LoginPassword
Forum - Sports Board - Zidane serieus - 1  2  >
Lionh2
Community Moderator
Wat vinden jullie nou van zoiets?

Mijn mening:

Hoe kun je als wereldvoetballer nu zo dom reageren op iets wat iemand zegt?
Echt, ik kan er met m'n verstand niet bij.
Ook al zegt hij erge dingen... dan nog niet.

Wat bezielt Zidane ineens?
Bezweken onder de druk ofzo?
posted: 09-07-06 23:28  
RapidFire
Member
het is natuurlijk verschrikkelijk tragisch dat zo'n voetballer op deze manier zijn carriere beeindigd. Ook gezien het feit dat het ging om een WK-finale. We weten echter (nog) niet waarom Zidane het deed, en er zijn natuurlijk altijd dingen die gezegd kunnen worden waardoor je je beheersing verliest.
posted: 09-07-06 23:58  
bN
Rcon Supervisor
mja beetje jammer, maar ik weet dat die materazzi ook geen lieverdje is. tja, jammer blijft het
posted: 10-07-06 00:14  
GreyFox
System Administrator
Misschien zag hij het niet zitten om penalties te nemen ofzo. :s Ik kan me niet voorstellen dat een voetballer van zo'n formaat de beslissing om zoiets te doen niet volledig afgewogen heeft voordat hij het doet.
posted: 10-07-06 01:04  
hYmIr^
Member
ik zeg een ding:

hell of a way to end your career NOOB!
Iemand priest kopen?
posted: 10-07-06 08:35  
Ronzz
Member

Wat een prutser.
posted: 10-07-06 12:05  
n0r
Rcon Supervisor
Slaat echt he-le-maal nergens op.
Tot gisterenavond had ik echt respect voor die gast, mooi voetbal, leuke penalty erin, en dan doetie zoeits. Loopt ie eerst heel laf weg en dan ineens draaid ie om, baf klaar.

Kutmongooltje

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 10-07-06 13:52  
CarlSoN
Rconner
Schande voor 't voetbal
posted: 10-07-06 14:32  
bN
Rcon Supervisor
quote:
CarlSoN Wrote:
Schande voor 't voetbal

Dit hele WK was al een schande voor 't voetbal.
posted: 10-07-06 14:43  
KNz
Rconner
quote:
n0r Wrote:
Slaat echt he-le-maal nergens op.
Tot gisterenavond had ik echt respect voor die gast, mooi voetbal, leuke penalty erin, en dan doetie zoeits. Loopt ie eerst heel laf weg en dan ineens draaid ie om, baf klaar.

Kutmongooltje

het blijft een fransman he !
posted: 10-07-06 15:01  
Beauty
Member
Altijd al een hekel gehad aan die gast. Over het paard getilde meneer. Had allang gezien dat hij de schuldige was, omdat hij als aanvoerder zijnde niet direct naar de plek des onheils liep. Normaal gesproken rent de aanvoerder als een gek heen om het enigszins te sussen

Hij verdient geen beter afscheid!

Forza Italia
Hup Holland Hup!
posted: 10-07-06 16:47  
Tjappie
Rconner
ja maar alsnog het is wel de koning weetje
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 10-07-06 18:54  
Beauty
Member
Ondanks een kopstoot ook nog uitgeroepen worden tot speler van het toernooi vind ik toch echt het dieptepunt van dit WK. Cannavaro speelde heel het toernooi (en met name in de finale) echt heel veel beter en verlaagt zich niet zo.
Hup Holland Hup!
posted: 10-07-06 19:10  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Beauty Wrote:
Ondanks een kopstoot ook nog uitgeroepen worden tot speler van het toernooi vind ik toch echt het dieptepunt van dit WK. Cannavaro speelde heel het toernooi (en met name in de finale) echt heel veel beter en verlaagt zich niet zo.

Mja het ligt wel iets genuanceerd imo.

Als ik nou hoor wat die vent gezegd heeft, dan snap ik zijn reactie wel iets beter.
Dat laat onverlet dat het dom en onprofessioneel is van Zidane hoor.
Maar ik vind dat die Materazzi ook een dikke schorsing voor het volgende WK moet krijgen, want die taal gaat ook nergens over. Psychologische oorlogsvoering mag best, maar je kunt niet zomaar alles zeggen vind ik.
posted: 11-07-06 18:20  
hYmIr^
Member
http://www.flabber.nl/archief/016932.php
Iemand priest kopen?
posted: 12-07-06 23:02  
Blake
Member
Ik weet niet wie er hier allemaal een teamsport speelt waarbij er flink wat lichamelijk contact is, maar als een tegenstander steeds op je zit te kloten en je hebt net even een zeer aggressieve bui, dan kan je zo reageren. Oók op dat niveau; het zijn ook mensen.

Daar komt nog eens bij dat de Italiaan een niet bepaald aardige omhelzing maakte voor dit gebeuren, maar die zie ik nergens terug.

posted: 14-07-06 19:35  
hYmIr^
Member
quote:
Blake Wrote:
Ik weet niet wie er hier allemaal een teamsport speelt waarbij er flink wat lichamelijk contact is, maar als een tegenstander steeds op je zit te kloten en je hebt net even een zeer aggressieve bui, dan kan je zo reageren. Oók op dat niveau; het zijn ook mensen.

Daar komt nog eens bij dat de Italiaan een niet bepaald aardige omhelzing maakte voor dit gebeuren, maar die zie ik nergens terug.

naja als jij kopstoten gaat uitdelen voor zulk soort omhelzingen dan bende wel goed gek

maar ik zeg niet dat de reactie van zidane onbegrijpelijk was, het was gewoon dom.. hij weet dat er rood aan vast zit en het is zijn laatste wedstrijd, dan ben je gewoon een mongool als je het zo hard verknald.
Iemand priest kopen?
posted: 14-07-06 21:39  
GreyFox
System Administrator
Mja, ik heb een tijd basketball gespeeld en daar wil je nog wel eens een lompe aanvallende fout (lees: bullrush) maken als je verdediger je de hele tijd loopt te zieken.
posted: 25-07-06 11:13  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Mja, ik heb een tijd basketball gespeeld en daar wil je nog wel eens een lompe aanvallende fout (lees: bullrush) maken als je verdediger je de hele tijd loopt te zieken.

Dat is ook zeker begrijpelijk (net als bij Zidane) maar je weet wel wat de consequentie is.
posted: 25-07-06 12:58  
KNz
Rconner
nou voor zizou maakte het dan ook niks meer uit, was toch zijn laatste wedstijd.
posted: 25-07-06 23:32  
Forum - Sports Board - Zidane serieus - 1  2  >
locked