LoginPassword
Forum - Humor++ - Moppentap topic - <  1  2  3  4  >  »
Supergans
Rconner
Ok a man buys a women a magic mirror:
"mirror mirror on the door make my bust line 44" SMASH BANG FLASH OF LIGHT: her boobs grow massive.
Her husband thinks great watch this "mirror mirror on the door make my penis touch the floor" SMASH BANG FLASH OF LIGHT: and his legs fall off.

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 12-01-07 14:23  
infuzion
Member
Een duitser een Belg en een Nederlander krijgen alle 3 de doodstraf.
Het vuurpeloton voorbereidt zich... waarop de duitser denkt: Tja ik zal toch moeten proberen te ontsnappen dus hij zegt: Tsunami!!! en het vuurpeleton schrikt en kijkt om, en de duitser ontsnapt.
Dan is de nederlander aan de beurt, hij denkt: hmm, de duitser is het ook gelukt dus ik moet ook iets verzinnen.. Hij zegt: Tornado!!!
En het vuurpeleton schrikt weer en kijkt om, en de nederlander vlucht ook.
Dan is de belg aan de beurt, hij denkt: de nederlander en de duitser is het ook gelukt, ik moet ook iets verzinnen... Hij zegt: Vuur! .....
Hardstyle is the style.
posted: 12-01-07 16:28  
bobsqaud
Rconner
quote:
infuzion Wrote:
Een duitser een Belg en een Nederlander krijgen alle 3 de doodstraf.
Het vuurpeloton voorbereidt zich... waarop de duitser denkt: Tja ik zal toch moeten proberen te ontsnappen dus hij zegt: Tsunami!!! en het vuurpeleton schrikt en kijkt om, en de duitser ontsnapt.
Dan is de nederlander aan de beurt, hij denkt: hmm, de duitser is het ook gelukt dus ik moet ook iets verzinnen.. Hij zegt: Tornado!!!
En het vuurpeleton schrikt weer en kijkt om, en de nederlander vlucht ook.
Dan is de belg aan de beurt, hij denkt: de nederlander en de duitser is het ook gelukt, ik moet ook iets verzinnen... Hij zegt: Vuur! .....

Super de belgen moeten het weer ongelden
posted: 12-01-07 16:29  
ProB
Rconner
Goude Oude

Waarom heeft een belg een mes in zijn auto...

Om de bocht af te snijden.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 12-01-07 17:02  
bobsqaud
Rconner
Een flauwe:

er komt ene man bij de dokter en de dokter zegt kan je dat niet even ergens anders doen?!

Jan de vrachtwagenchauffeur zit in zijn vrachtwagen en zingt de hele tijd 'Ik ben jan die neuken kan'

Op een dag rijdt die door een stad en zit die weer te zingen, opeens ziet die aan de zijkant van de weg een non die aan het liften is!

Jan stopt om te vragen waar de non heen wil, de non zegt ik moet daar en daar naartoe!

Zegt jan, ow ok, dan kan je wel met me mee rijden, ik moet toch die kant op!

Dus Jan en de non zitten in en vrachtwagen en jan begint weer te zingen 'Ik ben Jan die neuken kan'

Opeen vraagt jan aan de non 'heb je niet zin in wat leuks?'
De non zegt: Nee, mag ik niet van me geloof
Zegt jan: A joh, maakt toch niet uit, die ene keer zal god nooit merken
De non zegt: jawel, maar je mag me wel een keer van achter nemen, dan blijf ik nog rijp enz.

Dus Jan en de non gaan achter de vrachtwagen in en Jan neemt de non dus van achter!

