LoginPassword
Forum - Half Life 2 - ALWEER HELP MIJ !
re-Mac^
Member
Ik had paar dagen geleden topic aangemaakt (HELP MIJ !) en ik zei dat topic mocht sluiten omdat hij het weer deed alleen 2of3dagen later vandaag dus krijg ik weer een fout :S hij heeft het wel gedaan maar nu opeens weer niet..
Kunnen jullie mij weer ff helpen ?

screenshot van fout:
http://www.wyger.nl/usr/joooeeyy/CSS%20fout.JPG
(je moet beeld ff groter maken)
posted: 13-12-05 14:34  
Python
System Administrator
Fout die betrekking heeft op je geheugen.

Zet je comp eens uit, haal voorzichtig je geheugenmodules er eens uit, stop ze er weer in, opstarten.

Heb je je PC overgeklokt? Zo ja, ff terug klokken.

Mocht je game het nog niet doen, test je geheugen eens met memtest86+. Installatie aanwijzingen vind je in het download bestand. Gewoon het programma 2 uurtjes laten draaien en als je geen errors hebt dan is je geheugen piekfijn in orde.

Heb je wel errors, dan kun je net zo goed meteen naar de computerboer gaan voor nieuw geheugen. Behalve als je pc overgeklokt is, je zult hem dan eerst naar stock waarden terug moeten klokken.
posted: 13-12-05 14:54  
Pulse
Advisor
quote:
Python Wrote:
Fout die betrekking heeft op je geheugen.

Zet je comp eens uit, haal voorzichtig je geheugenmodules er eens uit, stop ze er weer in, opstarten.

Heb je je PC overgeklokt? Zo ja, ff terug klokken.

Mocht je game het nog niet doen, test je geheugen eens met memtest86+. Installatie aanwijzingen vind je in het download bestand. Gewoon het programma 2 uurtjes laten draaien en als je geen errors hebt dan is je geheugen piekfijn in orde.

Heb je wel errors, dan kun je net zo goed meteen naar de computerboer gaan voor nieuw geheugen. Behalve als je pc overgeklokt is, je zult hem dan eerst naar stock waarden terug moeten klokken.

overclock euner. .
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 13-12-05 18:42  
Real1ty
DevTeam
Hmm, dan is mijn shit ook brak. K krijg het af en toe tijdens WoW. Altijd in IF (grootste stad van de alliance) dus k ging er van uit dat er een tekort was aan geheugen. Nja laat terugsturen maar hangen, k koop wel een keer nieuw geheugen.
posted: 13-12-05 19:47  
ProB
Rconner
quote:
Real1ty Wrote:
Hmm, dan is mijn shit ook brak. K krijg het af en toe tijdens WoW. Altijd in IF (grootste stad van de alliance) dus k ging er van uit dat er een tekort was aan geheugen. Nja laat terugsturen maar hangen, k koop wel een keer nieuw geheugen.

Koop dan ook ff wat voor je computer

Do u have a ProBleem, mister.
posted: 14-12-05 18:27  
Python
System Administrator
OMFG komt hij weer met zon uberdroge opmerking

Mijn morgen is alweer helemaal goed..
posted: 16-12-05 07:50edited: 16-12-2005 07:50, by Python  
liQuid
Member
hehehe inkoppertje
'k vond dat ie het lang heeft volgehouden ^^