| Forum - Music Board - Sensation Black 2006 - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Ik ben weer een beetje bij positieven na weer een avondje stampen als een gek. Ook deze week was het weer fantastisch op dat ene incidentje na..
Tijd voor wat pics.. Dr. Squizy in da house! /me and Jeroen Kim en Jeroen Rest van de pics.. en nog wat fimpjes.. FF warm draaien onderweg... The Prophet feat. Deepack Stampuuhhh Stampuuhhh 2 Stampuuhhh 3 Algemene DJ intro Sweet dreams.. Stampuuhh met Jeroen Les 1 Tribune view This was Sensation. See you next year! |
|||
|
||||
| posted: 09-07-06 20:03edited: 10-07-2006 03:54, by Python | ||||
|
Ja dat is vast en zeker geweldig geweest
Doet me denken aan headliner, leuke foto's/filmpjes! |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 09-07-06 20:12 | ||||
|
:( ik baal er van dat ik dit jaar niet kon... volgend jaar ga ik zeker |
|||
| Iemand priest kopen? | ||||
| posted: 09-07-06 20:48 | ||||
|
Volgend jaar wil ik ook! | |||
| posted: 09-07-06 21:48 | ||||
|
Filmpje van het incidentje...
Echt jammer dat ze een hardrock set op zon feest lieten uitvoeren. Alle respect voor deze muziek stroming, maar zoiets hoort niet thuis op Black. Daar willen de mensen gewoon lekker stampen en uit hun dak gaan. Je betaalt gewoon E 60,- voor een kaartje, dus dan begrijp ik ook heel goed dat mensen dit niet pikken. Na ieder nummer werd Rob Gee gewoon keihard uitgefloten en door de hele arena klonk "boe" in koor. Mensen gingen gewoon op de grond zitten in de hoop dat het gebler van die knakker stopte. Vind het btw nog maar weinig wat die Rob Gee aan schadevergoeding moet betalen. Ik bedoel, ik zou die gast voor de rechter slepen en uitmelken als 40.000 man zien wat er gebeurd en er zijn talloze videobeelden. Hele gedoe is maar een lelijke smet op een geweldig feest. |
|||
|
||||
| posted: 10-07-06 03:31 | ||||
|
quote: Hoeveel moet die vent als schadevergoeding betalen dan? Gaat echt fucking nergens over hoe die gast in elkaar wordt geslagen zeg... ik snap gewoon niet dat mensen dat bij elkaar doen. Misschien ben ik wel een softie maar waarom slaan mensen zo op elkaar in? |
|||
| posted: 10-07-06 07:07 | ||||
|
40000 euro?
maak er maar 4 miljoen van wat mij betreft. wat een nerd. Nee zeiken over open minded zijn, je bent zelf toch ook niet open minded als je niet respecteerd dat mensen niet van je muziek houden. |
|||
| posted: 10-07-06 08:31 | ||||
|
Mja ik snap best dat die gabbers er een hekel aan hebben, maar dat geeft ze nog niet het recht het podium op te klimmen .. | |||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 10-07-06 13:48 | ||||
|
Ik vond al dat er verdacht veel mensen in zwart rondliepen in het centrum, nu weet ik het zeker |
|||
| "Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust | ||||
| posted: 10-07-06 15:02 | ||||
|
|
|||
| posted: 10-07-06 15:05 | ||||
|
quote: of em neer te meppen |
|||
|
||||
| posted: 10-07-06 15:18 | ||||
|
mannen (en dames natuurlijk )
Het was weer SUPER lekker, lekker rammen. Op t eind nog ff wat terror/speedcore (ja botje, zelfs dat ).
Ik lag om 11 uur 's ochtends in me bed en heb ontbeten met avond eten
Super om Pyth en Elasta nog ff te zien! Het heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat! Lekker stampeh met pandemic! We hadden het er nog over; volgend jaar een meeting hier! Alhoewel veel mensen op t laatst afhaken, kunnen we t misschien wel doen gezien t animo! (Pyth, kim en ik doen het ZEKER weer over volgend jaar )
Wat de foto's betreft! Goede sfeerimpressie, en lekkere rooie oogjes weer! Ze noemen me ook wel The Altenator (jeroen Altena) maar daar hebben me ogen niks mee te maken
*WE'LL BE BACK (NEXT YEAR)*
|
|||
| posted: 11-07-06 00:00 | ||||
|
Als we nou die meeting dan ipv sensation op pinkpop, pukkelpop of lowlands doen? ;D | |||
||||
| posted: 11-07-06 13:04 | ||||
|
quote: |
|||
| posted: 11-07-06 16:17 | ||||
|
quote: ff serieus n0r... dus jij wil zeggen dat die gasten wel het recht hebben om hem helemaal in elkaar te trimmen omdat hij het podium op klimt. |
|||
| posted: 11-07-06 22:51 | ||||
|
quote: Nee dat zegt hij niet, ik denk dat hij bedoelt: maakt niet uit wat die gasten voor muziek maakten, die kerel had gewoon bij voorbaat al niet op het podium moeten klimmen. En dat die gasten niet helemaal bij hun hoofd zijn en er dan op los gaan timmeren is natuurlijk niet goed te praten. Maar van het een komt het ander... oorzaak en gevolgrelaties |
|||
| Do You Really Think I'm ElAsTic....? | ||||
| posted: 13-07-06 11:30 | ||||
|
quote: Welke dj draaide er als laatste dan? Want op de livesets die ik heb gehoord komt geen speedcore/terror voor hoor. Mja misschien heb ik de verkeerde geript. Die Rob G hadden ze gewoon met meer mensen moeten pakken en zijn bandje erbij. Meneer staat er bekend om om feesten te verkeuken. Zo heb ik em een x op een feest meegemaakt dat hij zover van de wereld was dat hij zijn eigen nrs en tekst niet eens meer herkende... Staat ie daar een beetje te brabbelen: Ow XTC YOU brabbelbrabbelbrabbel (zwaar onverstaanbaar en NIET uit het nr afkomstig) en dan weer een x OW XTC YOU. Ik wilde eerst wel gaan maar tot mijn blijdschap ben ik niet gegaan. De set van Technoboy en Zany zijn wel relaxt. Prophet & Deepack heb ik nog niet. (geen zin in gehad omdat darkneger & Catscan zo tegenvielen) Als volgend jaar Shadowlands Terrorrists Live komen is dat al 1 groot +punt voor me om te gaan. (goeie ouwe tijd ) |
|||
|
||||
| posted: 14-07-06 21:05 | ||||
|
doe mij maar Jumpstyle.
jumpen is beter als stampen. einde discussie |
|||
| posted: 15-07-06 01:45 | ||||
|
quote: |
|||