Later als ze weer voorin de vrachtwagen zitten, begint jan weer te zingen 'Ik ben Jan die neuken kan'
Opeen begint de non ook te zingen ' Ik ben een non en ik heet Ron'

posted: 12-01-07 17:04  
Cobra
Member
een man loopt met een emmer naar de achterkant van zijn landgoed om appels te plukken,

daar aangekomen hoort hij gespetter en gegiechel vanuit de vijver,

als hij gaat kijken ziet hij enkele dames naakt zwemmen in zijn vijver,

als de dames hem opmerken roepen ze "we komen er pas uit als u weg bent"!!

de man antwoord: wees maar niet bang ik ben gee gluurder, hij tilt de emmer in de lucht en zegt : ik kom alleen de krokodil voeren...

ik dacht ik houd het netjes om geen belgen moppen tevertellen maar als we toch bezig zijn
posted: 12-01-07 18:06edited: 12-01-2007 18:08, by Cobra  
Cobra
Member
Jantje mag bij zijn juffrouw slapen. Diezelfde nacht onweert het en jantje vraagt: Juf mag ik bij u in bed slapen, want ik ben bang in het donker en het onweert ook nog! Juff: Nou vooruit dan!
Poosje later jantje weer: Juf,ik kan nog niet slapen! Juf: Hoe komt dat?
Jantje: Ik mag meestal mijn vinger in mijn moeders navel doen tijdens het slapen! Juf: nou vooruit dan maar!
Poosje later de juf: Jantje, dat is mijn navel niet. Jantje: juf, maar dat is mijn vinger ook niet!

------------

moeder verwacht een baby.de 2 dochtertjes hebben in de kast babykleertjes ontdekt en willen weten waar die voor nodig zijn.al ze beloven aan niemand iets te zeggen zal moeder het vertellen.plechtig beloven de meisjes niets te veraden.`s avonds zitten ze bij vader,die hen als spelletje jongens en meisjes-namen laat raden.de 2 meisjes worden achterdochtig.de volgende dag waarschuwen ze moeder heel opgewonden : mama,u moet oppassen hoor!we geloven dat vader iets in de gaten heeft!

--------------

er komt eeen man bij de dokter en zegt: dokter ik ben halfdoof, kunt u daar iets aan doen? zegt de dokter ik heb wel gehoord van doof en bijna doof maar nog nooit van halfdoof. maar ja, ga daar maar in die hoek staan . de man gaat in de ene hoek staan en de dokter in de andere. roept de dokter 88,88. zegt de man 44,44.

----------------

Flipke komt 's middags opgewonden thuis van school, en vertelt dat hij die dag heeft leren schrijven. "Wat knap!" zegt zijn moeder, "Wat heb je geschreven? "Dat weet ik niet," zegt Flipke. "We leren morgen pas lezen."

een paar flauwen maar ok een paar leuken
posted: 12-01-07 18:14  
Cobra
Member
nog eentje dan

Wat is een geraamte?
Antwoord: Een striptease die te ver is gegaan.
posted: 12-01-07 18:16  
bobsqaud
Rconner
Een man gaat een avondje uit met een blondje. Aan het eind van de avond zitten ze in zijn auto ergens in een bos. Ze beginnen te vrijen en alles "ziet er goed uit." De man denkt dat er misschien wel wat meer uit te halen valt en zegt: "Heb je misschien zin om op de achterbank te gaan zitten?" "Nee", zegt ze. "Oké", denkt hij, "misschien is ze er nog niet helemaal klaar voor." Hij trekt haar trui en jeans uit, de ramen beginnen te beslaan en hij vraagt opnieuw: "Heb je misschien zin om op de achterbank te gaan zitten?" Weer is haar antwoord: "Nee." Hij maakt haar BH los, zij heeft zijn rits al open en ze zweten allebei als otters. "NU", denkt hij. "Nu moet het gaan gebeuren! Heb je nu zin om op de achterbank te gaan zitten?" "Neehee", zegt ze opnieuw. Totaal gefrustreerd vraagt hij: "Waarom niet?" Waarop zij antwoordt: "Omdat ik liever gezellig bij jou blijf........"
posted: 21-01-07 14:25  
jeffy
Member
een vliegtuig chrasht op een onbewoond eiland, er zijn maar 7 overlevende, 6 mannen en 1 vrouw
na lang ruzien en overleggen besluiten ze dat iedere man de vrouw 1 dag krijgt zodat ze nog 1 dag voor haar zelf heeft, dat ging goed totdat de vrouw overleed
de 1e week ging het nog heel goed
de 2e week ging het gewoon goed
de 3e week ging het nog matig
de 4e week ging het slecht
en in de 5e week besloten ze om haar tog maar te begraven
posted: 23-01-07 22:51  
jeffy
Member
en nog eentje

