| Forum - Games - Enemy Territory: Quake Wars - < 1 2 | ||||
|---|---|---|---|---|
|
quote: die ga ik ZEKER downloaden |
|||
| posted: 07-09-07 12:59 | ||||
|
ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/games/enemyterritoryquakewars/beta/client/ETQuakeWarsBeta2Setup.exe
Hier al te downloaden |
|||
| posted: 07-09-07 18:40 | ||||
|
quote: Dankje |
|||
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
||||
| posted: 07-09-07 18:46 | ||||
|
lekker 3 dagen te vroeg, owners. | |||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 07-09-07 19:33 | ||||
|
waar haal je die license key vandaan?
|
|||
| onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen.. | ||||
| posted: 08-09-07 11:37 | ||||
|
quote: Uit de winkel lijkt mij? Je moet gewoon alleen een 'computer only' account aanmaken, niks aan de hand! Mensen al hard aan het spelen? |
|||
| posted: 08-09-07 17:47 | ||||
|
Hmmz zit er verschil tussen de beta & demo versie? Want volgens mij is dat nml niet het zelfde |
|||
| posted: 08-09-07 18:00 | ||||
|
Ik hoorde dat je een 'monthly fee' moet betalen om 't spel te spelen. Weet iemand hier meer van? | |||
| posted: 08-09-07 21:21 | ||||
|
Leuk spel.
Omgeving voelt goed, ziet er leuk uit. Vijf verschillende classes, voor elk wat wils. Het is geen vlaggen cappen steeds (zoals in BF) maar de map heeft een soort verhaallijn: - Brug is opgeblazen, engineers moeten de brug maken. - Dan moet je een rijdend commandavoertuig beschermen tot die op een bepaald punt staat - Nu staat er een schild van je Stroggs je raketten in de weg, een covert-ops moet dit schild 'hacken.' - Schild gehacked? Mooi, dan wordt er een gebouw opengeblazen en moet de heavy-infantry kerel explosieven in dat gebouw plaatsen. Voertuigen zijn niet zo overpowered als in BF 2124. Natuurlijk, een tank kan mensen 1shotten maar de tank zelf gaat ook redelijk snel kapot. Denk aan EMP granaten (je kan spelen met de tijd wanneer de granaat omploft) en RPG's. Ook heli's zijn zo de lucht uit gehaald. Heli's zijn overigens redelijk eenvoudig te besturen, terwijl in de BF series er niet mee om kan gaan. Naarmate je meer objectives complete (waaronder 'side-objectives) krijg je upgrades, denk daarbij aan andere wapens, betere armor, quads die je overal kan oproepen (worden gedropped, zeer handig) en 'mines detecten.' Ik vind de engineer wel wat hebben, die kan artillerie-geschut bouwen en dan met een laser tanks als doelwit stellen en heel simpel opblazen. Ook de covert-ops is leuk, met zijn hack-device en sniper-rifle. (1shot 1 kill) Misschien ga ik het spel wel kopen |
|||
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
||||
| posted: 09-09-07 14:27 | ||||
|
hele brute game
|
|||
| onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen.. | ||||
| posted: 10-09-07 01:14 | ||||
| Forum - Games - Enemy Territory: Quake Wars - < 1 2 | ||||
locked