LoginPassword
Forum - News Board - 2e Pandemic Meeting - 1  2  3  >  »
Python
System Administrator
quote:
Python wrote in a newssubmit:
2e Pandemic Meeting

OVer 2 weken is het dan zover..

Pandemic meeting part 2: The Breda edition!

Datum: zaterdag 3 Juni 2006 (Pinksterweekend)
Tijd van verzamelen: 14.00
Plaats: Breda
Verzamelplaats: Restaurant 't Valken Stationsplein 8 Breda

Het programma is als volgt:

13:30 - 14:45 Verzamelen
15:00 Bowlen
18:00 Geld bij elkaar leggen, drinken en een berg vlees en andere meuk voor de BBQ halen. Grote gas BBQ op dakterras van Manny aansteken, muziekje erbij en genieten van een goede maaltijd en een lekker drankje.
21.30 Opruimen en daarna de stad in.

Als je zin hebt om naar deze meeting te komen, dan zet je gewoon je naam in de lijst in dit topic erbij. Omdat we de bowlingbanen van te voren reserveren, willen we uiterlijk 31 Mei weten wie er definitief komt.

Mensen die met de auto komen, rijden gewoon naar het station en worden naar een bewaakte en bovendien gratis parkeerplaats begeleid.

Er is ook ruimte voor mensen die goed op stap willen gaan en dus afhankelijk zijn van een slaapadres. Deze mensen hoeven alleen een luchtbed en slaapzak mee te nemen ( kussens, handdoeken e.d. zijn beschikbaar).

De vorige meeting was super gezellig... aan jullie de taak om die te overtreffen!

1 ) Manny
2 ) Carlson
3 ) vogelke
4 ) Python
5 ) Dr.Squizy
6 ) Pulse??
7 ) Briznokovic
8 ) Ruud
9 ) Elastagirl
10 ) Veriteas
11 ) Groover
12 ) Tjappie
13 ) Bobsquad
14 )
15 )
16 )
17 )
18 )
19 )
20 )

Mogelijke Kandidaten (positief tov Meeting, maar moeten aanwezigheid nog bevestigen):
1) Killerbean
2) Cobra
3) RapidFire
4)
5) Bn
6) Supergans (hertentamen of niet?!)
6) Beauty
7) Purple Haze
8 ) frank?
9) Rio Bravo
10) Dodge_This
11) Dejavu
12) Greyfoxie
13) LiQuid
14) Xaser

LIJST VAN MENSEN DIE EEN SLAAPPLAATS HEBBEN BESPROKEN;

1 ) Dr.Squizy
2 ) Briznokovic
3 ) Veriteas
4 ) tjappie
5 ) Groover
6 )
7 )
8 )
9 )
10 )
posted: 21-05-06 23:07edited: 24-05-2006 20:33, by Python  
bart1e
Member
eej pikkiejs,

Mischien kom ik ook wel even checken, Kom uit dordecht dus ga regelmatig daar stappen enzo, dus wieweet kom ik wel even mee Biertje drinken en bbQen Daarna lekker los gaan in cafe de Suikerkist breda Jupileren haha Je hoor t ng wel van me adios.
baArtT
posted: 22-05-06 11:07  
ProB
Rconner
Ik kom zowieso niet.
Pinksterweekend is het erg druk hier dus moet ik werken.

Ik hoop dat de volgende meeting wat noordelijker is en op een wat makkelijkere datum.

