| Forum - Sports Board - Loting PSV Champions League - 1 2 3 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
zonder Ajax..
1. Liverpool (ENG) 2. PSV 3. Bordeaux (FRA) 4. Galatasaray (TUR) 2e plek na Liverpool moet lukken, gelukkig geen HSV geloot. En natuurlijk jammer dat we Kopenhagen niet geloot hebben.. |
|||
| posted: 24-08-06 19:06 | ||||
|
Ja, denk wel dat PSV door zal gaan in deze poule. Wel jammer dat ajax niet meedoet |
|||
| posted: 24-08-06 19:17 | ||||
|
ohjee or nu hebben de pisvee mannen een grote mond ! En dan hebben ze ook nog eens zo een makkelijke poule ! Het kan weer niet op ... | |||
|
||||
| posted: 24-08-06 21:43 | ||||
|
Het kon nog wel eens erg lastig worden voor Koeman en de zijnen. Zeer zeker. | |||
| "Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust | ||||
| posted: 24-08-06 22:02 | ||||
|
quote: Heb je de loting gevolgd, of niet ? |
|||
|
||||
| posted: 24-08-06 22:41 | ||||
|
Ik snap nooit dat (in dit geval) PSV-ers blij zijn dat Ajax zich niet plaatst voor de CL. Volgens mij heeft dat gevolgen voor het aantal NL clubs dat zich in de toekomst kan plaatsen voor de CL. Dus ook vanzelf een keer voor PSV.
Sinds wanneer zijn wij in Europa niet meer één land? Jammer hoor, laten mensen zich toch weer kennen... |
|||
| posted: 24-08-06 23:24 | ||||
|
Van 1x zul je het niet weten, maar dit moet niet vaker gebeuren nee. | |||
|
||||
| posted: 24-08-06 23:33 | ||||
|
Hoeveel clubs mogen meedoen aan de CL ligt ook mede aan hoe vaak een land de finale van de UEFA-Cup of CL wint. Aangezien Feijenoord de laatste keer in 2000 ofzo de UEFA won, zijn wij onze 3e CL plek al jaren kwijt. En ik zie geen 1 NL club binnenkort ook maar iets op Europees niveau klaarspelen. Hoewel Ajax altjd verrassend ver komt. Bij PSV is dat meer een uitzondering. En Bordeaux moet je zeker niet onderschatten, stiekem nog best een goede club heb ik me laten vertellen. | |||
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl! |
||||
| posted: 25-08-06 06:20 | ||||
|
quote: ONZIN In de UEFA cup worden veel meer wedstrijden gespeeld, dus daar zijn voor Nederland veel meer punten te behalen voor het "klassement". Toen psv en az allebei de halve finale behaalde van respectievelijk de championsleague en de uefa cup had az meer punten gehaald, omdat het meer wedstrijden had gespeeld. Het is dus voor Nederland gunstig dat ajax in de uefa cup zit, want als ik al die gekke ajax supporters moet geloven gaan ze die winnen . Daarmee behaalt ajax meer punten dan ze ooit in de champions league kunnen halen.
Laten we hopen dat ajax dus maar geen brondby loten . Maarja om nog maar even een vooroordeel weg te nemen:
Ik hoop altijd dat Nederlandse clubs winnen in Europa, want dat is "goed" voor het Nederlandse voetbal, maar dan vind ik het nog wel leuk als een club als ajax toch op zen flikker krijgt. Jammer in het algemeen dus, maar leedvermaak blijft mooi |
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 01-09-06 13:34 | ||||
|
Ik vind "voetbalsupporters" maar triest lui tbh... | |||
| posted: 01-09-06 16:42 | ||||
|
quote:eindelijk kan ik het een keer met je eens zijn |
|||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 01-09-06 18:37 | ||||
|
quote: Qft, net als de "status" van voetbal in 't dagelijks leven. It's just a game, ffs... |
|||
| posted: 02-09-06 00:16 | ||||
|
quote: Het is een professionele topsport... |
|||
|
||||
| posted: 02-09-06 01:07 | ||||
|
Ajax heeeeel misschien toch nog CL. Aangezien de FIFA de Portugese competitie wil bestraffen omdat 2 clubs naar de rechter zijn gestapt ivm degradatie en promotie. Dat mag dus niet van de FIFA. Daarom heeft de FIFA als advies aan de UEFA gegeven, om de Portugese clubs uit de Europese competitie te verwijderen. En dan mag Ajax toch nog meedoen.
Maar jah, ik kan me niet voorstellen dat de andere clubs toestaan dat 2 onbenullige clubs het voor hun vernaggelen. Er zal wel behoorlijk wat media en interne druk uitgeoefend gaan worden. Ligt er dus vooral aan hoe koppig die 2 clubs zijn. Maar jah, zuiderlijke figuren zijn nogal koppig en emotioneel, dus de kans is er wel |
|||
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl! |
||||
| posted: 02-09-06 01:27 | ||||
|
quote:Idd..het is niet alsof het Counterstrike is ofzo |
|||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 02-09-06 17:11 | ||||
|
quote: Maar toch nemen veel mensen het voetbal te serieus en dat is jmmr omdat er dan (vaak) rellen onstaan en dat verpest het hele voetbal. |
|||
| posted: 02-09-06 17:47 | ||||
|
|
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 03-09-06 11:00 | ||||
|
haha lol 2@ supergans
ben het wel met jullie eens, voetbal is kut |
|||
| posted: 03-09-06 14:37 | ||||
|
quote: Die rellen hebben geen ene fuck te maken met het voetbal... |
|||
| posted: 04-09-06 02:42 | ||||
|
quote: Idd. |
|||
| posted: 04-09-06 06:30 | ||||
| Forum - Sports Board - Loting PSV Champions League - 1 2 3 > | ||||
locked

. Daarmee behaalt ajax meer punten dan ze ooit in de champions league kunnen halen.