| Forum - Bugreport and Feature-request - Wie heeft mijn avatar verwijderd? - 1 2 > |
|
|
Ik had mijn ownende avatar die ik altijd gebruikte (die switchende WoW plaatjes) maar ineens is ie weg. Als ik bij mn userprofile kijk zie ik dat het hele URL is verwijderd, niet door mij iig..
Wil de grappenmaker die dit gedaan heeft even toelichten waarom hij in mijn profiel loopt te prutsen? |
| posted: 19-06-06 00:32 |
|
|
*fluit onschuldig*
|
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl! |
| posted: 19-06-06 00:47 |
|
|
Klinkt als iets dat ik zou doen, maar ik kan het me niet herinneren. Pass es een linkje naar je avatar. |
| posted: 19-06-06 01:59 |
|
|
|
It wasn't me. |
| posted: 19-06-06 06:32 |
|
|
|
wtf?
http://gaming.pandemic.nl/~virax/avatars/avatar.php
Maar er komt nu een error? Is er iets ingesteld waardoor het php scriptje niet werkt? Hebben jullie dat keylogging en wachtwoord achterhaal gedeelte ontdekt in de code ofzo? Jammer :(, kwas net zo blij met al die avatars |
| posted: 19-06-06 07:47 |
|
|
|
Komt door de installatie van die nieuwe HD een paar weken terug. Je PHP-scriptje gebruikt een PHP versie die nu niet meer op de nachtkast staat. |
|
| posted: 19-06-06 10:18 |
|
|
Nee, PHP is niet gecompileerd met GD en exif, das wat anders. |
| posted: 19-06-06 13:03 |
|
|
|
Dan zorg er eens voor dat het wel weer zo gecompileerd is, dan werkt de logsearch tenminste ook weer... |
|
| posted: 19-06-06 13:42 |
|
|
|
En nog belangrijker: mijn avatar |
| posted: 19-06-06 13:44 |
|
|
|
Ik heb het verwijdert vanwege een dode avatar. |
|
Pigeon Power! |
| posted: 19-06-06 14:05 |
|
|
quote: Python Wrote:
Dan zorg er eens voor dat het wel weer zo gecompileerd is, dan werkt de logsearch tenminste ook weer...
Wat hebben GD en exif met de logsearch te maken? |
| posted: 19-06-06 14:29 |
|
|
quote: GreyFox Wrote:
[..]
Wat hebben GD en exif met de logsearch te maken?
nou, gd kwam van de week exif tegen in de pub, en toen vroeg ie hoe het met logsearch was. Toen zei exif, dat logsearch huisarrest had totdat avatar weer compatible was met PHP. Maar ik kan me vergissen natuurlijk |
| posted: 19-06-06 14:39 |
|
|
quote: Killerbean Wrote:
nou, gd kwam van de week exif tegen in de pub, en toen vroeg ie hoe het met logsearch was. Toen zei exif, dat logsearch huisarrest had totdat avatar weer compatible was met PHP. Maar ik kan me vergissen natuurlijk
omg noep |
|
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House |
| posted: 19-06-06 14:44 |
|
|
|
quote: GreyFox Wrote:
[..]
Wat hebben GD en exif met de logsearch te maken?
Dacht dat de logsearch vanwege dezelfde reden niet werkt. |
|
| posted: 19-06-06 15:08 |
|
|
Desalnietteplus mag die gdlib er van mij weer op |
Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne |
| posted: 19-06-06 15:40 |
|
|
|
Als de gdlib ervoor zorgt dat mijn avatar het weer doet mag hij er van mij ook op =) |
| posted: 19-06-06 15:59 |
|
|
Het was toch een kutavatar, iedereen weet nu wel dat je verslaafd bent/(was?) aan dat spel |
| posted: 19-06-06 16:00 |
|
|
Psies. Tijd voor vernieuwing Pieter. |
|
"Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust |
| posted: 19-06-06 16:01 |
|
|
quote: xaSer Wrote:
Het was toch een kutavatar, iedereen weet nu wel dat je verslaafd bent/(was?) aan dat spel
hij heeft zijn sig toch nog? |
| posted: 19-06-06 16:03 |
|
|
|
Die sig is nep.
In mn avatar franchise heb ik een paar uur werk gestoken dusss wil ik die wel gebruiken ;b
En het is Piet... Pieter = Gay |
| posted: 19-06-06 16:26 |
|
| Forum - Bugreport and Feature-request - Wie heeft mijn avatar verwijderd? - 1 2 > |