LoginPassword
Forum - Sports Board - Waar gaat dit heen... - 1  2  >
Supergans
Rconner

Na de al even intelligente opmerking van Perez van vorige week ( kk zwarte tegen de grensrechter ) heeft snajder de heer bossen uitgemaakt voor een vuile tyfushond....
Laatst al die mensen die het veld op liepen bij aso den haag.

Dan denk ik toch wel even, waar gaat dit heen? Kunnen we niet eens meer inzien dat het een spelletje is? Ok frustraties zijn normaal, iedereen is al een keer uitgeschoten, maar toch niet op deze manier....

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 26-11-06 15:36  
RapidFire
Member
voetbal is allang geen spelletje meer, (wat een belangrijke reden is dat ik het niet volg) dat kan ook niet wanneer de spelers van het spelletje dusdanige salarissen hebben. Volgens mij is t ook een natuurwet dat iedereen die té bekend, té succesvol en té rijk wordt, zich uiteindelijk raar gaat gedragen (doen wat ze willen (asociaal), drank, drugs, depressie, Paris Hilton, etc.).

Aan de andere kant, heb ik ook wel eens iemand uitgescholden op een manier die misschien vergelijkbaar was aan de kk neger, veel mensen (zo niet iedereen) heeft wel een moment dat je iets doet wat tegen al je principes indruist. Alleen omdat deze mensen bekend zijn wordt het afgeschilderd alsof ze moordenaars zijn, terwijl iemand anders er rustig mee door kan lopen.

En tsja, het schijnt dat die spelers flink fanatiek zijn tijdens zo'n wedstrijd, en dan is ineens alles toegestaan. Dat was bij de C-tjes al zo
posted: 26-11-06 16:56edited: 26-11-2006 16:57, by RapidFire  
Supergans
Rconner
Goh...

'Ik zei niks ergs ofzo hoor, het was geen ziekte ofzo, ik vond het in ieder geval normaal"

posted: 27-11-06 12:10  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
tja...een tyfusHOND is idd geen ziekte
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 27-11-06 12:46  
Rayden
Member
Volgens mij is dit plaatje meer van toepassing op de heren ajacieden..

posted: 27-11-06 20:56edited: 27-11-2006 20:57, by Rayden  
RapidFire
Member
die laatste alinea is wel grappig, voor de rest vind ik m nogal simpel
posted: 27-11-06 21:31  
bobsqaud
Rconner
Toch wel triest hier dat julllie alleen met ajax durfen te spotten. ik ben zelf ajax fan ok maar dan nog zit toch niet alles op te naaien
posted: 27-11-06 23:08  
Lionh2
Community Moderator
quote:
bobsqaud Wrote:
Toch wel triest hier dat julllie alleen met ajax durfen te spotten. ik ben zelf ajax fan ok maar dan nog zit toch niet alles op te naaien

Nou ja, in dit geval geef ik ze wel gelijk. Ik bedoel: die Sneijder zegt domme dingen en gaat dan ook nog idioot lopen doen en zeggen dat het allemaal niet zo erg is, of weet-ik-veel-wat. Dan vraag je er ook om...
Afgezien daarvan speelt Ajax nog steeds het mooiste voetbal van Nederland natuurlijk.
posted: 28-11-06 06:24  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
"Ik krijg geel, Ik krijg rood." moehahahaha meesterlijk
posted: 28-11-06 09:04  
Supergans
Rconner
Ik vond het trouwens een geweldige actie van Vlug. Hij reageerde totaal niet op sneijder terwijl ie toch besprongen en geduwd wordt.
Dit zie je nergens in de media genoemd worden, maar ik denk dat velen aan hem een voorbeeld kunnen nemen.

En inderdaad die laatste alinea geweldig.
Die mot men zwager zien :o

posted: 28-11-06 10:29edited: 28-11-2006 10:29, by Supergans  
KNz
Rconner
quote:
bobsqaud Wrote:
Toch wel triest hier dat julllie alleen met ajax durfen te spotten.

