| Forum - News Board - 2e Pandemic Meeting - < 1 2 3 4 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
quote: |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 02-06-06 21:05 | ||||
|
vanmorgen vroeg om 9 uur weg en nu net aangekomen!
Manny en the DOCtor in tha house! FF de laatste dingen regelen en dan kan het feest los barsten!
Het is mooi weer, veel mooie vrouwen (heb ik al gezien vanaf het station naar hier) en lekkere terrasjes! PARTTTYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!! Greetz Niek & Jeroen |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 03-06-06 12:34 | ||||
|
PANDEMICBREDA LAAT JE GAAN!!!!! |
|||
| posted: 03-06-06 12:36 | ||||
|
oke jongens..ik kom met de auto (want NS wil persee moeilijk doen dit weekend) dan ben ik er rond 2 uur, half 3.
|
|||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 03-06-06 13:20 | ||||
|
was chill mannen en Kim, heb echt goed genoten, kom net thuis met briznocovicx, vogel, Bla en cisnux, we hebben ons goed vermaakt.... het is nu 0238, we hebben net onze hockey-momas gedumpt; je weet, met z'n 5en kun je niet aan de gang en zeker niet met een uber-hoerige Briz....
we zijn begonnen tussen 1400 en 1500 met het ontvangst op het stationsplein, na wat koffie en cola waren we met de groep bij elkaar en zijn vertrokken richting mijn cassa... tassen gedumpt, en op naar de bowlingbaan... daar aangekomen werd de groep in tweeen gedeeld en beide groepen speelden hun spel; baan 9 werd gewonnen door vogeltje en de 2e manch door Python... en baan 10 door Manny en de 2e manchdoor Bla... na heel wat biertjes, bittergarnituren en een vernielde baan door Briz zijn we weer vertrokken richting mijn huisie... daar aangekomen hebben we het dakterras betrokken en een kleine groep is onderweg gegaan om boodschappen te doen... de rest heeft de BBQ aangestoken en na wat uurtjes eten en drinken zijn we naar boven gegaan, er werd nog meer gedronken en killerbean voegde zich bij de groep, rond 0000 vertrok Carlson terug naar 't Osse... en daarna gingen wij naar de Brooklyn en na wat drankjes daar naar de Gold... er werd volop gedronken en gedanst, en rond een uurtje of 0130 gingen Kim, Romain en Killerbean terug richting het Eindhovense.... De rest ging door met feesten en rond 0200 vertrokken ook de laatsten richting Ergo Bibamus, onderweg naar buiten fixte ik ineens 2 Moma's.... het werd heel gezellig, maar om met z'n 5en die 2 moma's mee te nemen, dat werd m natuurlijk niet!! Helaas, maar de date staat... volgende week kookt 1 van de 2 voor me, en wie weet neem ik onze Dr. wel mee.... gheghe Kort Samengevat was het weer een zeer geslaagde meeting.... ZEKER voor herhaling vatbaar, ik wil via deze weg nog wat mensen bedanken; Romain voor de hulp bij het organiseren en het bij elkaar krijgen van de mensen en Bla voor de hulp bij het opbouwen en inkopen... daarnaast iedereen die het idee gemotiveerd heeft... ik hoop ook dat meer mensen de volgende x bedenken om er gewoon bij te zijn, want laten we duidelijk zijn; wat is 1 dag op je leven als je dan al je digi-friends kan meeten... BEDANKT IEDEREEN>>>> FOTO'S VOLGEN NOG!!! CIAO AND NIGHT NIGHT MANNY |
|||
| posted: 04-06-06 02:54 | ||||
|
Ik ben daar Python en Elastagirl thuisgebracht. Elasagirl komt haar naam overigens niet na
Nee ik was er maar kort, omdat ik moest werken, maar het was wel gezellig. En Manny, wij gaan binnenkort eens een goed glas whisky drinken samen |
|||
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl! |
||||
| posted: 04-06-06 02:58 | ||||
|
quote: doen we zeker maat... ik zoek jou wel op... slaap lekker!! ciao |
|||
| posted: 04-06-06 03:13 | ||||
|
't was zeker geweldig! Jammer dat ik niet wat langer kon blijven.. ik ben net klaar met kranten rondbrengen (moest al om 8 uur eruit) en moet zo naar NL - Australië, dus verslagje komt nog wel. Ben btw ook benieuwd hoe de foto's en filmpjes er uit komen te zien |
|||
| posted: 04-06-06 11:35 | ||||
|
en hoe was ut |
|||
|
#Pandemic
© Da mag de nie klagen, da mag dan nie he |
||||
| posted: 04-06-06 13:57 | ||||
|
klinkt nais |
|||
| posted: 04-06-06 14:03 | ||||
|
Zoals de anderen al hebben verteld, het was weer een zeer geslaagde meeting!
Goed hier een verslagje incl. foto's: Om ongeveer 14:30 komen ElastaGirl, ik en Brizno (die achter ons reed) aan bij Restaurant 't Valken. Daar zitten een Player met een hoedje, een lange Ariër en 2 onbekenden al op het terrras. Na een kleine voorstelronde gaat Manny met ons mee, om even de weg te wijzen naar de gratis parkeerplaats. Nadat we een tijdje op het terras hebben gezeten en een hoog nodig kopje koffie hebben genomen komt er een vogeltje met een ringbaard aan. Na nog meer wachten gaan we wat mensen afbellen om het telefoonnummer van Tjappie te achterhalen, maar moeten uiteindelijk toch echt richting Casa di Manny vertrekken. FF snel de spullen neerleggen, een berichtje voor Tjappie achter laten en door naar de Bowling. Daar kregen we de banen 9 en 10 toegewezen en er werden 2 teams gemaakt: Baan 9: Vogeltje, Cisnux, ElastaGirl en Python Baan 10: Manny, Dr Squizy, Carlson en Briznokovic Carlson was zijn camera in zijn tas vergeten dus hebben we maar een poging gewaagd met de camera met mijn telefoon: Vogeltje^ in actie..