een meisje komt bij de priester
meisje: priester!, priester! ik moet u iets opbiechten
priester: wat heb je gedaan mijn kind?
meisje: ik heb een man een vuile klootzak genoemd!
priester: maar waarom zou je iemand een vuile klootzak noemen mijn kind?
meisje: omdat hij aan mijn borsten zat!
priester: deed hij het zo?(en hij zat aan haar borsten)
meisje: ja, zo deed hij het!
priester: dat is tog geen reden om iemand een vuile klootzak te noemen
meisje: maar toen deed hij mijn bh uit!
priester: zo bedoel je?(en hij deed haar bh uit)
meisje: ja priester!!
meisje: en toen trok hij mijn broek uit!
priester: zo ongeveer?(en hij trok haar broek uit)
meisje: ja priester!
meisje: maar daarna deed hij zijn je-weet-wel-wat in mijn je-weet-wel-wat
priester: net zoals dit?(en hij deed zijn je-weet-wel-wat in haar je-weet-wel-wat
meisje: ja priester!, ja priester
(even later)
meisje: maar hij had AIDS!!1
priester: DIE VUILE KLOOTZAK!
posted: 23-01-07 23:02  
KNz
Rconner
quote:
jeffy Wrote:
en nog eentje

een meisje komt bij de priester
meisje: priester!, priester! ik moet u iets opbiechten
priester: wat heb je gedaan mijn kind?
meisje: ik heb een man een vuile klootzak genoemd!
priester: maar waarom zou je iemand een vuile klootzak noemen mijn kind?
meisje: omdat hij aan mijn borsten zat!
priester: deed hij het zo?(en hij zat aan haar borsten)
meisje: ja, zo deed hij het!
meisje: maar toen deed hij mijn bh uit!
priester: zo bedoel je?(en hij deed haar bh uit)
meisje: ja priester!!
meisje: en toen trok hij mijn broek uit!
priester: zo ongeveer?(en hij trok haar broek uit)
meisje: ja priester!
meisje: maar daarna deed hij zijn je-weet-wel-wat in mijn je-weet-wel-wat
priester: net zoals dit?(en hij deed zijn je-weet-wel-wat in haar je-weet-wel-wat
meisje: ja priester!, ja priester
(even later)
meisje: maar hij had AIDS!!1
priester: DIE VUILE KLOOTZAK!

ehehe lol
posted: 23-01-07 23:21  
bobsqaud
Rconner
jeffy die laatste van jou is super
posted: 23-01-07 23:43  
Lionh2
Community Moderator
Omg er zitten echt goeie tussen
posted: 24-01-07 08:09  
jeffy
Member
ty,
posted: 24-01-07 13:00  
Cobra
Member
Hoe noemt men een hoer in het Twents:

Een rommeldeus
posted: 24-01-07 13:24  
GreyFox
System Administrator
Een marrokaanse man loopt in Amsterdam de AH binnen. Hij doet boodschappen, rekent netjes af, en loopt vervolgens naar buiten. Echter bij het naar buiten lopen neemt hij, zij het met wat moeite, het kopieerapparaat mee.
De bedrijfsleider ziet het en gaat er achteraan. Hij krijgt de man buiten te pakken, en schreeuwt tegen hem "He maat, wat doe jij nou?!"
Waarop de Marokkaan zegt "Ja, hier schtaat "buiten gebruik" "
posted: 30-01-07 13:18  
n0r
Rcon Supervisor

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 30-01-07 14:05  
Cisnux
Rconner
Hoorde em vandaag op de radio, toverde wel een grimas op mijn gezicht.

Ajax heeft bij het sluiten van de transfermarkt nog een hangende spits aangetrokken, het gaat om ene Hussein..
I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work...
posted: 01-02-07 16:46  
bobsqaud
Rconner
Ajax fan maar wel leuk bedacht
posted: 01-02-07 17:46  
Forum - Humor++ - Moppentap topic - <  1  2  3  4  >  »
locked