Idd open het grote anti-ajax topic ofzo.
posted: 28-11-06 16:29  
Rayden
Member
Tja.. Als je elke dag van Henk "Calimero" ten Cate te horen krijgt hoe superieur Ajax wel niet is en hoe slecht, lucky, lelijk en weet ik 't wat allemaal PSV is en je pakt 1 punt 3 wedstrijden en verliest met 3-0 van Sparta... Dan vraag je natuurlijk om reacties.

Edit: en speciaal voor Bobsqaud: N.E.C. - Feyenood 4-1! hahaha, maar als een bankzitter van PSV ineens je aanvoerder moet worden zegt het natuurlijk wel genoeg over de kwaliteit binnen je selectie.

Zo, ik durfde ook met Feyenoord te spotten.
posted: 28-11-06 18:30edited: 28-11-2006 18:32, by Rayden  
briznokovic
Rconner
quote:
Rayden Wrote:
Tja.. Als je elke dag van Henk "Calimero" ten Cate te horen krijgt hoe superieur Ajax wel niet is en hoe slecht, lucky, lelijk en weet ik 't wat allemaal PSV is en je pakt 1 punt 3 wedstrijden en verliest met 3-0 van Sparta... Dan vraag je natuurlijk om reacties.

Edit: en speciaal voor Bobsqaud: N.E.C. - Feyenood 4-1! hahaha, maar als een bankzitter van PSV ineens je aanvoerder moet worden zegt het natuurlijk wel genoeg over de kwaliteit binnen je selectie.

Zo, ik durfde ook met Feyenoord te spotten.

bankzitter van ajax bedoel je

En psv heerst gewoon over ajax, brabantse glorie
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
posted: 28-11-06 20:58  
Supergans
Rconner
Ehm lucius is de aanvoerder van feyenoord Willem. Alleen zondat deed ie niet mee. Blessure ofzo.

posted: 28-11-06 23:13  
ProB
Rconner
Laat die voetballers lekker op elkaar schelden.

Jij noemt je collega toch ook wel eens een eikel.
Krijg je niet eens een rooie kaart voor.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 29-11-06 00:39  
RapidFire
Member
quote:
briznokovic Wrote:
brabantse glorie

beetje jammer al1 dat brabanders deze woorden niet in verstaanbaar nederlands kunnen uitdrukken
posted: 29-11-06 01:48  
Lionh2
Community Moderator
quote:
ProB Wrote:
Jij noemt je collega toch ook wel eens een eikel.
Krijg je niet eens een rooie kaart voor.

Als ik op mijn werk iemand een tyfushond zou noemen, zat ik nu echt wel thuis hoor. Ik weet niet waar jij werkt, maar dat zou bij ons niet worden geaccepteerd.
posted: 29-11-06 07:34  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Als ik op mijn werk iemand een tyfushond zou noemen, zat ik nu echt wel thuis hoor. Ik weet niet waar jij werkt, maar dat zou bij ons niet worden geaccepteerd.

ze zouden je niet meteen ontslaan maar ik zou het bij ons op werk ook niet proberen...getuigd gewoon van weinig profesionaliteit en volwassenheid
posted: 29-11-06 08:41  
Beauty
Member
Een voetballer wordt ook niet meteen ontslaan.

Ik vind dat een voetballer op dat niveau, die het grote voorbeeld is voor vele kleine kinderen, zoiets echt niet kan roepen. Daarnaast vind ik dat niemand zoiets hoort te roepen. Mij zul je op het voetbalveld nooit horen schelden. Ik pak ze op voetballend niveau wel terug en maak gewoon een goal. Hier heb je ze veel harder mee.

Ik kom wekelijks wel een speelster tegen die te langzaam is en me express probeert onderuit te schoppen, vervolgens begint te vloeken en hoopt dat ik daardoor minder presteer. Nou bij mij ben je dan aan het verkeerde adres. Ik word er alleen maar beter door.

Als iedereen nou eens zo was, werd het een stuk gezelliger op de voetbalvelden.
Hup Holland Hup!
posted: 29-11-06 10:49  
ProB
Rconner
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Jah ok in de keuken is het misschien net weer wat anders omdat je toch elke dag met dezelfde man bij elkaar ben kun je het wel waarderen als je een goed team hebt tenminste.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 29-11-06 12:06  
Forum - Sports Board - Waar gaat dit heen... - 1  2  >
locked