| Forum - Humor++ - Moppentap topic - 1 2 3 > » | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Lijkt me wel leuk om eens een moppen topic te beginnen
Ik zal wel aftrappen: Dokter Jan heeft sex gehad met één van zijn patienten en hij voelde zich al de hele dag schuldig. Het maakte niet uit hoeveel hij probeerde om het te vergeten, hij vergat het gewoon niet. Zijn schuldgevoelens waren gewoon te groot. Maar, af en toe hoorde hij een stemmetje in zijn hoofd dat probeerde die schuldgevoelens kwijt te raken: "Jan, maak je geen zorgen! Je ben niet de eerste dokter die met zijn patienten sex heeft en je zal ook niet de laatste zijn. Je ben nog vrijgezel ook! Laat het maar gaan!" Maar toen hoorde hij altijd weer da t 2e stemmetje dat hem terug in de realiteit schopte: Jan... je bent een dierenarts......." |
|||
| posted: 11-01-07 19:13 | ||||
|
LOL!
Anyway, goed topic idee. Alleen ik ken geen moppen dus ik kan niet helpen :( |
|||
| posted: 11-01-07 19:21 | ||||
|
Vooruit dan nog eentje:
Een man kan geen B zeggen, hij komt het cafe binnen: De man vraagt aan de barkeeper: Mag ik een iertje? Zegt de Barkeeper: Sorry meneer, dat hebben we niet... De volgende dag komt de man bij zijn vriend langs. Zegt zijn vriend: Misschien moet je een pilsje vragen. De volgende dag komt de man naar het cafe en vraagt een pilsje. Zegt de barkeeper: Geen probleem! Bavaria of Brand bier? |
|||
| posted: 11-01-07 19:22 | ||||
|
Ik liep laatst door de stad.
Zie ik daar een man uit het kanaal drinken. Dus ik denk eens na en kwam op de gedachte dat er vorige week vergif in het kanaal was geloost en dat het dus eigenlijk dodelijk kan zijn. Dus ik doe mijn burgerplicht en zeg tegen die gozer:"He niet hier drinken want het water is giftig" waarom de man antwoord: "Was sachen Sie?" En ik zeg van: "Zwei handen brauchen das ist better" |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 11-01-07 20:13 | ||||
|
Vorige week nog bij de hoeren geweest.
Kijk dat raampje in en loop naar binnen en sprak 50 euro af met die hoer. Dus ik loop om het bed heen en leg mijn pistool op het nachtkastje en gaf die hoer een beurt. Een kwartier later was ik klaar en trek men broek omhoog, jas aan en doe mijn pistool weer in mijn jas. Zegt die hoer opeens : "gelukkig doe je dat pistool weg want ik kneep em wel even" Ik zeg daarop: "Jah dat was ook de bedoeling"..... |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 11-01-07 20:15 | ||||
|
hehe goed topicidee en leuke moppen |
|||
| posted: 11-01-07 21:02 | ||||
|
Een meisje van 12 is voor het eerst ongesteld, gaat ze naar haar broertje van 8.
Zegt ze: kijk broertje, iik heb een wondje. Zeg dat broertje; een wondje? JE HELE LUL LIGT ERAF |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 11-01-07 21:27 | ||||
|
Nou ik liep laatst door het bos, kwam er ineens een kaboutertje voorbij.
Dat kaboutertje huppelde vrolijk door het bos en zong: "Ik heb tóverkracht, ik heb tóverkracht." Ik dacht: "Naja, het zal wel", en liep verder. Kwam er even later weer een kaboutertje voorbij huppelen: "Ik heb tóverkracht, ik heb tóverkracht." En dat gebeurde nog een paar keer totdat er ineens een heel droevig kaboutertje aan kwam. Die was helemaal in tranen, had het hoofd naar beneden hangen en liep wat rond te dwalen. Dus ik vroeg wat er aan was en waarom die niet net zo vrolijk was als de andere kabouters. Waarop het kaboutertje antwoordde: "Ik ben To". |
|||
| What the faq? | ||||
| posted: 11-01-07 23:39 | ||||
|
quote: hahahaahahaha omfg lmao
enne die van To is al zoooooo oud, wat heeft iedereen toch tegen die To? ![]() |
|||
| posted: 12-01-07 00:04 | ||||
|
quote:Die anderen zijn niet oud zeker |
|||
| What the faq? | ||||
| posted: 12-01-07 09:54 | ||||
|
Goed nieuws voor mannen: Het staren naar de borsten van een vrouw is goed voor de gezondheid van een man. Het leidt er zelfs toe dat de levensverwachting vegroot wordt. Dit blijkt uit medisch onderzoek.
Volgens Dr. Karen Weathrerby de New England Journal of Medicine is tien minuten staren naar rondborstige vrouwen te vergelijken met een half uur fitness. Dr. Weatherby en drie mede-onderzoekers in ziekenhuizen in Frankfurt kwamen tot deze opmerkelijke conclusie na het vergelijken van de gezondhedistoestand van 200 mannen. De helft van de mannen moest dagelijks naar vrouwenboezems kijken, de andere helft werd opgedragen om dat juist te voorkomen. Het onderzoek bracht na vijf jaar aan het licht dat borst-kijkers een lagere bloeddruk, een regelmatiger hartslag en minder hartkwalen hadden. "Door seksuele opwinding gaat het hart sneller pompen, hetgeen de bloedcirculatie stimuleert", aldus Dr. Weatherby. "Er is geen twijfel mogelijk. Staren naar borsten maakt mannen gezonder. Uit ons onderzoek blijkt dat slechts een paar minuten staren naar borsten de kans op een hartaanval al met de helft vermindert." "Ik raad iedere man van boven de 40 aan om dagelijks minstens 10 minuten naar borsten te kijken. Liefst D-cup of groter. Wij denken dat de gemiddelde man zijn leven daarmee met vijf jaar kan verlengen." |
|||
|
||||
| posted: 12-01-07 10:12 | ||||
|
Een flauwe
Hoe noemt men een apparaat waarmee men naar de sterren kijkt? Een telescoop Hoe noemt men een apparaat waarmee men hele kleine dingen bekijkt? Een microscoop Hoe noemt men een apparaat waarmee men vlak boven het water oppervlak kijkt vanuit een duikboot? Een periscoop Hoe noemt men een apparaat waarmee men door de muur kijkt? Een raam |
|||
|
||||
| posted: 12-01-07 10:12 | ||||
|
Marieke geeft een feestje, maar dat mag alleen als haar vader de jongens controleert voordat ze naar binnen gaan. Marieke vind dat goed, dus haar vader gaat voor de deur staan.
