LoginPassword
Forum - Humor++ - Moppentap topic - <  1  2  3  4  5  >  »
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
american beer is like making love in a kano,
its fucking close to water.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 12-02-07 15:30  
bobsqaud
Rconner
Haha mooie

Nog een paar biermoppen

Drie vertegenwoordigers van verschillende brouwerijen komen elkaar tegen in een café. Twee bestellen een pilsje van de brouwerij waarvoor zij werken. De derde bestelt echter een cola. De andere twee vragen waarom hij geen pilsje bestelt. Antwoordt deze: "Als jullie geen bier drinken dan doe ik dat ook niet!"

Er waren eens drie poesjes, die elkaar vroegen waar zij het liefste zouden wonen. Het eerste poesje zei: "In een melkfabriek, want daar is 's morgens melk, 's middags melk en 's avonds melk!". "Welnee", zei het tweede poesje, "in een kattevoerfabriek, want daar zijn 's morgens brokjes, 's middags brokjes en 's avonds brokjes!". "Phu", zei het derde poesje, "geef mij maar een brouwerij: 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater!!!".
posted: 12-02-07 16:05  
Lionh2
Community Moderator
Lol beide enorm lachen bobsquad!

Die van Vogel is ook goed btw
posted: 12-02-07 22:02edited: 12-02-2007 22:02, by Lionh2  
Stitches
Member
Waarom gaat een Belg op maandag niet met z'n fiets naar 't werk?

Het weekend zit erop

<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao

Wat doet een speler van de belgische nationale ploeg als hij een wedstrijd wint ?

Hij legt zijn xbox weg en gaat slapen

Komt een man de kroeg binnen met een shirt, daarop geschreven: marokanen hebben 3 problemen. Hij is de kroeg nog net binnen of de eerste marokaan komt al verhaal halen: wat is probleem met marokaan? Man: dit is jullie 1ste probleem al, jullie voelen je veel te snel aangevallen. Marokaan loopt boos weg. En 5 min later komt ie terug met nog een marokaan. Samen beginnen ze tegen de man: wat is jouw probleem met marokanen? Man: Dit is jullie 2de probleem. Als je ruzie hebt ga je gelijk je vriendjes erbij halen. 2 marokanen lopen boos weg. Na 5 min heb de man zijn pilsemans vriendje weggewerkt en loopt naar zijn auto. Daar aangekomen komen er 5 marokanen met een mes om hem heen staan: wat is jouw probleem met marokanen? Dit is jullie 3de probleem zegt de man. Jullie komen met messen naar een schietpartij

Wie dit leest is gek!
posted: 19-02-07 15:21edited: 19-02-2007 15:22, by Stitches  
Th0rium
Rconner
oeiii, met bier op achter het stuur... een ERG onverantwoordelijke man!
I know i ain't rich, so only stand behind me
but up in yo bitch, is where you might find me
#landofsand
posted: 19-02-07 16:15  
Supergans
Rconner
A family decide to go to a nude beach. Their little boy comes up to the mom and says "mommy mommy why are some women's boobs bigger than others?"
mom says, "Oh those women are just stupid."
Later the boy runs up to mom again and says, "mommy mommy why are some guys dicks bigger than others?"
mom says, "Oh those men are just stupid."
Later the boy runs up again and says
"mommy mommy daddy is over there talking to one of those stupid women and he is getting dumber the longer they talk."

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 18-03-07 13:55  
Bleek
Member
"Dit is jullie 3de probleem zegt de man. Jullie komen met messen naar een schietpartij "

(c) sean connery in The Goodfellas - en 't zijn Italianen
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
posted: 18-03-07 14:06  
Supergans
Rconner
quote:
Bleek Wrote:
"Dit is jullie 3de probleem zegt de man. Jullie komen met messen naar een schietpartij "

Ik mis vast iets hier, maar Sean Connery in Goodfellas?

posted: 19-03-07 13:40  
-Kingbuff-
Member
quote:
Bleek Wrote:

Sean Connery in The Untouchables, over "Spicks', Italianen. Betere film dan Goodfellas, maar da's voor een ander Topic geloof ik...

Wat zijn de eerste 3 woorden waar de Bijbel mee begint?

- Er was eens...
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 19-03-07 13:58  
-Kingbuff-
Member
De paus overlijdt. Hij komt aan de hemelpoort.

St. Pieter: "Volgende! Naam & beroep graag!"
De paus antwoordt: "Ik ben de paus."
"De wie? Nooit van gehoord. Hoor eens ventje, tijd voor grappen heb ik hier niet, er komt zo een bus aangereden benevaarders aan."
"Hoezo kent u mij niet? Ik ben de woordvoerder van het Christendom, de link tussen hemel en aarde, ik was 1 van de beroemste personen op aarde! Ik volg de leer die Jezus Christus in de naam van de Here uitstippelde en honderd duizenden mensen op aarde volgen mijn woord, kussen mijn voeten!"