Greetz ProB
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 22-05-06 11:12  
kommer
Member
jah en ik kan ook niet (wat ik overgens ook echt heel jammer vind :() maarja ik heb precies dat weekend famillie weekend :( anders was ik zeker weten gekomen... maarja.... Volgende keer beter...
posted: 25-05-06 17:48  
De Boesselaere
Member
Veel plezier mannen. Ik zal duimen voor knap weer.
"Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust
posted: 26-05-06 12:13  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
is er eindelijk een meeting en dan doet iedereen alsof ze een leven hebben

Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 26-05-06 12:54  
manny
Member
quote:
Vogeltje.nl Wrote:

ja het is idd jammer als je er veel effort in steekt, en de opkomst uiteindelijk minimaal is, maar ja, ik bekijk het van de positieve kant; de mensen die uiteindelijk komen hebben er wel zin in en met die groep maken we er een feestje van. (niet dat de mensen die niet komen geen zin zouden hebben, maar ja, het was zo ver van tevoren aangekondigd, maar zaken als familieweekend, ja daar kan je niets aan veranderen)

For All; I am looking forward 2 the meeting!!!!

Manny
rustig aan he....
posted: 26-05-06 13:06edited: 26-05-2006 13:06, by manny  
Dr. Squizy
Community Moderator
quote:
Vogeltje.nl Wrote:

Hmmmm er zijn uitzonderingen en genoeg redenen om niet te komen maar ik kan je geen ongelijk geven... Ennehh birdie, alsof de mensen die wel komen GEEN leven hebben!?!

IMO heb je juist een leven als je tijd kan vrij maken voor dit soort dingen, dat je gewoon ff 'weg' kan uit je wekelijkse leventje (met je vrienden etc.) en daarin ook flexibel kan zijn Nogmaals, er zijn uitzonderingen..

tevens vind ik het erg jammer dat de hele lijst met mensen die hun aanwezigheid nog zouden moeten bevestigen nog steeds niks van zich hebben laten horen. I'd say, be honest en zeg dan gewoon dat je niet komt? :

quote:
manny Wrote:
[..]
ja het is idd jammer als je er veel effort in steekt, en de opkomst uiteindelijk minimaal is, maar ja, ik bekijk het van de positieve kant; de mensen die uiteindelijk komen hebben er wel zin in en met die groep maken we er een feestje van. (niet dat de mensen die niet komen geen zin zouden hebben, maar ja, het was zo ver van tevoren aangekondigd, maar zaken als familieweekend, ja daar kan je niets aan veranderen)

For All; I am looking forward 2 the meeting!!!!

Manny

Wanneer het zonnetje gaat schijnen (en dat gaat het vanaf 30 mei) en wij kunnen chillen op het dakterras.... is voor mij alles goed Lekker bowlen, BBQ'en en de kroeg in... mooi zat!
Ik zal zelf op de vrijdag al naar Niek gaan om hem daar alvorens te assisteren met de opbouw van de TOKO
Ik heb deze week nog geoefend met bowlen en ik zou zeggen, maak je borst maar nat!

Lekker SPASS machen ja! cya next week!

posted: 26-05-06 14:14  
Killerbean
Rconner
zucht, vooruit dan, na fysieke bedreiging door Python en vele martelingen @ IRC, ik kom ook. Moet alleen even kijken hoe ik dat met mijn werk ga regelen. Ik denk dat ik een griepje voel aankomen
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl!
posted: 26-05-06 15:18  
RapidFire
Member
quote:
Dr. Squizy Wrote:
tevens vind ik het erg jammer dat de hele lijst met mensen die hun aanwezigheid nog zouden moeten bevestigen nog steeds niks van zich hebben laten horen. I'd say, be honest en zeg dan gewoon dat je niet komt? :

De reden dat ik nog niet van me heb laten horen, is omdat ik graag wil komen, en met zoveel mogelijk zekerheid een uitspraak wil doen of dat ook doorgaat of niet. Die zekerheid neemt toe naarmate we dichter bij het pinksterweekend komen, dus was ik van plan zo lang mogelijk te wachten tot ik beslis. Ik wil namelijk graag komen. Ik zag dat ik voor de 31e moet beslissen, 3 dagen van tevoren kan ik wel met zekerheid zeggen of het gaat lukken of niet, maar veel eerder is lastig, omdat er ook nog wat vrienden van mij langs zouden kunnen komen in Nijmegen (waar ik woon). Beetje lullig als ik er dan zelf niet ben
posted: 26-05-06 16:13edited: 26-05-2006 16:13, by RapidFire  
Python
System Administrator
Heb de twijfelaars ff een pm gestuurd..

