LoginPassword
Forum - Public Board - Wk-Spel - 1  2  >
Supergans
Rconner
Iemand die ik ken via irc heeft een leuke site gemaakt waar je voorspellingen over het wk kan doen.
Info:
Hey mensen,

Ik heb een online WK Manager gemaakt voor het komende WK waarbij je de uitslagen van de
wedstrijden moet voorspellen en de teams die doorgaan etc. Inschrijven is gratis, en er
zijn zelfs nog prijzen te verdienen ook. Dus iedereen meedoen op:

http://www.flexvoetbal.nl

Ik hoop dat jullie meedoen, is kijken wie de beste voorspelling doet van ons

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 23-03-06 13:59edited: 23-03-2006 14:00, by Supergans  
bobsqaud
Rconner
Schrijf mij meteen in heb er alleen niet zoveel verstand van, weet alleen één ding zeker dat Nederland helaas niet ver komt, maar jah dat zien we dan wel weer he
posted: 23-03-06 20:53  
Supergans
Rconner
quote:
bobsqaud Wrote:
Schrijf mij meteen in heb er alleen niet zoveel verstand van, weet alleen één ding zeker dat Nederland helaas niet ver komt, maar jah dat zien we dan wel weer he

Achja zolang van basten zo een achterlijke teams opstelt zullen we idd niet ver komen.

posted: 24-03-06 13:24  
bobsqaud
Rconner
Ja en dat met Kalou daar baal ik ook wel van vind best jmmr dat hij waarschijnlijk niet meespeelt Trouwens ik vind die scores invullen wel heel veel werk
posted: 24-03-06 14:41  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
Er zou niks mooiers zijn dan het WK winnen IN duitsland...dat zou de ultieme wraak zijn, maar dan hebben we wel een echt team nodig en tot nu toe is het elke wedstrijd een andere groep spelers
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 26-03-06 13:49  
DrPtje
Member
ivoorkust
Ich bin ein macho
posted: 26-03-06 23:06  
KNz
Rconner
spam ! en de finale word italie - brazilie =]
posted: 26-03-06 23:12  
Renegade
Member
Het zijn maar 64 wedstrijden die je met voorspellen, en je hoeft niet eens alle uitslagen in te vullen. Dat vond ik wel een beetje teveel van het goede

Je kan nu binnenkort ook communities aanmaken, dus dan speel je niet alleen mee met de algemene ranglijst maar ook nog onderling.

P.S.: We hebben ook wat prijsjes nu
posted: 27-03-06 09:13  
ProB
Rconner
quote:
KNz Wrote:
spam ! en de finale word italie - brazilie =]

De finale word Zweden - Nederland
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 27-03-06 14:14  
Pulse
Advisor
we liggen er binnen 3 wedstrijden uit oid... alsof wij ooit in de finale nog zouden komen..
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 27-03-06 14:31  
bobsqaud
Rconner
Nederland en kampioen is het zelfde dat de politiek eens iets goed voor ons doet ik denk dat de finale Italie-Spanje wordt.
posted: 27-03-06 14:57  
TuXeDo
Advisor
quote:
bobsqaud Wrote:
Nederland en kampioen is het zelfde dat de politiek eens iets goed voor ons doet ik denk dat de finale Italie-Spanje wordt.

Dan word nl dus kampioen
posted: 27-03-06 15:31  
ProB
Rconner
Het word iig geen laatste
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 27-03-06 16:30  
Supergans
Rconner
Als van Basten zo idioot doorblijft gaan als ie laatste tijd doet dan komen we de groepsronde niet door ( hoewel het gunstig is dat we argentinie krijgen wanneer het naar alle verwachting al door is )

posted: 27-03-06 17:48  
Ronzz
Member
Doe niet mee, maar finale word Brazilië - Italië
posted: 27-03-06 19:01  
Skwerl
Rconner
Finale: Nederland - Galapagos-eilanden = 23 - 0
posted: 27-03-06 22:02  
Renegade
Member
Ik gok op Tsjechie deze keer
posted: 28-03-06 09:16  
Renegade
Member
Hey mensen, het is zover. Je kan nu ook communities aanmaken waarbij je mensen kan uitnodigen of mensen zich kunnen aanmelden. Dit is eigenlijk niets meer dan een aparte ranking waarbij je alleen de mensen ziet die bij die community horen.

Perfect voor clans of bedrijven die ook afzonderlijk willen strijden met elkaar

Oh en je doet natuurlijk ook nog automatisch mee met de algemene ranking en voor de prijzen, dus voor degene die nog niet meedoen

http://www.flexvoetbal.nl

P.S.: Communities kun je aanvragen in je profiel
posted: 30-03-06 08:45  
Supergans
Rconner
ole \o/

posted: 30-03-06 12:30  
Renegade
Member
Dus waar blijft die community???
posted: 31-03-06 08:46  
Forum - Public Board - Wk-Spel - 1  2  >
locked