| Forum - News Board - Eerste Pandemic meeting geslaagd! - 1 2 3 > » | ||||
|---|---|---|---|---|
|
quote: |
|||
| posted: 06-11-05 00:02 | ||||
|
Hier nog een berichtje uit Breda, we zijn net aangekomen en gaan nu de stad onveilig maken, ff checken of er HOCKEYMOMA'S te checken zijn...
het was een mooie dag, wij hebben iig genoten... snel een herhaling.... Mzzls en tot snel Bla en Manny |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 06-11-05 00:46 | ||||
|
jij met je hockey ,
idd zeer geslaagde dag, gouw nog eens overdoen |
|||
| posted: 06-11-05 00:52 | ||||
|
We want pics!
En de volgende keer ben ik er ook! |
|||
| posted: 06-11-05 00:57 | ||||
|
klinkt gezellig! helaas wask er niet.. | |||
| posted: 06-11-05 01:14 | ||||
|
Er zijn niet zoveel pics gemaakt omdat mijn camera weer eens leeg was. maar hier zijn er toch een paar:
vLnR: Supergans, KNz, Rayden, (boven) Manny, (beneden) Tuxedo, Bla, Lay-D, Python, Greyfox, Wizzard en Reality. Lay-D en Greyfox KNz en Tuxedo (charmante lach Tux...) Bla en Manny Python en Manny Reality en Wizzard Oproep aan alle rconners... hou Wizzard goed in de gaten want volgens mij gebruikte hij echt wel hax tijdens het lasergamen..
Er is al druk gespeculeerd over een volgende meeting en wat we dan weer gaan doen. Ik verheug me er nu al op.. Iedereen nogmaals bedankt voor deze super dag, want zonder jullie was dit nooit zo'n geslaagde dag geworden! |
|||
|
||||
| posted: 06-11-05 01:34edited: 06-11-2005 01:36, by Python | ||||
|
lache
ik hoop dak er volgende keer ook bij kan zijn.... Neem dan de andere kant van nederland ff als meeting point
Greetz ProB Oja Bla... ik ben geen hacker en hebt nooit gehackt met CS. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 06-11-05 02:57 | ||||
|
was idd een toffe dag, Bla en ik komen net thuis, zijn gaar genoeg en hebben onze hockeymoma's bij, bla staat nu te douchen met eentje....
zijn ook nog even een gokje gaan wagen, leverde geen cash op, maar wel de moma's... mooi toch... volgende x op een andere locatie meeten, hoewel eindhoven wel geschikt is/was, is t wel rerdelijk naar anderen toe, om wat centraler te gaan meeten. Sleep Well BLA EN MANNY |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 06-11-05 03:07 | ||||
|
nou ja t was leuk alleen jammer dat k al een vriendin heb
kreeg zelfs een ZEER mooie dronken blonde chick om me heen toen we geld gingen pinnen. Jammer dat k niks kon doen moest aan mn meisje denken. p.s. Ask supergans |
|||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 06-11-05 04:08 | ||||
|
Weheh, leek me gezellig!
Die eerste groepsfoto moest Bla me aan iemand denken.. |
|||
| posted: 06-11-05 09:12 | ||||
|
quote: Was het ook!!!! Waar was je? |
|||
| posted: 06-11-05 10:24 | ||||
|
Thuis |
|||
| posted: 06-11-05 10:27 | ||||
|
Het klinkt super.
Next time ben ik er zeker bij, want zoiets wil je niet missen! We want more pics (with chicks)!!! |
|||
| posted: 06-11-05 10:32 | ||||
|
Omg @ die foto van mij met knz sta er weer lekker positief op. | |||
| posted: 06-11-05 12:32 | ||||
|
quote: hehe tux leuke foto vooral een leuke glimlach ^^ |
|||
|
||||
| posted: 06-11-05 12:42 | ||||
|
jah zucht imho mag ie wel verwijderd worden | |||
| posted: 06-11-05 12:56 | ||||
|
het is elke keer weer raak he jaap ... |
|||
|
||||
| posted: 06-11-05 14:12 | ||||
|
quote: Mij in eerste instatie ook... dacht al is hij nu toch gekomen |
|||
|
||||
| posted: 06-11-05 14:19 | ||||
|
dacht ik dus ook al!
leuk dat het gezellig was, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het door zou gaan
maarre, ff vraagje: ik zie op foto 1 een chick en een voetbalsupporter, waren die verdwaald of lopen die hier ook rond? (in dat geval was ik wel langsgekomen, ff rellen met die voetbalhooligan, en met die chick... nou ja vul zelf maar in he ) |
|||
| posted: 06-11-05 16:50 | ||||
|
ok dat is rayden dus en lay-d. | |||
|
||||
| posted: 06-11-05 17:10 | ||||
| Forum - News Board - Eerste Pandemic meeting geslaagd! - 1 2 3 > » | ||||
locked

,

Waar was je?