LoginPassword
Forum - Games - Poker - «  <  11  12  13  14  >
Stoeipoes
Member
Eergisteren leuk potje poker gespeeld. Aan het einde wilde ik naar huis en we waren al flink aan het inzetten om mensen blut te krijgen. Die jongen rechts van me (nr 1) zette direct de helft van zijn geld in, dus ik ga dan maar all-in. Nr 3 gaat ook all-in en de nr 1 naait hem er uit.

Dus. Ik heb een 9 en een 6, die ander heeft een aas en een 10. Meteen bij de flop komen er een 5 een 7 en een 8 op tafel.

Toch wel een beetje lullig om zo te winnen. Naja van die gozer die eruit naaide heb ik daarna weer verloren :S
What the faq?
posted: 08-02-07 20:59edited: 08-02-2007 20:59, by Stoeipoes  
Eunz0r
Member
quote:
Stoeipoes Wrote:
Eergisteren leuk potje poker gespeeld. Aan het einde wilde ik naar huis en we waren al flink aan het inzetten om mensen blut te krijgen. Die jongen rechts van me (nr 1) zette direct de helft van zijn geld in, dus ik ga dan maar all-in. Nr 3 gaat ook all-in en de nr 1 naait hem er uit.

Dus. Ik heb een 9 en een 6, die ander heeft een aas en een 10. Meteen bij de flop komen er een 5 een 7 en een 8 op tafel.

Toch wel een beetje lullig om zo te winnen. Naja van die gozer die eruit naaide heb ik daarna weer verloren :S

Gna gna, koekje van eigen deeg
Strangers are just people you haven't killed yet!
posted: 11-02-07 17:14  
n0r
Rcon Supervisor
Eergister toernooitje gespeeld, 5 man, pot van 25 euro, 1e krijgt 15 euro, 2e kreeg 10, was 1e
Gisteren voordat ik uitging even 5 euro ingekocht in een cashgame, toen ik op 13,50 weer ingewisseld en voldaan op stap geweest

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 11-02-07 19:10  
briznokovic
Rconner
vandaag met mn tweelingbroer (dragonslayer) naar een 20 euro buyin toernooi gegaan.

T ging best matig, steeds kutflops als ik A-Q/A-K of leuke suited kaarten had.
op een gegeven moment nog maar 6500 van de 10000 over en toen kwam dragonslayer langs dat ie blut was. Ik zei "ik ga nu wel all-in dan kunnen we gaan". Ik dus meteen all-in toen ik zag dat ik A-K suited kreeg. Degene rechts van mij calde en ik dubbelde naar13.000. Volgende potje krijg ik meteen 5-5 en ik had de big blind. Iedereen folde op 1 na en die van mij rechts raisde naar 1500 bij een 600 blind. Ik zie "all in" en hij calde meteen met A-K. Helaas voor hem geen A of Kowboy op de flop en ik dubbelde naar 26.000. Dit was al redelijk aangezien er 1/3 van de mensen pas uit was. Ik kreeg meteen na mijn 2 dubbelups die ik achter elkaar had 6-7 suited harten. De flop bracht met 2 callers A-5-4 waarvan 2 harten. Ik had dus een open end straigh-draw en een flushkans. Ik kijk ff voor me uit en zeg weer de woorden "all-in baby". Die gast links van mij was pure comedy om te zien hoe moelijk hij het had, aangezien hij achteraf A-5 had. De chipleader van mijn tafel calde tot mijn schrik met 2-3, een straat. Nu had ik dus iets minder als de helft kans om te winnen. Helaas kreeg ik geen harten of straatkaart en lag ik eruit

Kortom het was wel leuk maar na 2 uur spelen had ik alle actie in 3 handen na elkaar
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
posted: 11-02-07 19:10  
RapidFire
Member
tsja als je all in blijft gaan ga je er een keertje af natuurlijk maar leuk dat je het nog ff volhield
posted: 11-02-07 21:51  
briznokovic
Rconner
tja mijn hand was 3x achter elkaar gewoon goed genoeg om all-in te gaan. Die gasten zijn daar allemaal erg makkelijk af te lezen aangezien ze kleine dingetjes doen als ze goede kaarten hebben die ze normaal niet doen. Dat zie ik dan bijv aan de manier waarop ze andere mensen bekijken en met hun chipstack spelen.
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
posted: 11-02-07 21:56  
Lionh2
Community Moderator
quote:
briznokovic Wrote:
tja mijn hand was 3x achter elkaar gewoon goed genoeg om all-in te gaan. Die gasten zijn daar allemaal erg makkelijk af te lezen aangezien ze kleine dingetjes doen als ze goede kaarten hebben die ze normaal niet doen. Dat zie ik dan bijv aan de manier waarop ze andere mensen bekijken en met hun chipstack spelen.