Brizno en Carlson
Dr Squizy en Manny onder zijn beste hoek..
Cisnux in actie
Python in actie
Na het nodige bier (Oranjeboom mag deze naam imo eigenlijk niet dragen..), cola voor het meisje en de borrelgarnituren, zijn we weer terug naar het huisje van Manny gegaan. Al snel hadden we zijn dakterras gevonden en bespraken ff in het zonnetje wat we bij de Appie gingen halen. Met wat muziek en de nodige wilde verhalen van Manny was het goed vertoeven daar.. Brizno en Vogeltje^ ElastaGirl en Dr Squizy Carlson close up Manny (zonder zijn normale pose..) Dr Squizy, ElastaGirl en ik gingen ff wat boodschapen halen terwijl de rest alvast de BBQ aanstak en wat spulletjes klaar zat. De op straat 'gevonden' BBQ Wat boodschappen.. ElastaGirl die haar beruchte knoflooksaus maakt Interessant hoor... sidderend vlees op een BBQ.. Voordat we flink gingen bunkeren kregen we nog een glaasje champagne die toch echt goed smaakte.. klik
Foto's spreken voor zich... het eten was heerlijk En we hadden zelfs sla... De 5 sec in de magnetron kruidenboter van Brizno.. Moeder van Carlson tegen haar zoon... ow goed zo, ik zie dat je cola dronk op de meeting... uhm... Het gas was op een gegeven ogenblik op, dus moest het maar ff in de pan gebakken worden.. Daarna ff afwassen.. En nog wat chillen en computeren op de kamer van manny.. En toen voegde onze vriend Killerbean zich nog even bij het genootschap.. Uiteraard moest er nog even snel een groepsfoto gemaakt worden.. Dr Squizy bracht Carlson naar het station en toen hij terug was zijn we nog ff een paar uurtjes op stap gegaan. Een aantal foto's staan niet in het verslag maar die kunnen jullie hier terug vinden.. Jongens allemaal hartelijk dank voor jullie komst! En Manny wil ik even speciaal bedanken voor zijn gastvrijheid en wilde verhalen.. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat deze meeting meer dan geslaagd is! Iedereen die er niet bij was... laat dit een les voor de volgende x zijn
|
|||
|
||||
| posted: 04-06-06 17:09edited: 05-06-2006 11:38, by Python | ||||
|
Ziet er gezellig uit, nice! | |||
| posted: 04-06-06 18:02 | ||||
|
Omfg ik zat bij m'n schoonouders in Giethoorn en jullie hadden een vette party... IK BAAL
Volgende keer MOET ik er gewoon bij zijn. Maar mooi dat het zo leuk was guys! |
|||
| posted: 04-06-06 18:11 | ||||
|
het was idd gezellig jongens, alleen jammer van die wild-west verhalen over mij na afloop...
volgende keer ben ik er weer zeker bij en maken we er weer een dolle boel van. |
|||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 04-06-06 18:14 | ||||
|
Zeg die filmpjes zijn wel een beetje tam... | |||
| posted: 04-06-06 18:16 | ||||
|
Dat ziet er erg gezellig uit allemaal |
|||
| Hup Holland Hup! | ||||
| posted: 04-06-06 19:44 | ||||
|
quote: wil je bij deze zeggen dat je niet hoerig was dan??? haha, het was een topdag, Deze ochtend zijn Cisnux en Vogeltje al vroeg huiswaarts gegaan en Bla Brizno en ik zijn lekker gaan lunchen in de stad, na 3 koffie, 3 verse jus en 3 broodjes, EN een grote salade ging Briz richting auto en Bla hielp me nog even met een Autocat-projectje... daarna zijn we tot een uurtje of 2130 naar breda Dance gegaan, Bla had nog geen zin om 2,5 te reizen dus nam ik hem maar mee, hahaha wat overigens zeer gezellig was, we zagen oa Cor Fijneman en Armin van Buuren, en na lekker gedanst te hebben is Bla nu richting het Noorden, en ik lekker fijn thuis... nog even douchen, even csn en dan mn bedje in, morgen weer vroeg dag.... iedereen bedankt, het was echt chill Manny |
|||
| posted: 04-06-06 21:54 | ||||
|
Ik vind dat Briz wel heel verliefd naar mij kijkt op die ene feauteau. |
|||
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl! |
||||
| posted: 05-06-06 00:10 | ||||
|
quote: haha, agreed
Ik vond het een erg mooie gelegenheid om iedereen beter te leren kennen. Het eten was goed binnen te houden en ik heb me goed vermaakt, en die zogenaamde "Hockey momma's" waren eerder te classificeren als "Hockey Veteranen". Heb ook nog van alles geleerd, bijvoorbeeld dat je geen kruidenboter in de magnetron moet doen. -Cis kijk al vol spanning uit naar de volgende keer |
|||
| I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work... | ||||
| posted: 05-06-06 13:44 | ||||
|
quote: Wat dacht je dan van... hoe open ik een bierflesje als ik alleen nog maar meer bierflesjes heb en geen opener... |
|||
|
||||
| posted: 05-06-06 14:50 | ||||
| Forum - News Board - 2e Pandemic Meeting - < 1 2 3 4 > | ||||
locked

vanmorgen vroeg om 9 uur weg en nu net aangekomen!