LoginPassword
Forum - Games - EVE online - <  1  2  3
aliendude
Member
Yep gewoon volledige toegang..

alleen de prijs is anders € 11,75 // ipv € 14.95

Vindt het zwz belachelijk dat wij meer moeten betalen voor eve...

posted: 13-12-06 13:15  
bN
Rcon Supervisor
Maar moet wel een CC hebben. dat heb ik niet :(
posted: 13-12-06 15:48  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
CC ?
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 13-12-06 16:16  
-Kingbuff-
Member
Carte du credit.

Werkt niet met Paypal oid?
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 13-12-06 16:39  
Skwerl
Rconner
quote:
RapidFire Wrote:
[..]
Maargoed, t spel is inderdaad nogal gejat van WoW, zoals ik al eerder zei, is het eigenlijk min of meer WoW maar dan gewoon een stuk slechter uitgevoerd. De reden heb ik dus ook gelijk aangegeven hierboven.

Dat WoW dé beste MMORPG is en ook zo'n UI/engine heeft, wil niet zeggen dat elk spel dat er op lijkt meteen een WoW rip-off is. Lineage is er bv al langer dan WoW. Dat de UI's zo op elkaar lijken, lijkt mij meer een vorm van 'never change a winning team'.
(Bv. Kal Online, Lineage 2, Silkroad Online, Hero, WoW)

Ik speel nu Silkroad overigens. Qua graphics ziet het er goed uit (beter dan die 'Real time' Real Game Footage video van Hero althans), vind dat het een fijne Chinese sfeer heeft en 't is voor een Free-to-play-spel best uitgebreid. (Veel builds, trees, quests , landschappen (lvl cap is onlangs van 70 naar 80 geraised, met daarbij een nieuw stuk grond. , mogelijkheden, etc.). Ik heb 2 minpunten over 't spel, en dat is 't vele/lange grinden voor quests, en 't inloggen gaat soms niet. Verder een goed spel.
posted: 13-12-06 18:12  
Blake
Member
quote:
Skwerl Wrote:
[..]Ik speel nu Silkroad overigens. Qua graphics ziet het er goed uit (beter dan die 'Real time' Real Game Footage video van Hero althans), vind dat het een fijne Chinese sfeer heeft en 't is voor een Free-to-play-spel best uitgebreid. (Veel builds, trees, quests , landschappen (lvl cap is onlangs van 70 naar 80 geraised, met daarbij een nieuw stuk grond. , mogelijkheden, etc.). Ik heb 2 minpunten over 't spel, en dat is 't vele/lange grinden voor quests, en 't inloggen gaat soms niet. Verder een goed spel.

SRO is een slecht spel. Er wordt niets gedaan aan de botters die de hele economie ontwrichten én lv60 halen zonder er een vinger voor te doen. Veel builds? Ik geloof dat alleen pure str glaive / blade /bow nuttig was en pure int spear / sword. En dan nog de itemmall, stop je geld in het spel dan lvl je een stuk makkelijker, tot zover het free2play(nee, je hoeft niet te betalen; maar wel betalen is een hele grote voorsprong(meer dmg, sneller xp) op de niet-betalers). Veel quests? Tja, het is niet zo lastig om 20x de quest 'Slay 300 <voer hier monster in>' in het spel te stoppen.

Óf ze moeten het spel héél erg veranderd hebben sinds ik het niet meer speel of jij moet er nog achter komen

ps. ik heb een lv60 pure str fire archer (op Xian geloof ik) toen de cap nog op 60 zat, dus ben geen lv10 met een grote bakkes

Sorry van mijn offtopic post :(
posted: 28-12-06 14:12edited: 28-12-2006 14:13, by Blake  
Forum - Games - EVE online - <  1  2  3
locked