LoginPassword
Forum - Games - Iron Grip: The Oppression RELEASED! - <  1  2
Lionh2
Community Moderator
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
waarom zouden wij rcon hebben op een irongrip server?

Irongrip hosten?
posted: 28-09-06 22:38  
Killerbean
Rconner
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
waarom zouden wij rcon hebben op een irongrip server?

Nee cisnux heeft gellijk...je hebt van die irritante mensen die bij spawn gaan zitten teamkillen...hoogst irritant.

Verder moeten de tanks verdwijnen nadat ze worden opgeblazen, anders kun je na een tijd nergens meer langs

Jah mwah, rcon zou handig zijn. Is dat uberhaupt al wel mogelijk?

En idd, van de 5 servers, zitten er 3 vol met tk-ers. Fuck that.

Tank eunen, strategish opblazen die dingen. In de val lokken, paar man offeren, dan opblazen, kunnen ze niet meer over die flank komen. Voor de rest wel leuk spel, maar door de bugs nog zeer irritant. Zat net op een map, generaal verdween onder de grond. Vervolgens quit ie, maar blijven de soldiers en tanks spawnen. :(
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl!
posted: 29-09-06 01:52  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
wat moet je eigenlijk doen om als opression te winnen? ik had namelijk alle 3 de rook dingus veroverd maar nog kon ik niet winnen
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 29-09-06 08:36  
Castor
System Administrator
Dan zou je moeten winnen...

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 29-09-06 08:55  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
lol..nou dat gebeurde dus niet
posted: 29-09-06 10:21  
Killerbean
Rconner
Bah, het spel valt niet te spelen. Er zitten teveel bugs in. Generals die underground verdwijnen als ze FPS doen, en dus niet meer te killen zijn. Als een nieuwe ronde begint, krijg ik connection probs, en moet ik opnieuw connecten naar de server. Ping van de gemiddelde speler ligt op 150 en hoger, mijn eigen ping ook. Terwijl die in CSS en DoD gewoon op 25-35 ligt.

Verder doen die smoke dingen idd geen zak. Tanks zijn ook makkelijk voor de gek te houden. Als je niet voor de volle 100% om de hoek bent, of gedeeltelijk achter een stuk schroot staat, schieten ze niet. Kun je op gemak even reloaden, en de tank afschieten.

Met alle respect voor de makers, maar ik ben meer bezig met zoeken naar een server, kom ik op een server, zit die general in een bug, en heb je dus eindeloze rondes. Dan vind ik eindelijk een server waar ik kan joinen, krijg ik connection probs omdat de ronde voorbij is. Daarnaast vind ik de RTS mode redelijk onoverzichtelijk, en snap ik er geen zak van. Heb de manual door zitten lezen, maar het zal wel aan mij liggen ofzo. Maar ik kan in RTS mode klikken waar ik wil, er gebeurt niks. Kan mannetjes selecteren, en zeggen waar ze heen moeten. Maar ze lopen alleen niet. Zal wel aan mij liggen ofzo.

Maar goed, eind conclusie, ik laat deze mod voorlopig even links liggen. Het principe vind ik vetjes, en het ziet er nog best mooi uit allemaal. Maar door de bugs en exploits is het maar amper speelbaar.
posted: 29-09-06 20:02  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
mja als de lag beetje onder controle is vind ik het fps gedeelte echt vet...de guns zijn echt superb.
Het RTS laat iff nog wat te wensen over met name door de kijkhoek (niemand is recht naar beneden gewend en het bied weinig overzicht)

Maar ik ga niet te veel comentaar leveren over de bugs aangezien het maar een beta is en die dingen te verwachten zijn.

Alleen de lag is wel zeer vervelend, ik denk dat het serverside aan iets ligt omdat men ping toch nog redelijk normaal is.

Het grootste struikelblok van de gameplay zelf is op het moment het RTS gedeelte...het voelt gewoon niet aan als RTS....terwijl het wel het idee is dat het als bijde aanvoelt.
posted: 29-09-06 23:18  
Cisnux
Rconner
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
mja als de lag beetje onder controle is vind ik het fps gedeelte echt vet...de guns zijn echt superb.
Het RTS laat iff nog wat te wensen over met name door de kijkhoek (niemand is recht naar beneden gewend en het bied weinig overzicht)

Maar ik ga niet te veel comentaar leveren over de bugs aangezien het maar een beta is en die dingen te verwachten zijn.

Alleen de lag is wel zeer vervelend, ik denk dat het serverside aan iets ligt omdat men ping toch nog redelijk normaal is.

Het grootste struikelblok van de gameplay zelf is op het moment het RTS gedeelte...het voelt gewoon niet aan als RTS....terwijl het wel het idee is dat het als bijde aanvoelt.

helemaal mee eens, het rts gedeelte wil ik zelfs rete cool noemen. De guns zijn relaxt en ik zou het graag meer spelen maar dat de gameplay nog niet helemaal lekker loopt vind ik erg jammer. Zoals Killerbean al zei als die general in de grond zakt kun je niets meer. En je hebt ook mensen die als de ronde begint meteen rushen en de general killen, zodat er weer een nieuwe ronde begint
I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work...
posted: 01-10-06 13:25  
Killerbean
Rconner
Mwah, ik moet ook wel stiekem toegeven dat ik het hier gepost heb, in de hoop dat mensen ook met andere bugs/exploits zouden komen. Ik ben namelijk te lui om te regegn op isotx.com en daar de bugs te melden. En aangezien 3 van de teammembers hier toch rondhangen, neem ik aan de ze ook zo wel worden meegenomen.
posted: 01-10-06 16:02  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
haha killerbean..ik heb me wel geregged daar maar op dit forum zal men stem idd sterker gehoord worden...maw wij hebben een betere manier om het dev team te contacten
posted: 02-10-06 08:45  
Python
System Administrator
Ik werk er sinds Augustus niet meer aan mee.
posted: 06-10-06 11:06  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
ja maar castor iig wel, kan em altijd een mailtje sturen met klachten
posted: 06-10-06 11:54  
Forum - Games - Iron Grip: The Oppression RELEASED! - <  1  2
locked