De eerste jongen komt aan en vader zegt: "Je mag alleen naar binnen als je jezelf voorstelt in een gedichtje." De jongen vind het geen probleem en zegt: "Ik ben Peter Hansen, en ik wil met uw dochter dansen." Mooi gedichtje, denkt vader en Peter mag naar binnen. De volgende jongen komt aan en zegt: "Ik ben Jan van Dingen, en ik ga voor uw dochter zingen." Ja, heel goed denkt vader, en Jan mag naar binnen. Er komt nog een jongen aan, en die zegt: "Ik heet Kees van Beuken, en ik mag vast niet binnenkomen..." |
|||
| posted: 12-01-07 10:22edited: 12-01-2007 10:22, by xaSer | ||||
|
quote: Ehm dat is echt waar hoor, geen mop! |
|||
| posted: 12-01-07 10:34 | ||||
|
Zal ik dan maar weer eens wat leuks posten
er komt een man in een cafe en zegt mag ik snel 10 becardie cola 3 bier en een spa rood voor het gezeik begint. vraagt de barman jonge man heb jij eigelijk wel geld bij? de man zegt daar begint het gezeik al Korte grappen: Hoe noem je een slecht, verslaaft sprookjes figuur? heXTC Waarom houdt de Paus zijn onderbroek aan tijdens het douchen? Hij kijkt niet graag neer op de werklozen. |
|||
| posted: 12-01-07 11:43 | ||||
|
Nog maar een paar dan
Lopen er twee muizen over de dam. Vliegt er ineens een vleermuis voorbij. De ene muis begint te zwaaien, waarop die andere zegt: He mafkees, wat loop je nou te zwaaien? Zegt die andere muis: ''Da's m'n neef die zit bij de luchtmacht!'' Foute belgengrap
Twee belgen moeten een héél eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan. Zzegt de ene Belg: "Laten we een bus gaan stelen." "Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan." De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus. "Ale,", vraagt de andere Belg, "waar waart ge nu zo lang mee bezig?!" Zegt de eerste Belg: "De bus naar Anwerpen stond helemaal achterin!!" |
|||
| posted: 12-01-07 12:07 | ||||
|
Er is een verschrikkelijke ramp gebeurd in Marokko en daarbij zijn 15000 Marokkanen omgekomen. Verschillende landen hebben meteen actie ondernomen en sturen dingen naar Marokko:
Engeland stuurt voedsel, Duitsland stuurt soldaten voor de wederopbouw en Nederland stuurt 15000 Marokkanen. |
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 12-01-07 12:32 | ||||
|
Een Belg en een Nederlander komen vast te zitten op een eiland en worden door kannibalen vastgehouden. de bedoeling was dat ze opgegeten zouden worden, maar vanwege een paar redenen mochten ze een opdracht doen om in leven te blijven. de opdracht was dat ze van een fruitsoort 100 stuks mee moesten nemen, en die vervolgens in hun reet moesten stoppen, zonder ook maar 1 keer te lachen.Deden ze het toch, werden ze alsnog opgegeten. dus de nederlander gaat het bos in, en komt terug met 100 bessen. hij begon ze toen in zn reet te duwen, en toen hij bij de 100ste was, begon hij spontaan te lachen.
voordat ze hem in de ketel gooiden, vroeg de leider van die kannibalen: waarom begon je te lachen, wel jammer want je was zo ver! waarop de nederlander als antwoord geeft: ik wilde net de laatste bes erin stoppen, toen die belg eraan kwam met honderd kokosnoten!! ------ Een nederlander een duitser en een belg, wordengegijzeld. De gijzelaar zegt: "Iedereen krijgt zoderect tien sweepslagen, maar daarvoor mag iedereen nog een wens doen." Eerst is de Belg aan de beurt en die wenst dat er een kussen op zijn rug zit tegen de sweepslagen. En dat gebeurt. Hij komt er niet goed van af. Nu is de duitser en die wenst dat er een heel dik dekbed op zich zit en die wens komt uit. En zegt de gijzelaar omdat jij een nederlander bent mag jij twee wensen doen. Oke zegt de nederlander mijn eerste wens is dat ik geen tien slagen krijg maar twintig. Iedereen kijkt hem verbaast aan. En mijn tweede wens is PLAK DIE DUITSER MAAR OP MIJN RUG. |
|||
||||
| posted: 12-01-07 12:39 | ||||
|
quote: PRACHTIG |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 12-01-07 12:58 | ||||
|
How do you make a sausage roll?
Answer: Give it a push ----- How can you get 4 suits for a dollar? Answer: Buy a deck of cards |
|||
||||
| posted: 12-01-07 14:18edited: 12-01-2007 14:19, by Supergans | ||||
| Forum - Humor++ - Moppentap topic - 1 2 3 > » | ||||
locked