LoginPassword
Forum - Sports Board - Kroatië - Australië - 1  2  >
bN
Rcon Supervisor
WTF, die scheids. Hoezo noep.
posted: 22-06-06 22:54  
Vash
Member
ging niet helemaal zoals t hoort
posted: 22-06-06 22:57  
Supergans
Rconner
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSJE
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDINK!

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 22-06-06 23:10  
Skwerl
Rconner
quote:
Supergans Wrote:
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSJE
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDINK!

Achterhoekers ftw
posted: 22-06-06 23:11  
Supergans
Rconner
quote:
Skwerl Wrote:
[..]

Achterhoekers ftw

da wou ik dan weer net niet zeggen, maar guusje is ok ole ole!

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 22-06-06 23:16  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
wat een kut scheids was dat idd..echt te erg...die moeten ze gewoon het toernooi uitgooien
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 23-06-06 00:27  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Skwerl Wrote:
[..]

Achterhoekers ftw

QFT
posted: 23-06-06 07:16  
Castor
System Administrator
3x geel is rood?

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 23-06-06 08:29  
Ronzz
Member
quote:
Castor Wrote:
3x geel is rood?

Idd :/
posted: 23-06-06 09:26  
infuzion
Member
Lol die zal geen wedstrijd meer fluiten, lol geeft ie hem 2x geel , laat ie hem gewoon nog op t veld huppelen xD
Hardstyle is the style.
posted: 23-06-06 09:28  
n0r
Rcon Supervisor
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
wat een kut scheids was dat idd..echt te erg...die moeten ze gewoon het toernooi uitgooien

Uit de helicopter

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 23-06-06 12:19  
DejaVu
Member
echt door gewoon

gaan me toto punten
#Pandemic

© Da mag de nie klagen, da mag dan nie he
posted: 23-06-06 14:03  
Ronzz
Member
Het leek er trouwens op dat ie na het fluitsignaal naar de scheids liep om het hem te vertellen.
posted: 23-06-06 14:58  
Beauty
Member
Dat leek er wel op, maar dan had hij nooit nog een keer geel hoeven trekken. Ik denk dat die derde gele kaart er was omdat hij wéér een overtreding maakte op het laatst.

Toen hij zijn 3e geel kreeg, zag je een teamgenoot van hem wel lachen
Hup Holland Hup!
posted: 23-06-06 15:56  
ProB
Rconner
OMG als ik die verhalen hoor...

Diep triest en de carriere van die scheids is naar de klote
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 24-06-06 05:46  
Drivers
Member
Nu ben ik zelf ook scheidsrechter en weet dat het soms heel moeilijk is om dingen te zien of niet te zien, dat kan ook natuurlijk, maar dit sloeg wel alles idd.
Maar denk niet dat je het alleen die scheidsrechter op de kop kan geven, want hij heeft ook nog 2 assistenten aan de zijlijn staan, een 4e official aan de zijlijn en volgens mij zelfs nog een 5e man op de tribune zitten als ik me niet vergis.
Tuurlijk het is jammer en zoiets kan niet gebeuren, maar zoals de voorzitter van de FIFA hem publiekelijk afbrand vind ik ook zonder enig ontzag ervoor.

Normaal gesproken is deze scheidsrechter nl. toch 1 van de beteren in Engeland en Europa. En hier is toch gebleken dat je met veel instructies vanaf de kant van de FIFA niet alles kan voorkomen en dat hij ook een mens is.

Het is jammer dat het is gebeurd, maar goed geen probleem, want australie was door, anders was het veel erger geweest.

IK vind het gewoon verdomd zielig voor Poll dat hij zo eindigt op dit toernooi.
Ehm je sig is way too big. Check de FAQ even plz. Lionh2 en Vogel
posted: 24-06-06 09:40  
bN
Rcon Supervisor
Wat ik beetje dom vind is, waarom hebben ze nou dat oortje in zitten ? 1 van de andere officials moet toch direct opgemerkt hebben, HE dat is rood. Doorgeven. Dit kan echt in een paar seconden. Het zal er misschien beetje raar uit zien, dat de scheids ze kaartjes op ruimt en dan toch weer de rode eruit trekt, maar wat nu gebeurde is nog erger.
posted: 24-06-06 13:52  
Ronzz
Member
quote:
bN Wrote:
Wat ik beetje dom vind is, waarom hebben ze nou dat oortje in zitten ? 1 van de andere officials moet toch direct opgemerkt hebben, HE dat is rood. Doorgeven. Dit kan echt in een paar seconden. Het zal er misschien beetje raar uit zien, dat de scheids ze kaartjes op ruimt en dan toch weer de rode eruit trekt, maar wat nu gebeurde is nog erger.

QFT
posted: 24-06-06 13:54  
bN
Rcon Supervisor
W0t is QFT ?
posted: 24-06-06 14:11  
Cisnux
Rconner
quote for the win neem ik aan
I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work...
posted: 24-06-06 14:57  
Forum - Sports Board - Kroatië - Australië - 1  2  >
locked