 65.8 %

Nee ik kom niet 34.2 %

Total Votes: 38
Forum - News Board - Pandemic Meeting 3 - 1  2  3  >  »
Real1ty
DevTeam
Het is weer zo ver! Er komt weer een vervolg op de 2 zeer geslaagde Pandemic Meetings!

We zijn nog druk bezig met het programma van de meeting, maar we kunnen alvast een aantal dingen onthullen:

Dit word als alles meezit Zaterdag 24 Februari
Dit is het weekend na Carnaval, alle zuiderlingen hebben een week vakantie gehad en alle noorderlingen gaan er dan een tegemoet.
Voor all oudere salaris slaven is het in het weekend en op een zaterdag zodat men ook nog de zondag heeft om bij te komen en eventueel terug naar huis te reizen in alle rust.

De locatie zal iig ergens in of rond Eindhoven zijn, wat we precies gaan doen is nog in discussie, dus laten we iig daar op doorgaan. Dit ivm bereikbaarheid, slaapplaatsen, organisatie e.d.

Dat was het voor nu, we zullen jullie zo spoedig mogelijk weer updates geven over de definitieve datum en de daginrichting!

*Update*

Zoals belooft zouden we jullie up-to-date houden rond PM3. Vandaar dus deze update. Hier alvast de dagindeling:

Om te beginnen verzamelen rond 14:00 we allemaal op de markt in Eindhoven bij de stenen cirkel. Omdat sommigen van veraf moeten komen wachten we 30-35 minuutjes op mensen die vertraging hebben.

Als we er allemaal zijn lopen we met z'n allen naar LaserQuest, wat zich ongeveer 5 minuutjes van de markt bevind(~14:45). Hier zijn 3 pooltafels voor ons gereserveerd en worden het eerste uur door het MT betaald. Voor E 6,- per uur (niet tijdsgebonden) kunnen eventuele andere vrije pooltafels ook gebruikt worden. Tijdens het poolen kan iedereen ff goed kennis maken met mekaar en natuurlijk is er ook een bar aanwezig.

Zo rond 16:15 zullen we beginnen met lasergamen. Omdat we waarschijnlijk met meer dan 18 man zijn, zal er in 2 sessies gespeeld worden. Als we willen dan kunnen we daarna allemaal nog een tweede sessie spelen. We moeten dit wel maximaal 1 week van te voren besloten hebben, omdat we alleen een optie op die tweede sessies hebben. Daarom zal er nog een poll gestart worden.
De eerste sessie kost E 6,50 per persoon en de tweede sessie E 6,- per persoon.

Als alles volgens planning verloopt dan zullen we rond 18:15 klaar zijn met de (eventuele) tweede sessies. Dan pakken we met z'n allen gezellig wat te eten. Er zijn genoeg frituren, kebab zaken, pizzeria's e.d. in het centrum dus keus genoeg.

Nadat we onszelf allemaal hebben volgestampt, gaan we met z'n allen nog wat (in)drinken. Het plan is om daarna met z'n allen nog te gaan stappen, maar mensen die al eerder weg willen/moeten zijn hier natuurlijk vrij in.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan vraag het hier even.

We hopen jullie allemaal te zien de 24ste,

Vriendelijke groet,

Real1ty
posted: 11-01-07 20:15edited: 31-01-2007 19:49, by Real1ty  
Supergans
Rconner
Als je dit ff op het nieuwsboard gooit en er een poll bij stopt

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 11-01-07 20:17  
Cobra
Member
quote:
Real1ty Wrote:
Het is weer zo ver! Er komt weer een vervolg op de 2 zeer geslaagde Pandemic Meetings!

We zijn nog druk bezig met het programma van de meeting, maar we kunnen alvast een aantal dingen onthullen:

Dit word als alles meezit Zaterdag 24 Februari
Dit is het weekend na Carnaval, alle zuiderlingen hebben een week vakantie gehad en alle noorderlingen gaan er dan een tegemoet.
Voor all oudere salaris slaven is het in het weekend en op een zaterdag zodat men ook nog de zondag heeft om bij te komen en eventueel terug naar huis te reizen in alle rust.

De locatie zal iig ergens in of rond Eindhoven zijn, wat we precies gaan doen is nog in discussie, dus laten we iig daar op doorgaan. Dit ivm bereikbaarheid, slaapplaatsen, organisatie e.d.

Dat was het voor nu, we zullen jullie zo spoedig mogelijk weer updates geven over de definitieve datum en de daginrichting!

en 2 dagen voor mijn verjaardag maar dat terzeide, deze keer wil ik wel bij een meeting zijn heb de andere 2 ok al gemist maar als ik kan en er is een locatie bekend zal ik het laten horen
posted: 11-01-07 20:18  
RapidFire
Member
ik ga ook mn best doen om aanwezig te zijn. Er zijn er nog wat van wie ik de aars moet kicken

P.S.: details over het programma? Is het nog de bedoeling dat er ideëen oid worden aangedragen?

