| Forum - Public Board - Ik stel me voor topic - « < 3 4 5 6 7 > » | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Naam: Jeroen
Locatie: Omgv. Eindhoven Leeftijd: 19 Functie: weinig Ervaring: speel zo'n 5 jaar cs, ben tot 2 maanden geleden rconner geweest bij zvdk, heb ik ingeleverd, had geen zin meer. Andere hobby's: Duiken, skateboarden, soms gitaar, pc, uitgaan, en toke
Ambitie: irritant aanwezig zijn, beetje vanalles wat. >> Edited By: Shaft2k @ 11-01-2004, 16:16 << |
|||
|
Je signature mag maximaal uit 1 plaatje bestaan van maximaal 200x50 (bij overschrijding wordt je sig verwijderd).
|
||||
| posted: 11-01-04 16:15 | ||||
|
Naam: Jeroen van den Bliek
Leeftijd: 16 Woonplaats: Knegsel (vlakbij Eindhoven) School: kzit momenteel in Gym 5. Waarschijnlijk gaak hierna nar UVT (uni van Tilburg) rechten doen ofzo. Ook boeiend: Kheb met Vash op zwemles gezeten .
Hobby's: Voetballen, vriendin, (bas)gitaren, trompet, zuipen, btje uitgaan, punk luistere, computere. Kspeel nou ong 1 jaartje cs, ik own niet echt ofzo #|-|03|2 |
|||
|
(@gP|ViRaX) rooooofllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll(@gP|ViRaX) Vashie (@gP|ViRaX) nathalie is een jongen
|
||||
| posted: 13-01-04 12:26 | ||||
|
Naam: Stephan van Oerle
Hobby's: Vriendin, Rukken, Bier, mijn eunatsj Ibanez RG470L Speelt: pong sgool: Nova ICT Muziek: Kiss, Guns'n roses, jimi hendrix, velvet revolver en nog meer stoerdoenerij |
|||
| Stage zuigt? | ||||
| posted: 13-01-04 13:55 | ||||
|
quote: Ik wil me nergens mee bemoeien, maar als ik dat zo lees krijg ik niet de indruk dat je super gemotiveerd bent, dan is rechten een absolute afrader. Een van de grootste misverstanden is dat je maar rechten moet gaan doen als je niet weet wat je wilt. Ik ben zelf nu 4e jaars fiscaal recht maar heb ook algemene propedeuse Nederlands recht gedaan, dus ik weet wel waar ik over praat. Mocht je een keer vragen hebben, pm me dan maar hier of op IRC, dan vertel ik je er wat over. |
|||
|
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.
(Theodore Roosevelt) |
||||
| posted: 14-01-04 00:03 | ||||
|
klopt Archaon.
Een vriend van me wist het ook niet echt en ging toen maar rechten studeren. Dat was van de zomer, hij is er nu al ruim een maand mee gestopt.. Het was niet omdat hij niet niets wilde doen (want bij rechten moet je echt hard werken), maar omdat de studie hem niet zo lag. btw hij zat ook op UvT |
|||
| posted: 14-01-04 16:00 | ||||
|
Dat je bij rechten hard moet werken is wel nieuw voor me om eerlijk te zijn ... |
|||
|
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.
(Theodore Roosevelt) |
||||
| posted: 14-01-04 20:24 | ||||
|
ik ben dus mark
Ik computer graag alleen me cs doet niet meer En me nick is Cobra en als me cs weer doet zul je me vaak vinden in gp2 assult only |
|||
|
||||
| posted: 19-02-04 10:33 | ||||
|
Naam : Luuk Schouten
Leeftijd : 16, 10 juni Hobbies : Basketballen, Golfen XD functie: niets... Woonplaats : Roden |
|||
| tsjah... | ||||
| posted: 28-02-04 17:42 | ||||
|
quote: omg that's awfully close . |
|||
| posted: 28-02-04 18:00 | ||||
|
Ok, ok, dan zal ik ook maar ff posten om de lijst compleet te maken.
Naam: Guido Locatie: Eindhoven (Oorspronkelijk uit Parkstad) Leeftijd: 21 Functie: SysAdmin Ervaring: Euh.... Ik ken davidd? (Nee, ik ga niet opschrijven dat ik via de fontys allemaal dingen leer, want de fontys zuigt keihard en ik wil niet toegeven dat ik er iets geleerd heb...) CS speel ik sinds begin 2000 ergens, beta7 was mijn eerste aanraking, beta7 mijn eerste verslaving. vanaf 1.3 had ik het wel een beetje gezien met al die cheaters en werd het ook eens tijd om eindelijk iets zinnigs voor mn opleiding te doen en na 1.4 heb ik geen CS meer gezien. Hobby's: Samenwonen met mn denkbeeldige vriendin. Ik speel, niet als castor, vier keer per week DnD . Naja, speel, 1 van die 4 keren ben ik de 'Dungeon Master' aka 'Game Master' aka 'Spelleider'. Bioscopen vind ik errug leuk, en ik moet nog steeds regelen dat ik daar gratis heen kan. TV kijken doe ik tussen het computeren door (niet dus). Een BeF-filmavond is altijd errug cool. Muziek is ook een hobby van me. Luisteren en bekritiseren dan, ben te lam om het zelf fatsoenlijk te maken, op wat geknoei met een keyboard na dan..