Of te wel ze hebben "tells" om even in poker termen te blijven.
En iedereen heeft dat in principe, alleen bij de één zie je het beter dan bij de ander.
Dat is onder andere wat de pro's van de amateurs onderscheidt (naast de ability om anderen te "lezen" bijvoorbeeld).
posted: 11-02-07 22:00  
Lionh2
Community Moderator
Gisteravond met 6 collega's en ex-collega's (waaronder m'n broertje die al $ 14.000 dollar heeft gewonnne met online poker in 1,5 jaar) voor het eerst IRL gepokerd. Ik vond het echt lachen. En het ging nog goed ook, want ik heb het eerste toernooi gewonnen en m'n broertje het 2e
posted: 24-02-07 10:29  
bN
Rcon Supervisor
steken noemen we dat
posted: 24-02-07 12:25  
Lionh2
Community Moderator
quote:
bN Wrote:
steken noemen we dat

Zeg jij doet ook niet echt lief tegen me vandaag!
posted: 24-02-07 12:27  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Zeg jij doet ook niet echt lief tegen me vandaag!

tis zaterdag
posted: 24-02-07 13:25  
slincher
Member
ik vind het echt een kut hype sorry

poker is nooit uberpopulair geweest en nu ineens wel =.=

k hoop dat de volgende hype russisch roulette word
Squizy: Sig removed; Je signature mag maximaal 50px hoog zijn en 300 px breed.
posted: 07-03-07 00:13  
GreyFox
System Administrator
Ik denk niet dat het een hype is maar een trend tbh. Poker is gewoon explosief gegroeid door online poker. En het is een verdomd leuk spel.
posted: 07-03-07 01:34  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Ik denk niet dat het een hype is maar een trend tbh. Poker is gewoon explosief gegroeid door online poker. En het is een verdomd leuk spel.

Dat denk ik ook inderdaad.
posted: 07-03-07 06:35  
-Kingbuff-
Member
quote:
slincher Wrote:

k hoop dat de volgende hype russisch roulette word

Dat zal een lastige rebuy worden...
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 07-03-07 11:38  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
-Kingbuff- Wrote:
[..]

Dat zal een lastige rebuy worden...

lol, eunt opmerking. moeten echt een aparte thread maken om de opmerking in op te slaan.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 08-03-07 08:50  
briznokovic
Rconner
heb ik de hele dag lopen buffelen om van 25 naar 110 dollar te gaan en ga ik 1x tight spelen met 80 dollar in een 1/2 dollar tafel... Echt ik flop op de eerste hand top 2 pair met KQ terwijl die andere gast al dik had geraised, heeft ie gvd QQ... Nu maar weer ff die 30 dollar uitbouwen dan...

Speel nu btw op partypoker en doe vaak de $6 one table tournaments, die win ik 1 op de 3 en wordt ook nog wel eens 2e of 3e. Alleen jammer dat het zo lang kan duren.
disclaimer:
posted: 08-03-07 11:59  
GreyFox
System Administrator
quote:
briznokovic Wrote:
heb ik de hele dag lopen buffelen om van 25 naar 110 dollar te gaan en ga ik 1x tight spelen met 80 dollar in een 1/2 dollar tafel... Echt ik flop op de eerste hand top 2 pair met KQ terwijl die andere gast al dik had geraised, heeft ie gvd QQ... Nu maar weer ff die 30 dollar uitbouwen dan...

Euhm, kerel. 1/2 dollar games = NL200$, daarvoor moet je pak em beet een bankroll hebben van 20.000$ om < 1% kans te hebben om bankroet te gaan.

m.a.w. ga 0.02/0.05 ofzo doen.
posted: 08-03-07 12:26edited: 08-03-2007 12:26, by GreyFox  
briznokovic
Rconner
quote:
GreyFox Wrote:
[..]

Euhm, kerel. 1/2 dollar games = NL200$, daarvoor moet je pak em beet een bankroll hebben van 20.000$ om < 1% kans te hebben om bankroet te gaan.

m.a.w. ga 0.02/0.05 ofzo doen.

dat doe ik al de hele tijd maar is geen zak aan
disclaimer:
posted: 08-03-07 13:59  
briznokovic
Rconner
Voor mensen die wel eens High stakes poker hebben gezien is dit een must see!

http://www.youtube.com/watch?v=zIp30YPNiyk
http://www.youtube.com/watch?v=yeg6q9_ifVQ
echt lol hoe hun tegen elkaar spelen
disclaimer:
posted: 17-04-07 22:34  
Forum - Games - Poker - «  <  11  12  13  14  >
locked