LoginPassword
Forum - Games - Xbox 360 - 1  2  >
Veriteas
Rconner
Mhhh een gaming community en niks anders dan pc onderwerpen hier! Is er toevallig ook iemand die een Xbox360 thuis heeft staan? Doel vooral op het Xboxlive. Dit is echt goed uitgewerkt en super fun vooral bij spellen als oa: Saints Row Dead or alive 4 en natuurlijk table tennis Heb er nu 1 thuis staan voor een weekje en ben verslaafd
posted: 29-09-06 21:24edited: 29-09-2006 21:25, by Veriteas  
Lionh2
Community Moderator
Ik heb een NES 8bit gekocht en speel nu samen met m'n vriendin super mario 1.

Iemand goeie suggesties voor leuke spellen die we samen kunnen doen?
posted: 29-09-06 22:36  
Eunz0r
Member
quote:
Lionh2 Wrote:

FTL, een Snes is veel leuker.
Strangers are just people you haven't killed yet!
posted: 29-09-06 22:43  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
Veriteas...wil je een hele lange preek van me hebben waarom consoles zuigen en voor noobs zijn of geloof je me zo ook wel?
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 29-09-06 23:20  
Tjappie
Rconner
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
Veriteas...wil je een hele lange preek van me hebben waarom consoles zuigen en voor noobs zijn of geloof je me zo ook wel?

of wou die gewoon een antwoord op de vraag of er hier nog meer mensen een xbox 360 hebben?
Ik heb er op gespeeld en vind het een machtig vet ding.
Zal dan wel een noob zijn dus, maar het ziet er allemaal super vet uit.
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 30-09-06 00:19edited: 30-09-2006 00:19, by Tjappie  
Killerbean
Rconner
Sommigen spellen moet je gewoon op een console spelen (sport games, platform spellen, de meeste fantasy games) FPS en RTS moet je noujuist weer op de PC spelen. Nooit een XBOX gehad, PlayStation till I die!
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl!
posted: 30-09-06 04:16  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Killerbean Wrote:
Sommigen spellen moet je gewoon op een console spelen (sport games, platform spellen, de meeste fantasy games) FPS en RTS moet je noujuist weer op de PC spelen.

True.dat
posted: 30-09-06 10:08  
Veriteas
Rconner
quote:
Vogeltje.nl Wrote:

Tja meningen verschillen nou eenmaal en zoals in de bovenstaande post ook staat sommige spellen moet je nu eenmaal op de console spelen. Kun me niet voorstellen dat fifa of pro evo lekker speelt op de pc zonder controler (die dus officieel bij een noob console hoort) Verder loopt de 360 met hardware verder vooruit dan een gemiddelde pc en dat valt toch echt te zien. Neem spellen zoals gears of war, Saints row, crackdown enz. En je wil graag gelijk hebben mischien maar voor iedereen is de belevenis anders? Ik speel zelf ook veel liever een rts of een fps met muis en toetsenboord. Maar het is ook fun om een spel als saints row (gta achtig spel) met 12 vrienden online te spelen.
posted: 30-09-06 13:00edited: 30-09-2006 13:00, by Veriteas  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
ach ja...blijkbaar is er vraag naar...ik heb er nooit geen ene zak aangevonden en tbh boeien die spellen die er op zitten me allemaal vrij weinig.
Ik vind het gewoon belachelijk dat ze die consoles allemaal zo aan het uitbreiden zijn dat het uiteindelijk meer op loge, lellijke laptops gaan lijken dan gewoon een game console.

Is er vast al eentje met een tekstverwerker die je dan aan kan sluiten op een printer WOEHAHAHA

En ik betaal ook niet dubbel...uit principe...als je al internet hebt ga ik niet ook nog eens betalen om dan een console game online te mogen spelen..wat een bullshit..leven is al duur zat zonder dat ze je bij alles dwingen om extra kosten te maken.

Koop je al een spel van 40+ euro..mag je een tientje per maand bij gaan betalen om het uberhaupt te kunnen spelen. Daar trap ik dus niet in.

