LoginPassword
Forum - Sports Board - [FUßBALL] Ned - Servie/Montenegro - 1  2  >
Skwerl
Rconner
Voorspellingen hier

3-1
posted: 11-06-06 14:54edited: 11-06-2006 14:55, by Skwerl  
n0r
Rcon Supervisor
Ik zie t vanzelf wel

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 11-06-06 15:07  
bN
Rcon Supervisor
hadden we niet al een WK voorspellingen topic? We gaan toch niet voor elke wedstijd nederland vs. ..... een topic maken ??!?!?
posted: 11-06-06 16:02  
liQuid
Member
0-1 volgens mij wel netjes gespeeld
'k vond dat ie het lang heeft volgehouden ^^
posted: 11-06-06 17:15  
bN
Rcon Supervisor
Saaie wedstrijd, 18min wordt er gescoord daarna 3/4 doelpogingen. en dit over 90min.
posted: 11-06-06 17:30  
KNz
Rconner
quote:
bN Wrote:
Saaie wedstrijd, 18min wordt er gescoord daarna 3/4 doelpogingen. en dit over 90min.

moe jij es proberen om 90 min. alles te geven in die hitte.
posted: 11-06-06 17:32  
Lionh2
Community Moderator
Het was een zware wedstrijd, maar Nederland heeft in de 2e helft niet goed gevoetbald. In de 1e helft overigens wel.

Ach ja, goed voetbal is ook niet heilig.
We hebben wel 3 punten en dat is het enige dat telt.
posted: 11-06-06 17:49  
bN
Rcon Supervisor
quote:
KNz Wrote:
[..]

je moet ook niet alles geven, je moet goed spelen en meer kansen creeeren. En met 30 graden moet je als sporter wel kunnen spelen, als ik 3x 20min effectieve tijd in een keeperspak kan uithouden binnen met dit weer, moeten zijn 2x 45min op een open veld ook kunnen uithouden.
posted: 11-06-06 18:47  
DejaVu
Member
quote:
KNz Wrote:
[..]

slaat dus totaal nergens op.

deze mannen hebben echt wel vaker gespeeld met dit soort graden.

en trainen ook in duitsland met dit weer.

en zo moe waren ze nu ook weer niet ..op van de Sar na die in dat heet pak een beetje niks stond te doen
#Pandemic

© Da mag de nie klagen, da mag dan nie he
posted: 11-06-06 19:14  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
zo zie ik van der sar het liefste...met niks te doen in zen doel.

Juist als hij het druk heeft moet je je zorgen maken
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 11-06-06 21:46edited: 11-06-2006 21:46, by Vogeltje.nl  
KNz
Rconner
quote:
DejaVu Wrote:
[..]

slaat dus totaal nergens op.

deze mannen hebben echt wel vaker gespeeld met dit soort graden.

en trainen ook in duitsland met dit weer.

en zo moe waren ze nu ook weer niet ..op van de Sar na die in dat heet pak een beetje niks stond te doen

je kon zien dat na 20 min beide elftallen minder presteerde door de hitte, dit is ook nog eens door mr. van Basten na de wedstijd verteld.
posted: 11-06-06 22:16  
bN
Rcon Supervisor
quote:
KNz Wrote:
[..]

je kon zien dat na 20 min beide elftallen minder presteerde door de hitte, dit is ook nog eens door mr. van Basten na de wedstijd verteld.

de hitte is een factor, maar echt niet vervelend. Ik heb fuckin bij 35 graad in een sporthal met tegelijk 30 man gespeeld. Het was zo warm dat je in je onderbroek je nog kapot zweette, kon toch wel ff 2 uur doorballen. Als mr. van basten vind dat de teams echt minder gingen presteren (dan ook echt aanzienlijk minder gingen presteren) dan, moeten ze toch wat beter trainen. Ik denk eerder dat hij op topsport niveau, minder presteren bedoelt.

Even voor de duidelijkheid, topsport niveau prestatie. Onze bondscoach zei dat het wel degelijk uitmaakt of je 2L gedronken hebt de dag ervoor, en of je 5L gedronken hebt. Oftewel, 25 graad of 30 graad.
posted: 11-06-06 22:28edited: 11-06-2006 22:30, by bN  
Blake
Member
De hitte is wel een vervelende factor.

bN, als jij 2 uur hebt kunnen ballen dan heb je niet steeds de volle 100% gegeven. Zij geven 90min wel 100%, en dat valt nou eenmaal niet goed vol te houden bij 30 graden in de volle zon. Ze spelen niet voor niets liever savonds dan smiddags.
posted: 11-06-06 22:50  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Blake Wrote:
De hitte is wel een vervelende factor.

bN, als jij 2 uur hebt kunnen ballen dan heb je niet steeds de volle 100% gegeven. Zij geven 90min wel 100%, en dat valt nou eenmaal niet goed vol te houden bij 30 graden in de volle zon. Ze spelen niet voor niets liever savonds dan smiddags.

b s, je speelt dan idd niet op 100% maar het scheelt zoals ik al zei echt niet meer dan 10%. En dat merk je niet duidelijk, denk dat van basten het zelf wel ziet maar de normale sporter niet.

En ff terug naar het punt, het ging er om dat ze wel 100% gingen spelen in de warmte, maar dat hun vermogen dan 10% lager ligt (bijv.) is dan op dat moment de 100%. Goede kansen creeeren moet je ook kunnen bij 30 graden, anders mag je thuis blijven. Da was vandaag absoluut niet te zien.
posted: 12-06-06 00:14edited: 12-06-2006 00:15, by bN  
KNz
Rconner
wat maakt het uit ? het is de eerste wedstijd maar ! in '88 verloren ze die, dus wat maakt het uit. Zolang we vrijdag maar winnen
posted: 12-06-06 11:16edited: 12-06-2006 11:18, by KNz  
Ronzz
Member
quote:
KNz Wrote:
wat maakt het uit ? het is de eerste wedstijd maar ! in '88 verloren ze die, dus wat maakt het uit. Zolang we vrijdag maar winnen

Idd!
posted: 12-06-06 12:12  
n0r
Rcon Supervisor
Idd, boeiend hoe heet het is, of wat de score is, als we maar winnen

Gisteren trwns Cruijff:

"Ja, de bal is een essentieel onderdeel van het spel"
Helemaal dubbel om gelegen xD

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 12-06-06 12:27  
HakanG
Member
saaie wedstrijd hopen dat NL tegen Ivoorkust leuker word denk ut wel
ik ben
posted: 12-06-06 20:28  
Anti_badBoy
Member
quote:
n0r Wrote:
Idd, boeiend hoe heet het is, of wat de score is, als we maar winnen

Gisteren trwns Cruijff:

"Ja, de bal is een essentieel onderdeel van het spel"
Helemaal dubbel om gelegen xD

Ja, ik ook maar daarna bleek dat het tog niet zo'n domme uitspraak bleek te zijn. Hij had het erover dat de FIFA de nieuwe WK-ballen eerder had moeten introduceren, zodat de lkanden ermee konden spelen, zodat ze aan de bal gewend zouden raken.
Hij vond dat veel spelers aan de bal bleven haken, etc
posted: 12-06-06 20:31  
Ronzz
Member
quote:
Anti_badBoy Wrote:
Hij vond dat veel spelers aan de bal bleven haken, etc

Uhu, er zitten toch ook zóveel van die scherpe punten aan!
posted: 12-06-06 20:41  
Forum - Sports Board - [FUßBALL] Ned - Servie/Montenegro - 1  2  >
locked