"Jezus Christus zei je he? Die ken ik wel, wacht maar even..."
St. Pieter loopt naar Jezus die een kaartje aan het leggen is met de Here. "Zeg Jezus, ik heb hier een of andere mafketel die zegt dat hij je leer volgt, en dat hij de belichaming van de link tussen hemel en aarde is... Kan jij het even uitvogelen, ik ben het kwijt."
Jezus loopt naar de poort, en komt 5 minuten later schaterlachend terug.
"Whaha! Hey pap, weet je nog dat vissersclubje van 2000 jaar geleden? Dat bestaat nog!"
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 19-03-07 14:08  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
lol met die grap kan ik een hoop mensen die ik ken goed pissed off maken.

THX
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 19-03-07 21:49  
-Kingbuff-
Member
A lawyer married a woman who had previously divorced ten husbands.

On their wedding night, she told her new husband, "Please be gentle, I'm still a virgin."

"What?" said the puzzled groom.

"How can that be if you've been married ten times?"

"Well, Husband #1 was a sales representative: he kept telling me how great it was going to be.

Husband #2 was in software services: he was never really sure how it was supposed to function, but he said he'd look into it and get back to me.

Husband #3 was from field services: he said everything checked out diagnostically but he just couldn't get the system up.

Husband #4 was in telemarketing: even though he knew he had the order, he didn't know when he would be able to deliver.

Husband #5 was an engineer: he understood the basic process but wanted three years to research, implement, and design a new state-of-the-art method.

Husband #6 was from finance and administration: he thought he knew how, but he wasn't sure whether it was his job or not.

Husband #7 was in marketing: although he had a nice product, he was never sure how to position it.

Husband #8 was a psychologist: all he ever did was talk about it.

Husband #9 was a gynecologist: all he did was look at it.

Husband #10 was a stamp collector: all he ever did was... God! I miss him! But now that I've married you, I'm really excited!"

"Good," said the new husband, "but, why?"

"You're a lawyer. This time I know I'm gonna get screwed!"
posted: 20-03-07 11:37  
RapidFire
Member
hahaha lol!
posted: 20-03-07 12:46  
Lionh2
Community Moderator
Leg even die stamp collector uit? Of bedoelt ze dat hij alleen maar likte?

De rest is humor btw
posted: 20-03-07 17:12  
Supergans
Rconner
quote:
Lionh2 Wrote:
Leg even die stamp collector uit? Of bedoelt ze dat hij alleen maar likte?

De rest is humor btw

Nee dat ie haar schaamlippen elke avond volplakte met postzegels...

posted: 20-03-07 17:42  
Bleek
Member
quote:
-Kingbuff- Wrote:
Sean Connery in The Untouchables, over "Spicks', Italianen. Betere film dan Goodfellas, maar da's voor een ander Topic geloof ik...

Inderdaad, ik vergiste me.

En ik moest lachen om de mop in 't Engels xD
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
posted: 20-03-07 19:01  
bobsqaud
Rconner
Een lange rij vrouwen staat geduldig voor een winkel te wachten tot ie open gaat. Een man probeert voor te dringen, maar het boze schreeuwen doet hem snel achter aan de rij aansluiten. Na een tijdje probeert hij het weer opnieuw, maar weer krijgt hij de woede van de vrouwen over zich heen. Bij zijn derde poging werken de vrouwen hem eigenhandig naar achteren. Hij geeft het op, trekt zijn das recht, strijkt zijn verwarde haar glad en zegt waardig:
"Prima, dames, als u zich zo blijft gedragen, open ik de winkel niet."
posted: 20-03-07 19:26  
n0r
Rcon Supervisor
quote:
bobsqaud Wrote:
Een lange rij vrouwen staat geduldig voor een winkel te wachten tot ie open gaat. Een man probeert voor te dringen, maar het boze schreeuwen doet hem snel achter aan de rij aansluiten. Na een tijdje probeert hij het weer opnieuw, maar weer krijgt hij de woede van de vrouwen over zich heen. Bij zijn derde poging werken de vrouwen hem eigenhandig naar achteren. Hij geeft het op, trekt zijn das recht, strijkt zijn verwarde haar glad en zegt waardig:
"Prima, dames, als u zich zo blijft gedragen, open ik de winkel niet."

Hahaha

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 21-03-07 10:05  
Lionh2
Community Moderator
LOEL! So true!
posted: 21-03-07 17:40  
bobsqaud
Rconner
Een jonge arbeider stapt met knikkende knieën het kantoor van de directeur binnen:
"Baas, zou ik alstublieft, indien het mogelijk is, vrijdagmiddag vrijaf kunnen krijgen?"
"Wablief?!" brult de baas.
"Euh...wel...ik trouw vrijdag...en...m'n vrouw zou het leuk vinden...als ik erbij kon zijn."
posted: 22-03-07 14:28  
Forum - Humor++ - Moppentap topic - <  1  2  3  4  5  >  »
locked