LoginPassword
Forum - Public Board - Ik stel me voor topic - 1  2  3  >  »
ViRaX
Member
Hallo voor iedereen die hier nieuw komt...

In dit topic kun je je even voorstellen als je daar behoefte aan hebt. Je hoeft dus geen appart topic meer te maken
posted: 28-11-03 21:26edited: 21-03-2004 14:13, by ViRaX  
Lionh2
Community Moderator
Hai, ik ben Frank, wel niet nieuw, maar nooit voorgesteld.

Naam: Frank R.
Locatie: Winterswijk Gelderland (eigen gitaar- en computerhok)
Leeftijd: 21 jaar
"Functie": Rconner
Ervaring: CS ongeveer 3 jaar (houd het niet meer bij), tijdje clanbase open en nations cup admin geweest, verder rconner en server admin bij Zvdk.
Andere hobby's: Gitaarspelen (eigen band), karate (zwarte band) en m'n vriendin natuurlijk!
Ambitie: Doorbreken in de muziek, maar since that will never happen: Op m'n tachtigste kunnen zeggen dat ik het leven zo goed en volledig mogelijk heb geleefd.

Wie volgt?
posted: 28-11-03 22:10  
Ronzz
Member
Ikke!

Naam: Ron R.

"Functie": Forum Member

Ervaring: Niet zo superveel, sinds juli rconner bij ZvdK, hoop natuurlijk dat ik dit nog lang mag volhouden, en evt. nog "andere dingen"

Andere hobby's: Ik voetbal soms wel eens met een paar kameraden, voor de rest niet echt veel bijzonders, behalve mijn "virtual world".

Ambitie: Gewoon zo door blijven gaan, dan ben ik wel dik tevreden.

© By [GFF]-Lionh2-

>> Edited By: xaSer @ 08-12-2003, 10:04 <<
posted: 28-11-03 22:59edited: 30-01-2006 18:21, by xaSer  
Vash
Member
Jasper Kuijsten

veldhoven

16 jaar

Rcon supervisor

ff ge-rconned bij ZvdK, maar dat beviel me niet erg :o

ik ga naar TU(e), en daarna zie ik wel weer, ben nog te jong om over na te gaan denken wat ik met mn leven ga doen
posted: 28-11-03 23:20  
bN
Rcon Supervisor
Leonard Widjaja

ook wel: chinees, indo, Shin Chan (zo noemen een paar vrienden van me me).

Net rcon trial gehaald hier bij gp01. Speel al CS vanaf 1.3. Ben redelijk vaak actief op irc, alhoewel ik nooit iets nuttigs heb in te brengen

Ik studeer nu Elektrotechniek in groningen aan de Hanze Hoge School. Na dit wil ik denk ik bij de mariniers, maar ik ga denk ik ook ff opzoek naar een soort van SWAT(interpol heef vast wel iets leuks), de motto 'To Protect and To Serve' spreekt me wat meer aan dan 'Zo ver de wereld strekt'.

Ik houd erg veel van gadgets zoals verrekijkers, nachtkijkers, aanstekers, kewle sleutelhangers, mp3spelers, etc. Dus als iemand nog iets leuks weet, wees niet bang om me te pmen
posted: 28-11-03 23:42  
SkY0ne
Member
naam: Wim Sijbers

plaats: Neeroeteren , Belgie limburg chapter.

Leeftijd: 16

ervaring: 'k ken wel wa van cs maar ben ik al een heel tijdje mee gestopt. ET doe ik wel nog soms es graag en kan ik ook wel wat van.
voor de rest speel ik nog wel get andere stuff...

andere hobbys boarden ga ik zo hard terug mee beginnen. 'k gaan wel veel naar hardcore/metal avonden ( dit was de van vorige zaterdag : klik hier ) Best veel te doen voor school :( 8u wiskunde is niet zo simpel. en dan op dinsdag en zaterdag IJSHOCKEY !

>> Edited By: SkY0ne @ 29-11-2003, 10:10 <<

>> Edited By: Castor @ 29-11-2003, 12:17 <<
posted: 29-11-03 10:09  
TuXeDo
Advisor
Naam:

Leeftijd: 19

Speel sinds eind 1.3
Heb actief geprobeerd de zvdk servers een beetje schoon te houden als niet rconner.

