| Forum - Sports Board - Zidane serieus - < 1 2 | ||||
|---|---|---|---|---|
|
quote: mja maar beetje jammer om je cariere zo af te sluiten. |
|||
| posted: 25-07-06 23:40 | ||||
|
quote: Mwoah, bij ons is dat een technische fout, bij 5 lig je er pas uit. (Of een onsportieve fout, mag je er bij de 2e van uit.) Tenzij je het natuurlijk zo lomp doet dat je er gelijk uit ligt met een diskwalificerende fout. Maar dan moet je al kopstoten gaan uitdelen ofzo. |
|||
| posted: 26-07-06 01:57 | ||||
|
quote: Een keiharde sport, dat |
|||
| posted: 26-07-06 06:58edited: 26-07-2006 06:58, by Lionh2 | ||||
|
quote: bij hockey zijn alleen de sticks en de bal hard |
|||
| posted: 26-07-06 12:07 | ||||
|
Materazzi heeft naar buiten gebracht wat ie toen tegen Zidane heeft gezegd, lees hier:
Fok! of VI Kan er niet inkomen dat hij hierdoor een kopstoot moest geven, vind het namelijk niet echt een vernederende opmerking ofzo. MAar dat kan aan mij liggen |
|||
| Hup Holland Hup! | ||||
| posted: 05-09-06 20:50 | ||||
|
Mwoah, Materazzi zegt ''Ik heb liever je zus'', zegtie zelf. Maar misschien bracht ie het iets anders.
Hij kan het ook lomper gebracht hebben dan dat ie hier verteld. |
|||
| posted: 05-09-06 21:39 | ||||
|
quote: Ik heb een vertaling van het artikel gelezen in het Engels, en Mata nodigt herhaaldelijk Zidane uit 'om even langs te komen en zijn excuses aan te bieden'. Uhm sorry hoor, JIJ beledigt hem en dan MOET hij zijn excuses aanbieden? WTF? En daarnaast is uit de context van het artikel ook duidelijk de provocatie en het sarcasme van Mata te lezen. Dus ik kan me best voorstellen dat je na een uur met zo'n gast op het veld je hem graag de hersens inslaat. Maar jah, Fransen zijn nu eenmaal onbeschoft en arrogant volk, dus tjah, kan me er wel iets bij voorstellen. |
|||
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl! |
||||
| posted: 05-09-06 23:06 | ||||
|
ik zou precies hetzelfde als Zidane hebben gedaan waarsch... | |||
| posted: 07-09-06 20:07 | ||||
|
ik heb zidane nooit gemogen...en ben blij dat ik zen rotkop nooit meer hoef te zien en dat er geen uren comentaar meer aan hem besteed word....dat ie een stille dood mag krijgen in de geschiedenis van internationaal voetbal | |||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 08-09-06 17:49 | ||||
| Forum - Sports Board - Zidane serieus - < 1 2 | ||||
locked

(Of een onsportieve fout, mag je er bij de 2e van uit.) Tenzij je het natuurlijk zo lomp doet dat je er gelijk uit ligt met een diskwalificerende fout. Maar dan moet je al kopstoten gaan uitdelen ofzo.