LoginPassword
Forum - Counter-Strike - Steam down, power outage - <  1  2
Lionh2
Community Moderator
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
[..]
Zwak hoor, alleen omdat jij het niet eens bent met mijn argumenten betekent niet dat het gellijk niet onderbouwt zou zijn. De onderbouwing is namelijk vrij simpel.

'Don't put all your eggs in one basket' , en miss kunnen ze het niet betalen maar jij gaat me niet wijsmaken dat jij dat wel weet.

Je onderbouwt wel waarom je vindt dat er twee locaties moeten zijn. En daar ben ik het ook wel mee eens. Het risico is dan teruggebracht naar nihil.

Alleen volgens mij is het risico op een langdurige stroomstoring sowieso heel gering. Dus ik vind niet dat ze daarvoor veel geld hoeven te investeren. Als het 3x per jaar voorkwam, was het een ander verhaal imo.
posted: 18-12-06 15:26  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Waarom mogen wij hier niet discussiëren?

ja gast, wat denk je dat dit is een vrij land ??
posted: 18-12-06 15:26  
n0r
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Waarom mogen wij hier niet discussiëren?

Natuurlijk mag je hier discusieren, maar doe dat dan op enig niveau, ipv jouw argumenten zijn slecht! - jij geeft niet eens argumenten ed.

Dit loopt toch nergens op uit, valve was down, so be it, dan is het gwn een kwestie van wachten

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 18-12-06 15:49  
ProB
Rconner
Het is maar een spelletje...

Ik ben het wel met Lion eens.

Zon stroom storing duurt 1 a 2 dagen misschien en dan kan je weer door met gamen.
In Afrika hoor je ze niet klagen dat er geen stroom is en wij klagen omdat de stroom ergens anders is uitgevallen waardoor wij niet meer in onze luxe kunnen voorzien.
Dat maakt het voor mij een beetje een prencipe kwestie.

En jah als dit 1 keer in de 2 jaar gebeurd zou ik ook geen ton uitgeven aan een 2e lokatie.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 18-12-06 15:56  
Real1ty
DevTeam
Nee, ik vind dat vogeltje wel degelijk gelijk heeft. Dit keer was het dan een stroomstoring, maar wat als daar een keer de boel in de hens vliegt? Dan kunnen we met z'n alle met ons bonnetje op de stoep van de intertoys gaan staan voor een nieuwe steam account....
Als je mensen laat betalen voor jou service, vind ik ook dat zij niet mogen lijden onder jou fouten/technische problemen. En zeker met een grootschalig project als steam, vind ik dat ze zulke risico's niet moeten nemen.
posted: 18-12-06 16:04  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Real1ty Wrote:
Nee, ik vind dat vogeltje wel degelijk gelijk heeft. Dit keer was het dan een stroomstoring, maar wat als daar een keer de boel in de hens vliegt? Dan kunnen we met z'n alle met ons bonnetje op de stoep van de intertoys gaan staan voor een nieuwe steam account....
Als je mensen laat betalen voor jou service, vind ik ook dat zij niet mogen lijden onder jou fouten/technische problemen. En zeker met een grootschalig project als steam, vind ik dat ze zulke risico's niet moeten nemen.

Ehm nu veronderstel jij dat ze geen backups hebben ofzo? Dat lijkt me toch niet. Dus bij een brand hoeven ze volgens mij alleen maar nieuwe servers neer te zetten en de backups terug te zetten.

Volgens mij gaat de vergelijking dan ook niet op.
posted: 18-12-06 18:56  
Lionh2
Community Moderator
quote:
ProB Wrote:
Het is maar een spelletje...

Ik ben het wel met Lion eens.

Zon stroom storing duurt 1 a 2 dagen misschien en dan kan je weer door met gamen.
In Afrika hoor je ze niet klagen dat er geen stroom is en wij klagen omdat de stroom ergens anders is uitgevallen waardoor wij niet meer in onze luxe kunnen voorzien.
Dat maakt het voor mij een beetje een prencipe kwestie.

En jah als dit 1 keer in de 2 jaar gebeurd zou ik ook geen ton uitgeven aan een 2e lokatie.

Agreed.
posted: 18-12-06 18:56  
GreyFox
System Administrator
Ze hebben zelfs wellicht wel backup-machines een gebouw verderop, dat werkt alleen niet zo handig als een hele stad geen stroom heeft.
posted: 18-12-06 19:42  
bN
Rcon Supervisor
quote:
GreyFox Wrote:
Ze hebben zelfs wellicht wel backup-machines een gebouw verderop, dat werkt alleen niet zo handig als een hele stad geen stroom heeft.

mja, maar hoe vaak heeft 1 stad een power outage
posted: 20-12-06 16:29  
Real1ty
DevTeam
Het is gewoon genaait als ze 20.000 km verder op een stroomstoring hebben, dat ik er hier dan last van moet hebben.
posted: 20-12-06 17:07  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
in de VS heb je wel vaker grote stroomstoringen maar das natuurlijk niet de enige reden dat zon datacenter offline kan gaan.
Natuurlijk is de VS sowieso een slechte plek om te gaan zitten, met al die loslopende amerikanen
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 21-12-06 08:48  
GreyFox
System Administrator
Mja, als je zo gaat redeneren moet Valve in elk land maar een bak machines zetten, schiet ook niet echt op.
posted: 21-12-06 15:48  
ProB
Rconner
+ dat half life 3 niet te betalen is straks.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 21-12-06 16:10  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
denk je dat ie nu dan wel te betalen word?

Al die spellen zijn en blijven duur.
posted: 21-12-06 16:19  
Real1ty
DevTeam
Zet zeker een server hier in NL, gaan de updates & reinstalls ook een stuk sneller
posted: 21-12-06 16:39  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
denk je dat ie nu dan wel te betalen word?

Al die spellen zijn en blijven duur.

Je betaalt eenmalig wat. Daarna kun je schier oneindig online spelen zonder kosten. Dan mag de game best wat kosten imo.
posted: 21-12-06 16:53  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
ja ik wil niet klagen over de prijs hoor..de HL serie eunt zwaar en ik leg er graag wat geld voor op tafel...ik bedoel maar..hijs toch al duur als ze em dan 5 euro duurder maken zit ik daar ook niet mee.
posted: 21-12-06 17:20  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
ja ik wil niet klagen over de prijs hoor..de HL serie eunt zwaar en ik leg er graag wat geld voor op tafel...ik bedoel maar..hijs toch al duur als ze em dan 5 euro duurder maken zit ik daar ook niet mee.

/Agreed
posted: 21-12-06 20:36  
De Boesselaere
Member
Ik vind het vermakelijk. Carry on. Edoch faveur ik Vogeltje's standpunten.
"Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust
posted: 22-12-06 22:06  
RapidFire
Member
ga je kleine zusje pesten man
posted: 22-12-06 23:16  
Forum - Counter-Strike - Steam down, power outage - <  1  2
locked