Ben redelijk veel actief op irc

Studeer nu Management Economie en Recht op de Hogeschool Zeeland en als het goed is ga ik volgend jaar mijn 3e jaar in.

posted: 29-11-03 10:22edited: 19-02-2007 07:52, by TuXeDo  
Castor
System Administrator
Naam: Jurgen

Leeftijd: 22

Functie: SysAdmin

Ervaring: Werk part-time in IT sector als PHP-programmeur, PERL-programmeur. Loop momenteel stage waar ik JAVA programmeer. In m'n vrije tijd besteed ik aandacht aan "art". Heb CS vanaf eind 1999 gespeeld (beta 3.2 oid), laatste tijd steek ik veel minder tijd in het spelen van spellen.

Andere hobby's: Ik speel zaal-voetbal. Ik speel veld-voetbal. Ik reis eens per 2 weken naar m'n vriendin. Speel twee keer per week DnD. Ik zit graag in de bioscoop of voor de TV een film te kijken. Ik luister naar MUZIEK. Ik teken graag. Ik maak graag 3D zut.

Ambitie: In Amerika werken voor een respectabel software bedrijf.

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 29-11-03 11:22  
Chunk
Advisor
quote:
Castor Wrote:

... a programmer for a respectable software company.

Now, one of these lives has a future. The other does not.
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 29-11-03 11:28  
Castor
System Administrator
You get the 10 points

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 29-11-03 11:57  
CleaveR
Member
Naam: Ruud H.
Leeftijd: 14
"Functie": Forum member
Ervaring: CS 3 jaar..ben rconner@ zvdk..

posted: 29-11-03 14:26  
Ventieldopje
Member
Volgens mij had ik me ook nog nooit voorgesteld

Naam: Lennart

Leeftijd: 18 jaar

"Functie": Forum Member

Ervaring: CS @ internet sinds begin dit jaar ofzo. Daarvoor 2-3 jaar zo af en toe in een internet-cafe.

Andere hobby's: Atletiek, train 3-4 x in de week. Regelmatig wedstrijden. Verder the usual...

Ambitie: Studie (bedrijfseconomie @ UvT) afmaken en dan kijken wat ik belangrijk vind.
Ow ja en voor voorlopig: proberen te regelen dat ik naar Olympische Spelen in Athene kan, als medewerker in Holland-huis
posted: 29-11-03 17:52  
Beauty
Member
Naam: Inge, hét zusje van Jurgen/Castor

Leeftijd: 20

Ervaring: Zit momenteel in Venlo op de HTS, en doe daar Industrieel Product Ontwerpen. Hiermee ga ik overigens snel weer stoppen, om vervolgens aan een andere studie te beginnen. Heb verder de afgelopen 2 jaar gewerkt als typmiep en ijscovrouw. (fulltime)

hobby's: Ik hou erg van sporten. Speel zelf voetbal (jaja dames kunnen het ook ) Ik train 2 keer in de week (laatste tijd wat minder ivm mijn gezondheid :( ) Daarnaast speel ik iedere zondag een wedstrijd en ik sta altijd in de basis en wordt bijna nooit gewisseld !
Daarna houdt ik zoals vrijwel elk meisje van winkelen! Verder moet ik af en toe Chunk een keer vervelen (voor wie het nog niet wist, Chunk is mijn lieve vriend , ja hij kan wel eens lief zijn jongens )
Verder scheur ik graag in mijn opel corsa rond!

Ambitie: Eindelijk eens een studie afmaken, zodat ik een hbo diploma achterhanden heb. Verder lijkt het me super om een eigen huisje te hebben en niet meer afhankelijk te hoeven zijn van je ouders. Het liefst een groot huis!
Verder lijkt het me wel wat om over een paar jaar een strandtent te beginnen in een warm land. En dan heerlijke cocktails klaarmaken en verkopen aan knappe jongens

>> Edited By: Beauty @ 29-11-2003, 18:35 <<
Hup Holland Hup!
posted: 29-11-03 18:34  
GreyFox
System Administrator
Naam: Guido

Leeftijd: 21

Functie: SysAdmin

Ervaring: Ik werk op freelance basis voor o.a. Texas Instruments en het Freudentaler Instituut voor de Wiskunde, als assembly programmeur. (machine-taal, zeg maar.)
In mijn vrije tijd doe ik allerlei soorten programmeren, atm voornamelijk PHP. (Zie, dit forum. )
CS doe ik sinds begin 2000 ergens, beta5 was mijn eerste aanraking, beta7 mijn eerste verslaving. 1.0 mn tweede verslaving, 1.3 mn vierde Daartussenin zat een halfjaar Diablo 2. Ik game nog steeds (te) veel, maarja, je moet toch wat in je vrije tijd

