| Forum - Games - Leuke MMORPG's, anyone? - < 1 2 | ||||
|---|---|---|---|---|
|
@den vogel
Thx voor je huge-ass post, 't spel ziet er idd gaaf uit. Ik zal morgen iets meer de tijd nemen om te spel goed te bekijken en ff kijken of ik uitkom qua PC specs. @jeffy Thx voor je reply/bump, maar heb vorig jaar al een tijdje SRO gespeeld. Inloggen is echt een drama (en ipv het te fixen maken ze het zelfs erger: Image Code Verification a.k.a. Bug++) en 't spel bestaat eigenlijk alleen maar uit hersendood 'grinden'. In 't begin nog wel te doen, maar toen ik voor m'n zoveelste quest (rond lvl35) "Kill 3000 blabla Flowers" moest doen, had ik er wel genoeg van. Grinden na lvl 40 is overigens onmogelijk zonder Gold Ticket. $_$ WoW valt me atm ook 'n beetje tegen, zoals RapidFire al zegt, veel van hetzelfde. Ben daarom maar weer wat meer aan 't FPS'en (Enemy Territory) maar zit nu met 'n dilemma: Lag, veroorzaakt door de draadloze router. Heb nu dus 2 opties: 1) LAN-kabel leggen naar zolder, wat ik de komende 2 jaar nog niet zie gebeuren. :( 2) Een écht innovatieve MMORPG vinden. |
|||
| posted: 25-04-07 22:59 | ||||
|
een review die miss het een en ander beter uitlegt http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=75657&page=1 | |||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 26-04-07 09:04 | ||||
|
tnx Vogel
quote: Au... en ik maar denken dat mn Athlon XP 2700+ en ATI Radeon 9800 Pro het nog wel aankonden... :( |
|||
| posted: 26-04-07 10:40 | ||||
|
mja ik persoonlijk kom ram tekort om optimaal te draaien, heb nu 1 GB en 2GB is toch wel beter maar past niet meer, maar ik ga binnenkort een dedicated game pc bouwen dus kan nu wel ff. | |||
|
||||
| posted: 26-04-07 11:12 | ||||
|
WAR is coming!
Ga daar op wachten
|
|||
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
||||
| posted: 26-04-07 11:21 | ||||
|
oh god ja, iedereen WARHAMMER WARHAMMER, dikke carebear.
Ik ga hard lachen als dat spel blijkt te zuigen |
|||
|
||||
| posted: 26-04-07 11:25 | ||||
|
quote: Rofl Ik denk (weet) eigenlijk dat m'n pc LotRO niet trekt, dus valt helaas af :( (Ik hoop in ieder geval in de zomer flink wat bij te verdienen om m'n pc te upgraden ^^ ) |
|||
| posted: 26-04-07 15:52 | ||||
|
Ik heb nu Star Wars: Knights of the Old Republic, laatste paar dagen niets anders gedaan, ook cool spel |
|||
|
||||
| posted: 03-05-07 20:35edited: 03-05-2007 20:35, by Vermilion | ||||
|
quote: Is geen MMO. Verder wel een vet spel idd. Heb Zowel deel 1 als 2 compleet uitgespeeld. |
|||
| posted: 04-05-07 12:32 | ||||
|
de mooiste mmo rpg die ik gespeeld heb blijft tog eve-online
btw, ben ook maar weer gestopt met SRO omdat ik tog wel wil kunnen spelen na een half uur joinen |
|||
|
||||
| posted: 06-05-07 13:55 | ||||
|
quote: Ik heb geruchten gelezen dat deel 3 wel een MMO wordt. |
|||
|
||||
| posted: 06-05-07 18:35 | ||||
|
quote: Dat zou vet zijn. |
|||
| posted: 06-05-07 18:51 | ||||
|
[off topic]
SW: Knights of the Old Republic ownen echt zwaar. Ook deel 1 & 2 hier [/off topic] |
|||
| posted: 07-05-07 00:58 | ||||
|
offtopic: heb ook SW: knights of the old republic, doe het sinds gister.. maar krijg je ook light sabres ofniet ? |
|||
| Hardstyle is the style. | ||||
| posted: 07-05-07 16:32 | ||||
|
Misschien kunnen jullie nu weer even ontopic gaan? Maakt anders even een nieuw topic aan ofzo. | |||
| posted: 07-05-07 16:50 | ||||
|
lionh2 = epicwhore wordt ie echt geil van
nee grepske |
|||
| Iemand priest kopen? | ||||
| posted: 20-06-07 14:36 | ||||
|
quote: Beetje dom topic kicken vind je ook niet |
|||
| posted: 20-06-07 14:45 | ||||
|
Een beetje heel dom want ik kan het niet waarderen.
Lees de FAQ aub voordat je kickt. Locked. |
|||
| posted: 20-06-07 15:59 | ||||
| Forum - Games - Leuke MMORPG's, anyone? - < 1 2 | ||||
locked

Verder wel een vet spel idd. Heb Zowel deel 1 als 2 compleet uitgespeeld.

?