| Forum - Sports Board - [FUßBALL] Nederland - Ivoorkust - < 1 2 3 | ||||
|---|---|---|---|---|
|
even in m'n glazen bol kijken ...
1-2 voor Ivoorkust |
|||
ik ben |
||||
| posted: 14-06-06 17:58 | ||||
|
quote: Ik hoop echt niet dat jij helderziend bent anders hebben we een groot probleem |
|||
| posted: 15-06-06 13:23 | ||||
|
jah was een beetje wazig in m'n glazen bol had verkeerd gelezen |
|||
ik ben |
||||
| posted: 16-06-06 20:54 | ||||
|
quote: Dat kwam omdat de shirtjes verwisseld waren |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 16-06-06 21:01 | ||||
|
weer groen en geel geërgerd aan de scheitsrechter...echt die gele kaart op robben...dat was een fucking penalty. | |||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 16-06-06 22:09 | ||||
|
Mja scheids gaf wel meer foute kaarten. Ik begin me af te vragen waar die comlink nou voor is. Het lijkt niet alsof ze die gebruiken.
Daarnaast voetbalde Nederland ook vrij zaad, totaal geen aansluiting in het midden veld. |
|||
| posted: 16-06-06 22:12edited: 16-06-2006 23:01, by bN | ||||
|
Whahaha dat was dus echt geen penalty, hij krijg een tikkie mee, maar liet zich wel heeeeel erg snel vallen. Remember, die gasten zijn atleten. | |||
| Hardstyle is the style. | ||||
| posted: 17-06-06 09:34 | ||||
|
lol jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal of natuurkunde. Robben werd zo geraakt dat ie helemaal uit balans was. Ik heb op american football gezeten en daar noemen we de actie van die ivoorkuster een tackel. Op tv ziet dat er miss anders uit maar dat was echt wel meer contact dan een 'tikkie'. Het was iig geen schwalbe in tegenstelling tot de de gele kaart die daarvoor aan ivoorkust werd gegeven.
Elke andere dag is dat een penalty. Kan me verder weinig schelen maar ik wou dat wij voor een keer eens een toernooi gewoon allemaal fatsoenlijke scheidsrechters konden hebben. En iedereen die beweert dat die gast goed stond te fluiten is helemaal gek. |
|||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 17-06-06 10:58 | ||||
|
Het bleek maar weer eens (bv. bij Mathijssen dacht ik) dat er wel degelijk een optelsom is voor scheidsrechters... | |||
| posted: 17-06-06 11:51 | ||||
|
Haha geweldig, ik moest om 6 uur werken, ik kom daar aan.
"Ron wat doen we nou met dat voetbal?" Ik zeg, ja missen vrees ik hè. Zegtie, ja we gaan daluk gwn naar Tony's (kroeg tegenover de Plus)
Heel de wedstrijd daar gekeken, en daarna gewerkt, geweldig |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 17-06-06 14:45 | ||||
|
Robben had inderdaad contact met die andere kerel. Wat moet hij doen, doorrennen en dan zijn voet verstappen? Nee, uiteraard val je dan om, alleen al om geen blessures op te lopen. Hij lag niet te huilen op de grond erna of niks, hij viel gewoon. Dat die scheidsrechter zo reageert, slaat nergens op, mja, Robben heeft zijn reputatie tegen wat dat betreft.
Die ivoorkustenaren echter, die zijn in de gehele een keer of 5 gaan liggen, inclusief oeh's en ah's, en daar hebben ze geen kaarten voor gekregen. In en in triest gewoon. |
|||
| posted: 17-06-06 17:34 | ||||
|
quote: van bommel |
|||
|
||||
| posted: 17-06-06 17:46 | ||||
|
quote: QFT |
|||
| posted: 18-06-06 13:23 | ||||