Andere hobby's: Samenwonen met mn vriendin, is af en toe net survivallen (nah geintje.) Ik speel, net als castor, twee keer per week DnD. Naja, speel, 1 van die 2 keren ben ik de 'Dungeon Master' aka 'Game Master' aka 'Spelleider'. Bioscopen vind ik errug leuk, en kan ik vaak gratis heen, dankzij mijn vriendin die er werkt TV kijken doe ik tussen het computeren door, en soms voor de gezelligheid. Een BeF-filmavond is altijd errug cool. Muziek is ook wel bijna een hobby van me te noemen, luisteren dan, ben niet getalenteerd genoeg om het zelf fatsoenlijk te maken, op wat geknoei met een keyboard na dan..

quote:

Dat wou ik vroeger ook, maar tegenwoordig ga ik liever een bedrijf hier in Nederland oprichten, daar ben ik nu voorzichtig aan begonnen, samen met Chunk en Razor. Maar dat duurt nog wel even, voordat we daar echt goed mee bezig zijn. Maar mn ware ambitie is toch wel games maken, en dat doe ik liever hier in Nederland, dan in America....
posted: 29-11-03 18:36edited: 23-03-2007 13:37, by GreyFox  
Chunk
Advisor
Naam: Ate

Leeftijd: 22

Ervaring: Drie jaar in Eindhoven gestudeerd, Architectonisch Ontwerpen aan de TU/e. Studeer nu Business Studies aan de UvT.
Heb bij Bo^Rent gewerkt, de Makro in Nuth, Planet Internet, en nu bij Wegener Suurland. Ooit wel eens een gemeentegids gezien ? Die maak ik dus.

Hobby's:

• Inge
  • Inge
  • Inge
  • Naar de bioscoop
  • Quotes uit films overal, te pas en te onpas spuien
  • Gamen, online en offline ( Kolonisten rocks ! )
  • Terraslammen ( damn, was het maar weer zomer )
  • Alle andere vormen van lammen
  • Fotosoepen, flashen en andere zut.
  • Lezen ( NERD ! Ja, inderdaad. )

Ambitie: Wereldheerschappij. Over de maan ook, als het kan.

• Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
    posted: 29-11-03 19:32  
    Python
    System Administrator
    Naam: Romain

Leeftijd: 19

Speel pas vanaf 1.5 eigenlijk continu bij zvdk. Sinds vorige week addicted aan 1.6, tuurlijk hier vaak te vinden.

Andere hobby's: mijn vriendin, LAN's hier in de regio mee opzetten, mountainbiken, bios, videotheek...

Weekend: werken (taxi), draaien (eigen bedrijfje sound & light Sjek ) of lekker stappen.

That's all folks.....

Grtz Piet
    posted: 01-12-03 23:14  
    bN
    Rcon Supervisor
    quote:
    Python Wrote:
    Naam: Romain <<<< >>>>> Grtz Piet

je naam is romain en je groet met piet ?
    posted: 02-12-03 09:56  
    Python
    System Administrator
    quote:
    bN Wrote:
    quote:
    Python Wrote:

Piet...Pyth...Python

snapie nu?
    posted: 02-12-03 10:54  
    bN
    Rcon Supervisor
    quote:
    Python Wrote:
    quote:
    bN Wrote:
    quote:
    Python Wrote:

Piet...Pyth...Python

snapie nu?

a zo
    posted: 02-12-03 16:00  
    Archaon
    Member
    Naam: Ronald Frins

Leeftijd: 21

Studie: 4e jaars fiscaal recht aan de Universiteit Maastricht

Werk: Adviseur Distributie Services Speciale Diensten Team Vodafone (ofwel helpdeskmederker voor verkopers)

Overig:
    - Inge (Niet te verwarren met Ate's Inge, aka Beautycase!!!)
    - Atletiek
    - Wielrennen
    - Mountainbike
    - Zaalvoetbal
    - Darten

Ook zit ik nog in het bestuur van First Maastricht waar ik penningmeester ben. Daarnaast organiseer ik daar nog een seminar en nog wat andere dingen.
    Ook ga ik graag een keertje stappen, meestal in Maastricht.

Ambitie: Na mijn studie (waarschijnlijk in een jaar afgerond) een baan vinden binnen de fiscale adviespraktijd en daar ervaring doen.

>> Edited By: Archaon @ 02-12-2003, 16:23 <<
    Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.
    (Theodore Roosevelt)
    posted: 02-12-03 16:21edited: 08-11-2004 14:07, by Archaon  
    Forum - Public Board - Ik stel me voor topic - 1  2  3  >  »
    locked