LoginPassword
Forum - Counter-Strike - Steam down, power outage - 1  2  >
Python
System Administrator
quote:

There is currently a wide spread power outage in Bellevue/Seattle impacting Steam Server availability. Unfortunately ETA for when the power will be restored is unknown as the power company will only work on restoring it once the storm has eased and the high winds have died down.

Any issues you are experiencing with connecting to Steam are only temporary, as this isn't an end-user issue.

For updates:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=516341
posted: 15-12-06 13:06  
Supergans
Rconner
zzzZZZzzzZZZ

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 15-12-06 15:42  
Tjappie
Rconner
nog steeds :(?
/snore
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 15-12-06 19:33  
KNz
Rconner
Zucht noeps ...
posted: 15-12-06 23:40  
Lionh2
Community Moderator
Sorry maar wat kan Valve hier precies aan doen dan?
posted: 16-12-06 09:08  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:

misschien bedoelde die seattle wel
posted: 16-12-06 09:09  
Tjappie
Rconner
It is up and running again
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 16-12-06 12:11  
bobsqaud
Rconner
Yoeppie
posted: 16-12-06 18:52  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:

Wat steam hier aan kan doen is niet al hun auth servers OP EEN PLEK ZETTEN.
Zelfs pandemic heeft zijn servers min of meer verdeeld of verschillende locaties...waarom zou je dan als valve het risico lopen dat een locale gebeurtenis zoals deze je hele operatie WERELDWIJD plat legt.

Het bedrijf waar ik werk is ook een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor in Chicago is maar ook hun hebben hun servers verdeeld over Chicago, Fargo, Veldhoven, Tokyo en ergens in India.

De conclusie is duidelijk...Valve zijn NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBS
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 17-12-06 02:21edited: 17-12-2006 02:21, by Vogeltje.nl  
Lionh2
Community Moderator
Jullie zijn wel altijd erg makkelijk met zeuren. Een stroomstoring kan gewoon gebeuren. Het kiezen voor één locatie kan heel valide zijn op basis van bedrijfseconomische gronden en daar heb jij helemaal geen inzicht in Lenno. Er is bijna nooit wat met Steam dus wat dat betreft zou ik niet tevee klagen.
posted: 17-12-06 09:38  
Real1ty
DevTeam
Achja wat kan ik er van zeggen, na WoW ben ik wel wat gewend.
posted: 17-12-06 10:24  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:
Jullie zijn wel altijd erg makkelijk met zeuren. Een stroomstoring kan gewoon gebeuren. Het kiezen voor één locatie kan heel valide zijn op basis van bedrijfseconomische gronden en daar heb jij helemaal geen inzicht in Lenno. Er is bijna nooit wat met Steam dus wat dat betreft zou ik niet tevee klagen.

Dat is gewoon onzin...ik hoef echt geen econoom te zijn om te weten dat als er iets gebeurt met dat gebouw Valve gewoon klaar is. het hele probleem is dat je je moet authen om ook maar iets te kunnen doen. Als je identificatie naar steam ook maar een keer mislukt kun je daarna al niet meer in offline mode dus zou je van te voren moeten weten dat het down is. Ik heb goed geld betaald voor die spellen op steam en ik wil ze dan ook kunnen spelen waneer ik wil. Wtf moet men doen als er brand onstaat in dat gebouw oid, dan kan iedereen over de hele wereld geen steam spellen meer spelen. Dat lijkt me niet een risico dat je wilt lopen als bedrijf, lijkt mij op bedrijfseconomische gronden zeer onverantwoord.
posted: 17-12-06 12:44  
Stoeipoes
Member
Ik vermoed dat Valve bang is dat anderen de software zullen stelen als zij de servers ergens anders neerzetten.
What the faq?
posted: 17-12-06 13:27  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
[..]

Dat is gewoon onzin...ik hoef echt geen econoom te zijn om te weten dat als er iets gebeurt met dat gebouw Valve gewoon klaar is. het hele probleem is dat je je moet authen om ook maar iets te kunnen doen. Als je identificatie naar steam ook maar een keer mislukt kun je daarna al niet meer in offline mode dus zou je van te voren moeten weten dat het down is. Ik heb goed geld betaald voor die spellen op steam en ik wil ze dan ook kunnen spelen waneer ik wil. Wtf moet men doen als er brand onstaat in dat gebouw oid, dan kan iedereen over de hele wereld geen steam spellen meer spelen. Dat lijkt me niet een risico dat je wilt lopen als bedrijf, lijkt mij op bedrijfseconomische gronden zeer onverantwoord.

Hey super econoom. Weet je ook wat de kosten zijn van meerdere locaties aanhouden? Daar doel ik op. Als bedrijf maak je de afweging: "Wat is de kans op een langdurige stroomstoring op deze locatie en wat zijn daarvan de gevolgen?" tov "Hoeveel kost het om meerdere locaties aan te houden?".
En zolang jij niet precies weet welke argumenten hier tegenover elkaar staan, kun jij daar niks over zeggen.
posted: 17-12-06 14:04  
Real1ty
DevTeam
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Hey super econoom. Weet je ook wat de kosten zijn van meerdere locaties aanhouden? Daar doel ik op. Als bedrijf maak je de afweging: "Wat is de kans op een langdurige stroomstoring op deze locatie en wat zijn daarvan de gevolgen?" tov "Hoeveel kost het om meerdere locaties aan te houden?".
En zolang jij niet precies weet welke argumenten hier tegenover elkaar staan, kun jij daar niks over zeggen.

Erhm....dat is een makkelijke overweging als het geld van je klanten al binnen is.
posted: 17-12-06 15:10  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:

En jij ook niet, dus mijn mening is even geldig als die van jouw.
posted: 18-12-06 08:25  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
[..]
En jij ook niet, dus mijn mening is even geldig als die van jouw.

Als je hem zou onderbouwen wel ja.
posted: 18-12-06 09:22  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:
Als je hem zou onderbouwen wel ja.

Zwak hoor, alleen omdat jij het niet eens bent met mijn argumenten betekent niet dat het gellijk niet onderbouwt zou zijn. De onderbouwing is namelijk vrij simpel.

'Don't put all your eggs in one basket' , en miss kunnen ze het niet betalen maar jij gaat me niet wijsmaken dat jij dat wel weet.
posted: 18-12-06 09:42  
n0r
Rcon Supervisor
Jongens, doe dit in PM of op msn aub ..

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 18-12-06 13:22  
Lionh2
Community Moderator
quote:
n0r Wrote:
Jongens, doe dit in PM of op msn aub ..

Waarom mogen wij hier niet discussiëren?
posted: 18-12-06 15:25  
Forum - Counter-Strike - Steam down, power outage - 1  2  >
locked