LoginPassword
Forum - Sports Board - Scheidsrechtersniveau - <  1  2  3
bN
Rcon Supervisor
quote:
xaSer Wrote:

De voorzitter van de FIFA gaf aan dat het gebruik van videobeelden wat hem betreft uitgesloten blijft: "Een partij stilleggen om een cruciale actie opnieuw te bekijken, is volgens mij niet de ideale oplossing, maar het systeem met de chip gaan we in de herfst introduceren."

Is enigzins waar voetbal is nog steeds geen effectieve tijd. Ze zouden dan of dat chip systeem moeten doen of effectieve tijdmoeten invoeren.
posted: 20-06-06 14:04  
Drivers
Member
quote:
bobsqaud Wrote:
Heb me alleen geërgerd tot nu toe aan de wedstrijd Frankrijk - Zwitersland dat was toch dramatisch niveau.

Ik wou dat Colina nog mocht fluiten want ik vind dat de beste scheids ooit.

Die gaat nu nederland fluiten toch ?
dat was ivanov dacht ik

quote:
bN Wrote:
[..]

Is enigzins waar voetbal is nog steeds geen effectieve tijd. Ze zouden dan of dat chip systeem moeten doen of effectieve tijdmoeten invoeren.

Dan moeten ze de wedstrijden geen 90 minuten laten duren, want dan houdt niemand het vol . Dan moet je de wedstrijd omlaag doen naar 60 minuten ofzo (maar goed dit is natuurlijk offtopic in dit topic)
Ehm je sig is way too big. Check de FAQ even plz. Lionh2 en Vogel
posted: 24-06-06 09:41edited: 24-06-2006 09:43, by Drivers  
DrPtje
Member
beste scheids: die van italie Usa, 3x rood 3x met neus erop: dat is skill
Ich bin ein macho
posted: 24-06-06 12:47  
Beauty
Member
Ik denk dat een scheids een zwaar beroep heeft. Krijgt altijd alleen maar commentaar. Heb er dus ook respect voor dat die gasten daar durven staan!
Hup Holland Hup!
posted: 24-06-06 14:05  
KNz
Rconner
quote:
Beauty Wrote:
Ik denk dat een scheids een zwaar beroep heeft. Krijgt altijd alleen maar commentaar. Heb er dus ook respect voor dat die gasten daar durven staan!

Heeft weinig met durf te maken. Ze beginnen zelf met fluiten van strodorp - kats, met als doel het wk. Ze moeten dus ook niet gaan huilen als ze op het hoogste niveau bijv. 3x geel word gegeven, dan hoor je er gewoon niet thuis.
posted: 24-06-06 14:31  
Drivers
Member
quote:
KNz Wrote:
[..]

Heeft weinig met durf te maken. Ze beginnen zelf met fluiten van strodorp - kats, met als doel het wk. Ze moeten dus ook niet gaan huilen als ze op het hoogste niveau bijv. 3x geel word gegeven, dan hoor je er gewoon niet thuis.

nou de lol is niet altijd aanwezig hoor knz.
en niet bij iedereen is het doe lhet wek.
het is gewoon een hobbie en niet meer als dat .
en als je dan van je hobbie een betaald beroep kan maken is dat mooi meegenomen .
maar goed..
Ehm je sig is way too big. Check de FAQ even plz. Lionh2 en Vogel
posted: 24-06-06 14:53  
infuzion
Member
quote:
Beauty Wrote:

tr00, wie ze schuld is t als er een penalty/vrijetrap is? altijd de scheidse, altijd is het zijn schuld, ik ken mensen die zijn gestopt met scheids zijn vanwege het commentaar. Zijn zelfs gevallen dat scheidsen na de wedstrijd worden bedreig etc.. (zal niet gebeuren op ut WK denk ik zo)

PS. Currently 600 infected =)
Hardstyle is the style.
posted: 24-06-06 15:16  
RapidFire
Member
tsja, als scheids moet je een dikke huid hebben. maarja, dat geldt ook voor een coach, of iemand die een beslissende penalty neemt, etc.
posted: 26-06-06 13:06  
Forum - Sports Board - Scheidsrechtersniveau - <  1  2  3
locked