LoginPassword
Forum - Sports Board - [Fußball] Portugal - Nederland - «  <  2  3  4
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
mja het was een kutwedstrijd met een kut scheids en een kut tegenstander en een kut doel dat te klein bleek te zijn

anyway...ik voel me nu kut samen met de rest van nederland...dus ga ik maar op het strand liggen ofzo om men verdriet weg te drinken...zoals de rest van nederland...ow nee...w8...laat maar

(voor de gene die denken dat ik onderhand wel klaar ben met het in te wrijven...hihi..ken je mij nog niet)
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 26-06-06 17:49  
KNz
Rconner
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
mja het was een kutwedstrijd met een kut scheids en een kut tegenstander en een kut doel dat te klein bleek te zijn

anyway...ik voel me nu kut samen met de rest van nederland...dus ga ik maar op het strand liggen ofzo om men verdriet weg te drinken...zoals de rest van nederland...ow nee...w8...laat maar

(voor de gene die denken dat ik onderhand wel klaar ben met het in te wrijven...hihi..ken je mij nog niet)

posted: 27-06-06 00:27  
Ome Vince
Member
dam :( Ik heb hier de webstrijd in het buitenland met o.a een duitser zitten kijken. Zelfs die zei dat portugal nogal smerig bezig was, vooral Figo met zn kopstoot en zn "acteerwerkje".
Nja, kheb het: "schade holland alles ist vorbei" wel all moeten horen mja :S

Blijf trouw aan Holland, en ondanks dat ik vind dat we beter konden/moesten spelen hadden we toch zeker kunnen winnen, en internationaal wordt dat hier ook afgeroepen.

1 geluk, Portugal ligt er zeker uit, die kunnen niet veel meer

Ik vond Portugal altijd een sympathiek voetballand, maar serieus ik vind ze nu steeds meer op de Italianen lijken, met dat ge-acteer en oorlog voeren op het veld.

Nja, zo blijkt maar weer, we kunnen onze spelers beter cursussen acteren geven :S

Volgende x beter -> zijn ze een stukje ouder en worden ze hopelijk niet "bijinvloed" en "gefrustreerd" door portugal, want dat was de reden dat we 2x rood en paar geel kregen. Die jonge gasten kunnen niet zo goed hun rust en concentratie bewaren.

Thumbs up voor Holland en op naar het EK! o, en jammer dat onze Guus er nu ook uit ligt tegen dat smerige Italie.
Acteren ftw blijkt maar weer :( :( :(
sorry m8... vette sig maar wel te groot... zie documentation (200x50 max)
posted: 27-06-06 12:49edited: 27-06-2006 12:50, by Ome Vince  
Supergans
Rconner

Nog even een andere versie van het plaatje

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 27-06-06 16:32  
Forum - Sports Board - [Fußball] Portugal - Nederland - «  <  2  3  4
locked