LoginPassword
Forum - Bugreport and Feature-request - Wie heeft mijn avatar verwijderd? - <  1  2
De Boesselaere
Member
quote:
ViRaX Wrote:
Pieter = Gay

Ik zal het hem melden.
"Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust
posted: 19-06-06 16:34  
Vash
Member
PIETJUH
posted: 19-06-06 17:52  
Skwerl
Rconner
quote:
ViRaX Wrote:
En het is Piet... Pieter = Gay

Mja ook 'n plek om uit de kast te komen: 'n gaming community
posted: 19-06-06 18:23  
GreyFox
System Administrator
Enige reden om GDlib en exif weer te installen? Gebruik je het ergens voor Jurgen?
posted: 19-06-06 18:27  
ViRaX
Member
What about my avatar grey?
posted: 19-06-06 19:32  
Lionh2
Community Moderator
quote:
ViRaX Wrote:

Zeg houd eens op met zeuren jij!!!

posted: 19-06-06 19:54  
GreyFox
System Administrator
quote:
ViRaX Wrote:

Jouw avatar kan me echt niet interesseren, gebruik maar een script zonder exif om je avatars te rotaten.
posted: 19-06-06 20:10  
ViRaX
Member
Echt bijdehand...

Zo het hart vol van coden maar als er iets veranderd waardoor bepaalde dingen niet goed functioneren interesseerd het je ineens niet meer.

Nou dat laatste sprankje hoop voor een nieuwe website is hiermee ook vervlogen. Jammer van zo'n instelling.
posted: 19-06-06 20:39  
GreyFox
System Administrator
Ik zie echt niet in waarom ik verantwoordelijkheid zou moeten voelen voor het functioneren van jouw avatar-scriptje wat toevallig op onze webserver draait.

Dat heeft helemaal niks met mijn interesses in coden te maken. En als je denkt dat ik een vak van 11 ECTS even laat verwateren voor de website van gP, dan heb je het mis.
posted: 19-06-06 21:41  
ViRaX
Member
quote:
GreyFox Wrote:
Ik zie echt niet in waarom ik verantwoordelijkheid zou moeten voelen voor het functioneren van jouw avatar-scriptje wat toevallig op onze webserver draait.

Dat heeft helemaal niks met mijn interesses in coden te maken. En als je denkt dat ik een vak van 11 ECTS even laat verwateren voor de website van gP, dan heb je het mis.

Ik zie dat ook niet hoor verder, zat je in het begin alleen even te stangen en toen kwam er zo'n reactie. Had je communicatieve vaardigheden toch wel iets hoger ingeschat eigenlijk.

Tuurlijk denk ik niet dat je 11 ECTS laat verwateren voor de website van gP, sterker nog, ik denk dat je helemaal niets laat verwateren voor de website. Maakt verder ook niet meer uit hoor, twas meer een soort bevestiging van iets dat iedereen (op wat naieve mensen na) al wist.

Edit
Blijkbaar kan 1 of andere lolbroek niet tegen onderbouwde kritiek aangezien er ineens een maximum aantal posts voor me is ingesteld. Erg volwassen

Edit 2:
Maar goed, als een beetje kritiek ook al niet meer gewenst is hier houdt het op.
posted: 19-06-06 22:00edited: 19-06-2006 23:12, by ViRaX  
Lionh2
Community Moderator
Schatjes willen jullie even weer lief doen tegen elkaar?

Spread the love <3
posted: 19-06-06 23:04  
Killerbean
Rconner
/me wanks himself off and spreads his hot sticky love all over Lionh2 his head

Happy now?
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl!
posted: 19-06-06 23:08  
GreyFox
System Administrator
quote:
ViRaX Wrote:
[..]

Ik zie dat ook niet hoor verder, zat je in het begin alleen even te stangen en toen kwam er zo'n reactie. Had je communicatieve vaardigheden toch wel iets hoger ingeschat eigenlijk.

Tuurlijk denk ik niet dat je 11 ECTS laat verwateren voor de website van gP, sterker nog, ik denk dat je helemaal niets laat verwateren voor de website. Maakt verder ook niet meer uit hoor, twas meer een soort bevestiging van iets dat iedereen (op wat naieve mensen na) al wist.
Tuurlijk. Iedereen kan uiteraard in mijn agenda kijken en zien wat ik te doen heb. Ik heb genoeg RL dingen te doen. Studie, vriendin, etc. Daarnaast doe ik dingen als programmeren en gamen in mijn vrije tijd. Mijn raids ga ik niet aan de kant schuiven om te programmeren, en buiten raids zit ik echt niet te WoWen op het moment. Ik heb het gewoon druk zat, en als ik tijd over heb, ga ik zeer zeker wel beginnen aan de website.

quote:

Edit
Blijkbaar kan 1 of andere lolbroek niet tegen onderbouwde kritiek aangezien er ineens een maximum aantal posts voor me is ingesteld. Erg volwassen

Edit 2:
Maar goed, als een beetje kritiek ook al niet meer gewenst is hier houdt het op.

Dat was ik iig niet.
posted: 19-06-06 23:42  
GreyFox
System Administrator
quote:
Castor Wrote:
Desalnietteplus mag die gdlib er van mij weer op

net opnieuw gecompileerd met gdlib en exif.
en nu doet bef.nl het niet meer.
- opnieuw gecompileerd weer zonder gdlib en exif, en nu is bef.nl nog steeds dood.

Fijn, daarom wil ik dus niet aan iemand anders zn installatie zitten, nu kan ik weer een paar uur gaan lopen zoeken naar de fout, fucking waste of time.
posted: 20-06-06 00:28edited: 20-06-2006 01:09, by GreyFox  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Killerbean Wrote:
/me wanks himself off and spreads his hot sticky love all over Lionh2 his head

Happy now?

Sproei liever over degenen heen die het nodig hebben!
posted: 20-06-06 09:02  
RapidFire
Member
quote:
ViRaX Wrote:
En het is Piet... Pieter = Gay

en een topic maken omdat je avatar er niet meer op staat niet?
posted: 21-06-06 01:17  
GreyFox
System Administrator
Anyway, exif & gdlib zijn weer installed, dus je kunt je avatar terug zetten Pieter.
posted: 21-06-06 15:24  
Forum - Bugreport and Feature-request - Wie heeft mijn avatar verwijderd? - <  1  2
locked