| Forum - Music Board - Q-base - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
http://events.q-dance.nl/2006-09_09-september_q-base/
Nog mensen die naar Duitsland afreizen volgend weekeind?! Manny, Tjappie(?), Veriteas en Ik zullen daar met nog een aantal mensen (niet van gP) aanwezig zijn! Gaan er nog meer mensen?! |
|||
| posted: 02-09-06 20:25 | ||||
|
Tjappie wel ja, dus die vraagteken mag weg schat |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 03-09-06 13:20 | ||||
|
Mhhh maarten sprak me nog aan dat ie ook ging. Speelt volgens mij veel op de LoS servers weet zijn ingame naam alleen niet meer... | |||
| posted: 04-09-06 00:39 | ||||
|
Mm, lijkt me tbh best gaaf, maar nee, ik ga niet.
Het Technoboy, Zani en The Prophet al eens gezien op Headliner |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 04-09-06 12:05 | ||||
|
ik ga niet maar ik wens jullie veel plezier |
|||
| I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work... | ||||
| posted: 05-09-06 17:14 | ||||
|
de outfit is gekocht en ik ben er helemaal klaar voor!! | |||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 05-09-06 17:38 | ||||
|
Broek in tha pocket, tijden zijn afgesproken en alles is is geregeld!
PARTY TIME!!! |
|||
| posted: 06-09-06 11:46 | ||||
|
Vandaag gaat het los! |
|||
| posted: 09-09-06 11:04 | ||||
|
Over 2 uur begint t feest en over 8 uur staan wij ook te stampen!
PARRTTTYYYY TIME
zie je in nijmegeh rene |
|||
| posted: 09-09-06 14:12 | ||||
|
Veel plezier mannen |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 09-09-06 14:37 | ||||
|
Nou het zit er helaas op!
Het was geweldig! Heerlijk staan stampen met Jeroen, Niek en natuurlijk Jasper. Foto's zal ik morgen posten!
En alle lof gaat uit naar Niek die een super slaapplaats op een super locatie had geregeld! |
|||
| posted: 10-09-06 21:23 | ||||
|
Zoals beloofd vandaag de foto's + filmpjes!
Tjappie, Veriteas, Dr Squizy en Manny
De Hangaar ging helemaal los!
De gang bij elkaar
The morning after
Heerlijke lunch in het mooi bevolkte Boxmeer Filmpje 1 Laser show Overdag open air dawn open air Knallen met Luna! Verder knallen! Vuurwerk om 12 uur! Zany intro |
|||
| posted: 11-09-06 17:57 | ||||
|
quote: Het was zeker een heerlijk feest, en natuurlijk waren we met een superrelaxte groep. Hopelijk volgend jaar weer mannen! Of gewoon op een volgend feest natuurlijk
quote: Helemaal mee eens, Als het niet zo geregeld was, was ik nu waarschijnlijk niet in staat hier te antwoorden
Niek hardstikke bedankt jongen! |
|||
| posted: 12-09-06 15:34 | ||||
|
Haha gave filmpjes/foto's jongens |
|||
||||
| posted: 12-09-06 15:49 | ||||
|
SUPERpica's! Goede impressie van de GOEDE sfeer! Masterlijk feestje, en goed lome voeten aan t eind
Maar goed dat we die (illegale) taxi gepakt hadden (tnx niek! )
Lekker geslapen en 's morgens wakker in een sauna, vervolgens een IJS en IJSkoude douche genomen en op de weg terug nog even een patatje gepakt! Mannen, Ik vond het ZEKER de moeite waard en kan niet wachten tot volgend jaar! |
|||
| posted: 13-09-06 17:53edited: 01-04-2007 19:49, by Dr. Squizy | ||||
|
Ik heb me ook prima vermaakt, was strontje gaar van mn werk, maar heb er toch nog wat uit weten te persen. Was zeker gezellig.... bedankt allemaal!!
En jij Jeroen, voor mijn verjaardagscadeau... cya all soon |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 13-09-06 18:52 | ||||
|
Leuk om die foto's weer ff terug te zien!
Mensen, de zomer komt er weer aan! wich means; PARTYTIME!!! Voor mij staat defQon1 zeker op het programma, tevens sensation black (nog niet 100% zeker) en mits mogelijk Qbase
Nog meer liefhebbers? Wie staat waar? |
|||
| posted: 01-04-07 19:51 | ||||
|
Ik heb DefQon, Decibel en Q-base ook in de agenda staan, maar zal wel niet door gaan denk ik.. | |||
| posted: 01-04-07 19:53 | ||||
|
Defqon zeker
wou in qontrol ook maar lukt niet. |
|||
| posted: 01-04-07 19:55 | ||||
|
Het is wel onwijs vet zoiets maar mij zul je er niet snel zien |
|||
|
||||
| posted: 01-04-07 20:22 | ||||
| Forum - Music Board - Q-base - 1 2 > | ||||
locked