Edit: offtopic: dat gele balkje is niet helemaal koosjer. Hij fade geloof ik naar iets donkerder geel, maar helemaal rechts issie weer felgeel
posted: 11-01-07 20:29edited: 11-01-2007 21:03, by RapidFire  
Real1ty
DevTeam
Ideeen zijn altijd welkom!
posted: 11-01-07 20:36  
Lionh2
Community Moderator
Ik weet niet of ik kan komen ivm gezondheid, maar ik doe m'n best, want ik wil er graag bij zijn!
posted: 12-01-07 07:04  
Lionh2
Community Moderator
quote:
RapidFire Wrote:
Edit: offtopic: dat gele balkje is niet helemaal koosjer. Hij fade geloof ik naar iets donkerder geel, maar helemaal rechts issie weer felgeel

Volgens mij is dat de bedoeling (denk ik)
posted: 12-01-07 07:04  
Python
System Administrator
Als iedereen die hier vote ook even snel een reactie plaatst, zodat we weten wie er wel willen komen.

Ik ben uiteraard weer van de partij..
posted: 12-01-07 08:29  
Supergans
Rconner
Als ik carnaval overleef dan ben ik van de partij

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 12-01-07 11:03  
CarlSoN
Rconner
Wat supergans zegt. Hoop dat ik dit jaar weer eerste wordt met de jeugdoptocht!
posted: 12-01-07 11:08  
bobsqaud
Rconner
Ik kom wel heb dan gelukkig vrij ma heb dan wel een slaapplaats nodig
posted: 12-01-07 11:39  
manny
Member
Manny is er natuurlijk weer bij, en ben beschikbaar voor hulp wat betreft de organisatie

ik vind het lasergamen echt te gek, airsoft is leuker, maar ook duurder en niet in de buurt van Eindhoven. Dus mijn suggestie is Laserquest, en daarna eten en stappen.

Gegroet

rustig aan he....
posted: 12-01-07 11:44  
Tjappie
Rconner
Ik ben er niet bij.
Vind het te ver.
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 12-01-07 11:53  
n0r
Rcon Supervisor
quote:
manny Wrote:

ik vind het lasergamen echt te gek, airsoft is leuker, maar ook duurder en niet in de buurt van Eindhoven. Dus mijn suggestie is Laserquest, en daarna eten en stappen.

Dat denk ik dus ook, ik ben er hoogstwaarschgijnlijk dit keer wel bij

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 12-01-07 12:53  
(_Qlimax_)
Member
Hopen dat ik dit keer wel kan komen iig doe ik men best,zodat ik iedereen een keer kan aanschouwen van minder dan 3m van me af

Jammer dat ik te jong ben om te gaan stappen mjaa dat zien we dan wel

ik hoop iig aanwezig te zijn
posted: 12-01-07 13:44  
ProB
Rconner
Ik ga proberen een auto te regelen.

Dan zouden er nog 3 anderen vanuit groningen met mij mee die kant op kunnen.
Maar dat laat ik asap weten.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 12-01-07 14:05  
RapidFire
Member
te jong om te stappen? dacht dat jij 17 was ofzo?

Enne ik heb ook ja gestemd, heb OV dus boeit me weinig waar het is.
posted: 12-01-07 15:13  
Tjappie
Rconner
quote:
RapidFire Wrote:
heb OV dus boeit me weinig waar het is.

voor velen geld hun OV alleen doordeweeks
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 12-01-07 15:20  
RapidFire
Member
voor mij ook, maar dan heb ik nog dikke korting
posted: 12-01-07 15:27  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
Ja als we meetings door de week gaan houden zodat mensen met OV gratis kunnen reizen benadelen we een hoop mensen zonder OV en daarbij zijn er zat mensen die dan alsnog niet kunnen komen omdat het door de week is.

Over het algemeen is een zaterdag makkelijker vrij te maken dan een doordeweekse dag (een dag niet voetballen kost je geen vrije dag in tegenstelling tot van werk vrij vragen bijv.)
En dan zijn er nog de weekend OV' ers.

Ik snap dat niet iedereen evenveel te besteden heeft maar voor niks gaat de zon op, en veel meer ook niet, dus of het nu een treinkaartje of benzine kost, je zult er wat voor over moeten hebben om te komen. Wij zullen proberen alles zo goedkoop mogelijk maar wel leuk te houden maar uiteindelijk moet je zelf beslissen of je het de moeite waard vind.

En als het echt niet kan dan kan het niet, er is altijd wel iemand voor wie de datum ongunstig uitvalt.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 12-01-07 15:38  
Forum - News Board - Pandemic Meeting 3 - 1  2  3  >  »
locked