Maar oke...jullie vinden het leuk...god weet waarom...ik heb men hart iig gelucht. enjoy
posted: 30-09-06 13:52edited: 30-09-2006 13:58, by Vogeltje.nl  
KNz
Rconner
Ik heb zelf een "gewone" xbox, welke ik natuurlijk geweldig vind. Echt weer zo'n tweak apparaat. En ja er zit een textverwerker op. Console is gewoon fun, als er es iemand langs komt dan zet je hem aan en kun je meteen spelen.
posted: 30-09-06 15:35  
bobsqaud
Rconner
Vogeltje op de Xbox 360 kun je met de meeste spellen meteen gratis online spelen tegenwoordig wil je alleen speciale contents dan moet je wel betalen. Er worden ook wel eens leuke gratis contents uit gegeven zoals nieuwe maps enz.

Het grote voordeel van consoles vind ik dat je niet constant een nieuwe videokaart of meer geheugen of iets dergelijks nodig hebt om een spel te spelen wat bij de computer tegenwoordig wel anders is.
posted: 30-09-06 15:43  
n0r
Rcon Supervisor
Console is imo idd echt een groepsding, lekker simpel, met 2 - 4 pers gezellig een spelletje spelen. En natuurlijk het feit dat je hem nooit hoeft te updaten, het ding raakt nooit uit de tijd vergeleken met de spellen, omdat die allemaal op dezelfde console afgestemd zijn.

Ik heb zelf alleen een Super Nintendo, vroeger echt te veel gespeeld.
Op vakantie in Blankenbergen hadden we een Xbox en een Atari

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 30-09-06 16:44  
KNz
Rconner
Ja ik zou ook wel een xbox360 willen, maar ik vind hem nog te prijzig. En de ombouwmogelijkheden staan mij niet aan .
posted: 01-10-06 00:27  
Real1ty
DevTeam
quote:
KNz Wrote:
Ik heb zelf een "gewone" xbox, welke ik natuurlijk geweldig vind. Echt weer zo'n tweak apparaat. En ja er zit een textverwerker op. Console is gewoon fun, als er es iemand langs komt dan zet je hem aan en kun je meteen spelen.

Same.

En dan LAN's met dat ding, gewoon 8-10 mensen en Halo 1 Blood Gulch. Prachtige herrinneringen.

Ik heb er ff over gedacht om een 360 te kopen, maar ik vind het wat te prijzig atm, ookal lijken me DOA 4, PGR 3 & Gears of War echt machtig.
posted: 01-10-06 00:50  
GreyFox
System Administrator
quote:
Lionh2 Wrote:

NES ftw, als je eraan kan komen is BattleToads een briljante humoristische game. En uiteraard wil je Super Mario Bros 3 grijs spelen. Beste console spel ooit.
posted: 12-10-06 13:09  
Vash
Member
ik heb vorig jaar december eentje gehaald al toen die uitkwam,

heeft sinds die toen gewoon stof staan verzamelen xD , nooit spel gespeeld ofzo, hehe.

maar vorige week ofzo maar es firmware gemod, 3 spellen gedownload, toen heb ik 2 dagen gespeeld, daarna ff een zwarte case gekcoht ipv standaard witte, en nu staat ie weer stof te vangen

kheb ook een NES, SNES, PSX, PS2, XBOX gehad (of heb nog),

alleen de xbox gebruik ik dagelijks , als mediacenter, ook nog nooit spel op gespeeld
posted: 12-10-06 14:05edited: 12-10-2006 14:07, by Vash  
KNz
Rconner
een x360 stof laten verzamelen ? omg heiligschennis !!
posted: 12-10-06 16:09  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
ik mag Vash nu 360% meer
posted: 12-10-06 16:19  
Vash
Member
het is een fantastisch ding hoor, games boeien me gewoon niet (en toch koop ik elke nieuwe console )

ff wachten op een chip die unsigned code doet
posted: 12-10-06 16:42  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
[..]

NES ftw, als je eraan kan komen is BattleToads een briljante humoristische game. En uiteraard wil je Super Mario Bros 3 grijs spelen. Beste console spel ooit.

SMB3 ga ik regelen.
Die andere is erg moeilijk te vinden maar ik blijf het proberen.
Thanks voor de tips.
posted: 12-10-06 18:37  
Forum - Games - Xbox 360 - 1  2  >
locked