LoginPassword
Forum - Games - EVE online - 1  2  3  >
bN
Rcon Supervisor
Heej zijn hier mensen die EVE online spelen ? Ik ben WoW even beu, alles is maar beetje hetzelfde, ik zoek ff nieuw spel. Heb DDO gespeeld maar dat begint ook al snel saai te worden, ik heb EVE online eerder gespeeld maar vond het erg complex maar zag er wel leuk uit.

EVE online

posted: 23-07-06 18:00edited: 23-07-2006 18:01, by bN  
hYmIr^
Member
ik ben afgelopen winter gestopt met imperial conflict, wat ik ongeveer 4 jaar heb gespeeld.

Imperial Conflict

kep zo'n voorgevoel dat dat er een beetje op lijkt
Iemand priest kopen?
posted: 24-07-06 08:49edited: 24-07-2006 08:50, by hYmIr^  
bN
Rcon Supervisor
uhm is imperial conflict browser/text based ? EVE online is namelijk wel gewoon een heel spel.
posted: 24-07-06 15:03  
hYmIr^
Member
quote:
bN Wrote:
uhm is imperial conflict browser/text based ? EVE online is namelijk wel gewoon een heel spel.

ja IC is idd text based
Iemand priest kopen?
posted: 24-07-06 16:49  
Blake
Member
Tbh ziet EVE er wel leuk uit, en is weer eens wat anders dan monstertje afhakken, leveltje pakken, beter monstertje afhakken.

Inderdaad best complex als ik er even overheen lees. Misschien ga ik het ook eens proberen
posted: 24-07-06 17:46  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Blake Wrote:
Tbh ziet EVE er wel leuk uit, en is weer eens wat anders dan monstertje afhakken, leveltje pakken, beter monstertje afhakken.

Inderdaad best complex als ik er even overheen lees. Misschien ga ik het ook eens proberen

het is heel complex, je kan niet door de tutorial skippe. Daarnaast is het niets zoals DDO of WoW, tis meer managen dan echt action mmorpg.

En het mooie is je kan hem in window draaien, dus als je ff moet wachten kan je zo ff surfen ofzo.
posted: 24-07-06 19:42  
Blake
Member
ik ben nu hele zooi aan het doorlezen, mijn interesse is gewekt

Een probleem, montly fee. Ben ik niet zo'n voorstander van. Hm..
posted: 24-07-06 20:43edited: 24-07-2006 20:45, by Blake  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Blake Wrote:
ik ben nu hele zooi aan het doorlezen, mijn interesse is gewekt

Een probleem, montly fee. Ben ik niet zo'n voorstander van. Hm..

je kan als je wil eerst een 14 dagen trial draaien. Boven in heb je 3 tabjes. bla SIGN UP bla. als je sign up kiest krijg je 14 dagen trial.

HIer langs : https://secure.eve-online.com/ft/?aid=100972&nogreet=1
posted: 24-07-06 21:09edited: 24-07-2006 21:10, by bN  
KNz
Rconner
Je kunt het een beetje vergelijken met freelancer.
posted: 25-07-06 12:02  
RapidFire
Member
pfoe, ben nu eindelijk er aan toe om mn eerste chatzinnetjes te typen. Die tutorial is wel erg lang... ben nu maar ff gestopt, ga het later nog wel ff checken
posted: 30-07-06 16:39  
bN
Rcon Supervisor
quote:
RapidFire Wrote:
pfoe, ben nu eindelijk er aan toe om mn eerste chatzinnetjes te typen. Die tutorial is wel erg lang... ben nu maar ff gestopt, ga het later nog wel ff checken

jah heb tutorial in 2 dagen gedaan, het is echt onzettend lang maar je moet het wel volgen anders komt het niet goed.
posted: 30-07-06 20:42  
jeffy
Member
ik heb het ook wel even gespeeld....
dwz tot dat de 14 dagen voorbij waren.
heb nog iets van 3.000.000 isk en 10 schepen in t spel staan

zeker een aanrader, zoek vrienden, kijk in de dutch chat, en veel suc 6
posted: 30-11-06 17:05  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
dikke bump van 4 maanden..geeft niks..toevallig ben ik een paar weken geleden ook geintereseerd geraakt in dit spel. Ik ben er alleen schuwig voor om een mmo te gaan spelen aangezien mijn grote verslavings gehalte voor games en het feit dat ik niet zo veel tijd heb om er in te stoppen.

Speelt iemand het hier nog?
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 30-11-06 19:04  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
dikke bump van 4 maanden..geeft niks..toevallig ben ik een paar weken geleden ook geintereseerd geraakt in dit spel. Ik ben er alleen schuwig voor om een mmo te gaan spelen aangezien mijn grote verslavings gehalte voor games en het feit dat ik niet zo veel tijd heb om er in te stoppen.

Speelt iemand het hier nog?

ik ben er mee gestopt, maar het is wel leuk. maar beetje snel eentonig. Soms moet je zo lang reizen en het kan gewoon op autopilot. Ik denk dat als je echt er voor gaat dat het later wel leuk wordt, maar met een 14 dagen trial kan je niet ultra leet worden.

wat wel gaaf is, als we met zijn 2en zijn dan kan je linked missies doen en het allermooste van allemaal is, je kan hem in een window draaien
posted: 30-11-06 21:15edited: 30-11-2006 21:17, by bN  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
das wel handig...ik heb dual screen nu dus kan ik gewoon op ene scherm spel draaien en op andere andere dingen doen
posted: 01-12-06 08:18  
bN
Rcon Supervisor
als jij het gaat spelen, geef ff een gil. ik had in trail mode een destroyer class schip al. Kan daar mee doorgaan. lijkt me wel weer leuk.
posted: 01-12-06 14:54  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
als ik het ga spelen zal het wel ff moeten w88..heb nu echt geen tijd om een mmo te gaan spelen
posted: 01-12-06 16:05  
jeffy
Member
weetje....
het spel heeft zelfs een web browser in het spel

de meeste pagina's weigerd die helaas wel :(
posted: 01-12-06 16:15  
KNz
Rconner
Die browser heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt. Een vriend van mij speelt het, en klasgenoten ook. Hij zei dat als iemand hulp nodig had, dat je dan even je ingame nick post en je dan verder helpt.
posted: 01-12-06 21:22  
jeffy
Member
nick= jeffyXL
probleem: mijn tryal is voorbij en ik wil er niet voor betalen
posted: 01-12-06 22:38  
Forum - Games - EVE online - 1  2  3  >
locked