| Forum - Development - Nieuwe Gaming Site |
|
|
greetz allemaal, Ik heb me net aangemeld op verzoek van een vriend. Ikzelf ben al jaren een actief gamer en werk sinds een aantal maanden bij www.gamez.nl. Daar kon ik echter niet al mijn ideeen kwijt en ben daarom van plan een eigen gamingsite op te richten. Daar heb ik natuurlijk alle hulp bij nodig, en waar kan ik die beter zoeken dan op dit forum .
Ik ben niet van plan om een simpele gaminsite te maken. Nee, het wordt een professionele gamingsite die (na verloop van tijd) ook wat duiten op de bank moet bregen. Ik heb veel ervaring met het schrijven van reviews/previews en nieuwsitems, maar ik kan het niet alleen af. Reviewers en previewers zijn daarom welkom maar ook nieuwsjagers zijn nodig. Ook ben ik op zoek naar een expert webdesigner die een goede layout kan maken voor de site en iemand die goed overweg kan met CMS(Content Managment System).
Ik beantwoord graag al jullie vragen, dus vraag maar raak |
| posted: 17-07-06 19:17 |
|
|
|
Gamers genoeg hier, dus ik verwacht wel wat reacties.
(Voordat mensen dit willen doen: bagger reacties worden gemod en ik stel het dan ook op prijs dat we dit topic netjes houden.) |
| posted: 17-07-06 19:21 |
|
|
Met je layout en CMS kan ik je helaas niet helpen.
Maarik ben wel bereid om reviews/previews te schrijven.. |
| posted: 17-07-06 19:29 |
|
|
|
alle hulp is welkom! iedereen mag mij toevoegen aan msn: cursedgemmo3@hotmail.com |
| posted: 17-07-06 20:22 |
|
|
Amg Remo, jij ook hier? |
| posted: 17-07-06 20:50 |
|
|
|
quote: Real1ty Wrote:
Amg Remo, jij ook hier?
Ja nee lekker ontopic.
Plz doe dit ff in pm's ty |
| posted: 17-07-06 22:51 |
|
|
quote: xaSer Wrote:
Maarik ben wel bereid om reviews/previews te schrijven..
haha wie niet |
|
| posted: 18-07-06 09:57 |
|
|
|
Iedereen is welkom, als je een beetje kan schrijven natuurlijk. Iedereen die wil kan gewoon een proefreview/preview naar mij sturen of een nieuwsartikel. |
| posted: 18-07-06 11:54 |
|
|