1 ) Manny
2 ) Carlson
3 ) vogelke
4 ) Python
5 ) Dr.Squizy
6 ) Pulse??
7 ) Briznokovic
8 ) Ruud
9 ) Elastagirl
10 ) Veriteas
11 ) Groover
12 ) Tjappie
13 ) Bobsquad
14 ) Killerbean
15 )
16 )
17 )
18 )
19 )
20 )

Mogelijke Kandidaten (positief tov Meeting, maar moeten aanwezigheid nog bevestigen):
1) Xaser
2) Cobra
3) RapidFire
4) LiQuid
5) Bn
6) Greyfoxie
6) Beauty
7) Purple Haze
8 ) frank?
9) Rio Bravo
10) Dodge_This
11) Dejavu

1 ) Dr.Squizy
2 ) Briznokovic
3 ) Veriteas
4 ) tjappie
5 ) Groover
6 )
7 )
8 )
9 )
10 )
posted: 26-05-06 17:01edited: 26-05-2006 17:01, by Python  
Cisnux
Rconner
ik dacht dat ik me opgegevn had, maar 't was kennelijk laat..

Ik kom zeker en heb ook een slaapplaats besproken met manny the legend.

-cisnux
I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work...
posted: 26-05-06 17:41  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
Killerbean Wrote:
zucht, vooruit dan, na fysieke bedreiging door Python en vele martelingen @ IRC, ik kom ook. Moet alleen even kijken hoe ik dat met mijn werk ga regelen. Ik denk dat ik een griepje voel aankomen

moet je een lift hebben ?
posted: 26-05-06 17:48  
Beauty
Member
Ik zie dat mijn naam er tussen staat, maar heb volgens mij al meteen aangegeven dat ik niet kon ivm werk.
Hup Holland Hup!
posted: 26-05-06 19:17  
manny
Member

1 ) Manny
2 ) Carlson
3 ) vogelke
4 ) Python
5 ) Dr.Squizy
6 ) Pulse??
7 ) Briznokovic
8 ) Ruud
9 ) Elastagirl
10 ) Veriteas
11 ) Groover
12 ) Tjappie
13 ) Bobsquad
14 ) Killerbean
15 ) Cisnux
16 )
17 )
18 )
19 )
20 )

1) Dodge_This
2) Cobra
3) RapidFire
4) LiQuid
5) Bn
6) Greyfoxie
6) Dejavu
7) Purple Haze
8 ) frank?
9) Rio Bravo

1 ) Dr.Squizy
2 ) Briznokovic
3 ) Veriteas
4 ) tjappie
5 ) Groover
6 ) Cisnux
7 )
8 )
9 )
10 )

rustig aan he....
posted: 26-05-06 19:38edited: 26-05-2006 21:39, by manny  
Ronzz
Member
Nops, ga niet mee.
posted: 26-05-06 21:30  
Supergans
Rconner
Jammer genoeg kan ik niet mee, moet al naar een zoveel jarig trouwfeest.

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 27-05-06 12:30  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
oke maar als ik een paar miljoen win in de loterij en ik houd de voelgende meeting op Aruba dan mogen jullie ook niet komen
posted: 27-05-06 13:33  
Tjappie
Rconner
sweet ik wel dus?
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 27-05-06 14:12  
De Boesselaere
Member
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
[..]
moet je een lift hebben ?

Beetje mijn Killerbean verleiden in je auto zeker. Tssk tssk.
"Humor is net zo persoonlijk als je penislengte" Faust
posted: 27-05-06 21:31  
Forum - News Board - 2e Pandemic Meeting - 1  2  3  >  »
locked