Ambities: Tegenwoordig ga ik liever een bedrijf hier in Nederland oprichten, daar ben ik nu voorzichtig aan begonnen, samen met Chunk en Greyfox. Maar dat duurt nog wel even, voordat we daar echt goed mee bezig zijn. Maar mn ware ambitie is toch wel games maken, en dat doe ik liever hier in Nederland, dan in Amerika.... Pandemie!! Verder ben ik zo lam als mogelijk, daarom kopieer ik dan ook Guido z'n post, die is toch nagenoeg hetzelfde |
|||
| Reality is for people who lack imagination... | ||||
| posted: 29-02-04 21:04edited: 02-05-2007 20:23, by GreyFox | ||||
|
Naam: Nicky P.
Locatie: Almere Leeftijd: 15 jaar "Functie": ... Ervaring: CS ongeveer half jaar (bwahaha). Andere hobby's: Erhm, gamen? Ambitie: 's Werelds beste gamer worden (bwahaha). |
|||
| posted: 01-03-04 11:39 | ||||
|
Ok, ok, dan zal ik ook maar ff posten om de lijst compleet te maken.
Naam: Leff Locatie: Waalst Leeftijd: 20 Functie: SysAdmin Ervaring: Veel, geen zin om op te noemen, ben ook lam zoals voorgaande SysAdmins Hobby's: Coden, wat dat betreft ben ik best wel geek :S, mijn vriendin heeft ook haar nodige aandacht nodig, deze geef ik haar graag btw en zo-nu-en-dan eens uit gaan met de Crew van BeF moet ook wel gaan
Ambities: Sinterklaas worden Verder ben ik zo lam als mogelijk, daarom kopieer ik dan ook Guido z'n post, die is toch nagenoeg hetzelfde
|
|||
| Pigeon Power! | ||||
| posted: 01-03-04 14:35 | ||||
|
lol
LeFaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! |
|||
| "Facts are chains that bind perception and fetter truth. For a man can remake the world if he has a dream and no facts to cloud his mind." --- Unknown --- "TimbiWan Kenobi? Surely he must be dead by now" --- Governor Moff Tarkin | ||||
| posted: 01-03-04 17:27 | ||||
|
Lamballen hier..
Maarja, ik had Leff toch ouder geschat. (Niet lullig bedoelt ofzo hoor ) |
|||
| posted: 01-03-04 21:27 | ||||
|
quote: Jups, daarom ben je SysAdmin
quote: Hear it all the time... Tral! |
|||
| Pigeon Power! | ||||
| posted: 02-03-04 15:19 | ||||
|
quote: Zal wel komen omdat je "zoveel kan" etc.
Dus vooral de taal waar ik echt niets van snap.. |
|||
| posted: 02-03-04 21:55 | ||||
|
Leren programmeren is een kwestie van veel tijd erin steken, meer niet. Goed programmeren is wat anders, dat kun je, of dat kun je niet. Toevallig zitten hier wel enkele sysadmins die het aardig kunnen. (4 uit 4, om precies te zijn ) |
|||
| posted: 02-03-04 22:45 | ||||
|
ok, even mjn liete lijstje
Naam: Nils H. Nick: zuck vorige Nicks: SpankyBoyGnius - -SbG^ - TriXx - Simple - zuck (ik hebet gevoel dat er tussen Simple en zuck nog eentje hoort, maargoed.. jammer dan) Locatie: Lelystad / Harderwijk Leeftijd: 17 jaar / 4 aug jarig Functie: rconer, gangmaker :>>>>>>>> Ervaring: als speler genoeg ervaring, 2.5 jaar gespeeld en ook in aardig wat clans rondgelopen. als rconer hebik ervaring bij nexus onder barre omstandigheden. verder benik aardig bekend met de rconr egels aangezien ik die uit mijn zvdk tijd wel weet, want ze zij niet veel verschillend van elkaar. Andere hobby's: Playstation 2, lezen (LOTR etc.) tv kijken, fitness Ambitie: ik zou graag mezelf blijven. daar streef ik naar ;b >> Edited By: zuck @ 03-03-2004, 11:30 << |
|||
| posted: 03-03-04 11:29 | ||||
|
quote: zuck is gewoon 1 dag ouder dan mij :S >> Edited By: bN @ 03-03-2004, 11:31 << |
|||
| posted: 03-03-04 11:31 | ||||
|
oi, naja ik ben nikolaj ben 14 jaar op internet schuil ik onder de naam insEct mijn hobby's zijn voetbal , cs , ps , en naar lan party's toe gaan ik woon in meppel (Drenthe) naja dat was het wel. | |||
| GO GO GO! | ||||
| posted: 07-03-04 02:40 | ||||
| Forum - Public Board - Ik stel me voor topic - « < 3 4 5 6 7 > » | ||||
locked

.

. Naja, speel, 1 van die 4 keren ben ik de 'Dungeon Master' aka 'Game Master' aka 'Spelleider'. Bioscopen vind ik errug leuk, en ik moet nog steeds regelen dat ik daar gratis heen kan. TV kijken doe ik tussen het computeren door (niet dus). Een BeF-filmavond is altijd errug cool. Muziek is ook een hobby van me. Luisteren en bekritiseren dan, ben te lam om het zelf fatsoenlijk te maken, op wat geknoei met een keyboard na dan..