| Forum - Sports Board - Duitsland - italie - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
JAAAAAAAAAAAA
italie doet het
ik vond de wedstrijd matig... maar de verlenging zat echt vol vuurwerk |
|||
| Iemand priest kopen? | ||||
| posted: 04-07-06 23:31 | ||||
|
/scid -a /amsg OLE OLE OLE OLE OLE GOALLLLLLLLLLLLLLLL GOALLLLLL | |||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 04-07-06 23:32 | ||||
|
op zn italiaans, en niet op zn duits |
|||
|
||||
| posted: 04-07-06 23:34 | ||||
|
true dat duits 121/122 zou zijn |
|||
||||
| posted: 04-07-06 23:35 | ||||
|
omg nice!!! italie ftw! | |||
| Hardstyle is the style. | ||||
| posted: 04-07-06 23:36 | ||||
|
mja toen italie net de eerste keer had gescoord was ik nog ff bang dat duitsland het WEER zou gaan flikken om 1-1 te maken
maar del piero is mijn nieuwe (ouwe) held
kep nog ergens een shirtje van hem liggen van juventus (5 jaar oud) gekocht van zo'n Afrikaan bij de toren van Pisa |
|||
| posted: 04-07-06 23:38 | ||||
|
(23:41:21) (@gP|Python) DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI!
(23:41:26) (@gP|Python) de groeten |
|||
|
||||
| posted: 04-07-06 23:42 | ||||
|
Ik gunde het Duitsland wel. Die Italianen lopen zich telkens gruwelijk aan te stellen. Maar in de verlenging hadden ze wel de beste kansen en ze deden aanvallende wissels, dus hulde voor het risico dat ze namen. | |||
| posted: 04-07-06 23:45 | ||||
|
de eerste 90 min waren te saai voor woorden. Mijn favoriet was duitsland, maar toen de verlenging begon was ik spontaan voor italie gaan staan. Wat een mooi voetbal zeg. En dan die executie de laatste 3 minuten wat waren dat een paar wereldgoals zeg. Gelukkig dat deze wedstrijd wel met kwaliteit is beslist. | |||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 04-07-06 23:51 | ||||
|
http://uncyclopedia.org/wiki/Germany <-- hihi |
|||
||||
| posted: 04-07-06 23:58 | ||||
|
Bedoel je dit?
quote: |
|||
| posted: 05-07-06 00:29 | ||||
|
quote: hahahahahahaha is trouwens wel grappig om te vermelden, de duitsers hadden voor het wk heel veel van die knuffel goleo's laten maken en ze hebben er nog geen kwart van verkocht xD |
|||
| posted: 05-07-06 09:18 | ||||
|
En toch, je kunt zeggen wat je wilt, maar die Duitsers hebben wel mooi gedaan wat niemand voor mogelijk achtte, namelijk presteren met dit team op dit WK.
Ik vind het netjes. |
|||
| posted: 05-07-06 09:33 | ||||
|
quote: Ja nu weten we het wel, je hebt een zonnesteek opgelopen van het warme weer. |
|||
||||
| posted: 05-07-06 09:57 | ||||
|
Toch ben ik het ook met Lion eens. De duitsers hebben goed gepresteerd. De pers van duitsland was vernietingen met het oordeel over het nederlands elftal, maar daar hebben we dan ook zelf om gevraagd.
Ik vond de Duitsers de beste verliezer die ik ooit heb gezien! Ze waren trots op het team, ook na de uitschakeling. Het feest ging gewoon door en ze vierden samen met de Italianen! Petje af voor de Duitsers! |
|||
|
Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne |
||||
| posted: 05-07-06 10:43 | ||||
|
ik d8 vtv ook dat duitsland het niet door de eerste ronde ging halen
maar ze hebben wel bewezen dat ze aardig kunnen voetballen maar ik ben blij dat ze eruit zijn |
|||
| posted: 05-07-06 11:54 | ||||
|
echt waar mensen zonder verstand hier over voetbal ?
kijk de poule waar duitsland in zat gewoon 10x niks en toch konden ze amper winnen van het matige polen. dan heb je argentinië waar wij ook gelijk tegen speelde maar duitsland heeft het weer moeten bewijzen door penalty's. Italia was nu een echte tegenstander en vlogen er ook meteen eruit |
|||
|
#Pandemic
© Da mag de nie klagen, da mag dan nie he |
||||
| posted: 05-07-06 13:03 | ||||
|
quote: /me hails dejavu |
|||
||||
| posted: 05-07-06 13:47 | ||||
|
Italië en Duitsland hebben een mooie halve finale laten zien. Vooral de eerste helft en de verlengingen.
Ook vind ik Italië de terechte winnaar, ze waren beter en slimmer. Over Duitsland had ik in het begin van het toernooi ook mijn twijfels, gezien de Mickey Mouse poule waar ze in zaten. Maar ik blijf erbij, als je van Argentinië wint, verdien je het gewoon om in de halve finales te staan. De 0-0 van Nederland tegen Argentinië vind ik totaal geen maatstaf voor het spel van de Argentijnen. |
|||
| "Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust | ||||
| posted: 05-07-06 13:54 | ||||
|
quote: QFT |
|||
| posted: 05-07-06 14:38 | ||||
| Forum - Sports Board - Duitsland - italie - 1 2 > | ||||
locked