LoginPassword
Forum - Games - Online Text-Based RPG: OGame!! - <  1  2  3  4  5  >  »
-Kingbuff-
Member
quote:
infuzion Wrote:
Hij staat ook op 100%

Als je dan dus nog niet genoeg stroom hebt, moet je een uitbreiding bouwen (Niveau 2). Als dat ook niet genoeg is, dan nog 1, en nog 1, totdat je bij de tab Grondstoffen alles op 100% kunt zetten en je stroom op 0 of een groen getal staat.
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 06-11-05 05:29  
Lionh2
Community Moderator
Kan iedereen even bij vriendenlijst op "aanvragen" klikken en mij accepten?
posted: 06-11-05 11:31  
RapidFire
Member
en weer een planetarion spin-off

ga hem wel spelen, eindelijk ns niet van die fanatieke koreanen
posted: 06-11-05 13:59  
Ronzz
Member
Ik snap hier echt helemaal niets van.
posted: 06-11-05 14:33  
Skwerl
Rconner
quote:
xaSer Wrote:
Ik snap hier echt helemaal niets van.

... speel je t spel wel? Tis helemaal niet moeilijk te begrijpen..
posted: 06-11-05 15:06  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Skwerl Wrote:
[..]

... speel je t spel wel? Tis helemaal niet moeilijk te begrijpen..

Indeed.
posted: 06-11-05 15:22  
RapidFire
Member
oke, nu zit ik bij gP, en nu? Ik zie absoluut niks terug van een alliance? Alleen dat ik er bij zit nu...
posted: 06-11-05 16:37  
Lionh2
Community Moderator
quote:
RapidFire Wrote:
oke, nu zit ik bij gP, en nu? Ik zie absoluut niks terug van een alliance? Alleen dat ik er bij zit nu...

Ik heb ook geen idee tbh. Samen vijanden aanvallen?
posted: 06-11-05 18:05  
RapidFire
Member
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Ik heb ook geen idee tbh. Samen vijanden aanvallen?

ja, en waarom is dat dan fijner met een alliance? We kunnen zo ook wel afspreken om samen aan te vallen. Ik kan niet eens zien bij wie ik in de alliance zit...
posted: 06-11-05 18:26  
Skwerl
Rconner
quote:
RapidFire Wrote:
[..]

ja, en waarom is dat dan fijner met een alliance? We kunnen zo ook wel afspreken om samen aan te vallen. Ik kan niet eens zien bij wie ik in de alliance zit...

Dat is allemaal up to Frank. Hij beheert de Alliance. Alliances zijn bedoeld als bescherming, en om mee te pimpen. You attack me, my alliance will bomb you down!

Kijk maar es op pagina's van andere alliances. (RenT bijvoorbeeld) Zij hebben alle users, info, etc op hun pagina staan, die je dus zou moeten kunnen edit-en (Frank?).

Ow, en als jullie een target willen, heb ik nog wel iemand voor jullie Mits jullie allemaal n paar lichte gevechtsschepen of beter hebben... (Anders kunnen we ook niet aanvallen :| )
posted: 06-11-05 19:00  
ontacube
Member
Eey ogame-ers,
Ik ben een vriend van skwerl en ik heb morgen een kolonie schip
PS kan ik bij gp alliantie? ik heb al 150 punten...
posted: 06-11-05 19:20  
Skwerl
Rconner
Eey Ivan! Goed jou hier te zien

Tijd om Roel te pwnen (allemaal op balrog66 )
posted: 06-11-05 19:23  
Real1ty
DevTeam
quote:
ontacube Wrote:
Eey ogame-ers,
Ik ben een vriend van skwerl en ik heb morgen een kolonie schip
PS kan ik bij gp alliantie? ik heb al 150 punten...

Stel je ff voor in dit topic
posted: 06-11-05 19:28  
Lionh2
Community Moderator
Ja vraag maar aan, dan regel ik dat je bij de alliantie komt.

Ik heb nog geen schepen maar ben hard op weg. Eerst even focus op grondstoffen, maar het schiet goed op nu.

Ik zal me wat verdiepen in die alliantie shit, jullie horen snel meer
posted: 06-11-05 19:28  
RapidFire
Member
goed bezig frankie

damn dit schiet nog niet echt op. heb nu een zooitje van die fabriekjes neergezet maar dat spul vreet stroom :(

er komt weer een nieuwe verslaving aan... hoop alleen dat er snel een nieuwe ronde begint zodat we weer eerlijke kansen hebben ipv dikke achterstand gelijk al
posted: 06-11-05 19:36  
Lionh2
Community Moderator
Ben ook al verslaafd, maar ik zorg wel dat mijn stroom altijd hoger is dan benodigd. Anders zit je op halve kracht te produceren en that sucks.
posted: 06-11-05 19:41  
Skwerl
Rconner
quote:
RapidFire Wrote:
goed bezig frankie

damn dit schiet nog niet echt op. heb nu een zooitje van die fabriekjes neergezet maar dat spul vreet stroom :(

er komt weer een nieuwe verslaving aan... hoop alleen dat er snel een nieuwe ronde begint zodat we weer eerlijke kansen hebben ipv dikke achterstand gelijk al

Hmm ja, je hebt gelijk.. Nieuw universum, nieuwe kansen

De vorige kwam in oktober, die daarvoor in september (d8 ik), dus denk ik dat we spoedig wel weer een nieuw universum krijgen...
posted: 06-11-05 19:44  
ontacube
Member
en dan gaan we balrog 66 aanvallen?
posted: 06-11-05 20:01  
Skwerl
Rconner
quote:
ontacube Wrote:
en dan gaan we balrog 66 aanvallen?

^^

Eerst n vloot bouwen...
posted: 06-11-05 20:02  
RapidFire
Member
quote:
Lionh2 Wrote:
Ben ook al verslaafd, maar ik zorg wel dat mijn stroom altijd hoger is dan benodigd. Anders zit je op halve kracht te produceren en that sucks.

hoe kom je bij die halve kracht? je kan gewoon op 99% zitten of waar je maar wil hoor... dat is die production factor
posted: 06-11-05 20:11  
Forum - Games - Online Text-Based RPG: OGame!! - <  1  2  3  4  5  >  »
locked