LoginPassword
Forum - Development - Nostalgie, mis ik nog iets? - 1  2  3  >
ViRaX
Member
Hoi, ik ben even bezig met een nostalgiepostertje voor iemand die net zo houdt van vroegah als ik en ik vroeg me af of ik nog een programmatje miste (behalve skippy, pipi langkous en flipper )

De GROTE afbeelding kun je bekijken door hier op te klikken. Thnx

Edit:
En voor degene die hem wel heeeeel groot vinden kunnen ze hier ff klikken. Dan hoef je tenminste niet zo heeel veel in de breedte te scrollen.
posted: 27-10-05 20:09edited: 27-10-2005 20:11, by ViRaX  
Real1ty
DevTeam
Pyth, k begon steeds beter te snappen waarom je het vroeg

Nja je hebt The A-Team, voor mij genoeg.
posted: 27-10-05 20:32  
Skwerl
Rconner
South Park?

Cow and Chicken?

Dexter's Laboratory?

Transformers?

De Droomshow? ()

Die hond uit die tekenfilm (Engels) waarin zo'n gang steeds zo'n postduif probeerde te vangen met vliegtuigen (ff denken.. Muttley!!!)

Power Rangers?

Dragonball Z?

Looney Tunes (Roadrunner *BEEP BEEP*, Taz, Will E. Coyote)?

Blinky Bill?

Thomas de stoomlocomotief?

Buzzy de kleine helikopter?

Bijna af..

BTW, Boes en Earthworm Jim maken em af
posted: 27-10-05 20:53edited: 27-10-2005 21:03, by Skwerl  
Veriteas
Rconner
G.I. Joe?
Swiebertje?
De zevensprong?
Zorro?
Alf?
Full House?
Married... with Children?
Snoopy?
Voor de Dames my litle Pony?
Tom & Jerry?
Buurman & Buurman?
Dungeons & Dragons?
Kuifje?
Liegebeest?
Rembo & Rembo?
Thunderbirds?
Kennen jullie die' er was eens' serie nog? Met die profesor die je in 1 serie alles van het lichaam leerde volgens mij waren er ook nog 2 van de ruimte en de geschiedenis

Sorry voor de hele lijst hoor maar dit is een te mooi onderwerp!
posted: 27-10-05 21:36edited: 27-10-2005 23:37, by Veriteas  
Lionh2
Community Moderator
MacGyver
Superman
Smurven
Beverly Hills 90210
Sesamstraat
posted: 27-10-05 22:57  
Tjappie
Rconner
yeah meneer cactus for teh win
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 27-10-05 23:46  
ViRaX
Member
quote:

South Park :: niet oldschool genoeg
Cow and Chicken :: Zit erin (7-8 en 7-9)
Dexter's Laboratory :: Zit erin (7-10)
Transformers :: Zit erin (9-14 en 9-15)
De Droomshow :: Wat is dat ook alweer???
Muttley! :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Power Rangers :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Dragonball Z :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Looney Tunes :: Zit erin (5-11)
Blinky Bill :: Kutprog, maar misschien zet ik hem er wel in
Thomas de stoomlocomotief :: niet oldschool genoeg
Buzzy de kleine helikopter :: niet oldschool genoeg

G.I. Joe :: Zit erin (5-
Swiebertje :: TE oldschool
De zevensprong :: Nooit van gehoord?
Zorro :: Mmmm misschien ja
Alf :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Full House :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Married... with Children :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Snoopy :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Voor de Dames my litle Pony :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Tom & Jerry :: Zit erin (9-8 en 9-9)
Buurman & Buurman :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Dungeons & Dragons :: Zit erin (4-6)
Kuifje :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Liegebeest :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Rembo & Rembo :: niet oldschool genoeg
Thunderbirds :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Er was eens :: Das een goeie, die ga ik opzoeken

MacGyver :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Superman :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Smurven :: Zit erin (8-11 en 8-12)
Beverly Hills 90210 :: Das een goeie, die ga ik opzoeken
Sesamstraat :: Zit erin (8-6)

Thnx ga zo door...
Om even de getallen toe te lichten: 5-11 wil dus zeggen, 5 naar rechts en 11 naar beneden

Ik bedenk zelf mighty mouse en zeg eens A nog en popey nog

Alleen het is echt kut om plaatjes te vinden, power rangers is bijvoorbeeld echt kut om te vinden (alleen dan seizoen 10 dat het weer wildforce is geworden :s maar das lame, ik wil echt de oldschool met goldar enzo
posted: 28-10-05 12:54edited: 28-10-2005 12:58, by ViRaX  
Python
System Administrator
Wat was 9-4 ook alweer?
posted: 28-10-05 12:59  
Ronzz
Member
De droomshow was toch dat je "hindernissen" moest doen, zoals zo min mogelijk negerzoenen doorlaten, en op t laatst de finale met dat vieze flurry als je een vraag fout had.. toch?
posted: 28-10-05 13:00  
ViRaX
Member
quote:
Python Wrote:
Wat was 9-4 ook alweer?

Thundercats
posted: 28-10-05 13:05  
Python
System Administrator

Ring Raiders..
posted: 28-10-05 13:07  
Veriteas
Rconner
Starstreet
posted: 28-10-05 14:03  
ViRaX
Member
Starstreet & Ring Raiders ???

WTF? Die ken ik helemaal niet...

En weten jullie nog hoe dat ene programma heette met die dino's ? Van die mensen en die gast met dat kikker gezicht en dat ze dan dino's konden besturen met vette wapens erop, dat was ook vet maar ik weet niet meer hoe het heet :(
posted: 28-10-05 15:04  
Python
System Administrator
quote:
ViRaX Wrote:
[..]

Thundercats

Omg ben er een paar aan het downloaden... Ownatsch!!!

Ring Raiders was zon tekenfilm waar ventjes vette vliegtuigen hadden en die moesten ze starten met hun ring oid.. Kan me er niet veel van herinneren maar weet wel dat ik het altijd super vet vond.
posted: 28-10-05 15:09  
-Kingbuff-
Member
quote:
Python Wrote:
[..]

Omg ben er een paar aan het downloaden... Ownatsch!!!

Ring Raiders was zon tekenfilm waar ventjes vette vliegtuigen hadden en die moesten ze starten met hun ring oid.. Kan me er niet veel van herinneren maar weet wel dat ik het altijd super vet vond.

Ow god jah, ik heb nog van die ringen gehad als kind...

Zie er nu heel veel van terug, tering wat keek ik vroeger veel tv...
staat He-Man er ook tussen? Of hoe je het ook spelt? Van die gast met een tijger als huisdier, en dan zn zwaard in de lucht en hij is een soort ridder-tarzan met een sabeltandtijger als paard... Was ook altijd mooi...

Die van die reptielenkop was ook mooi... Badguys waren mensenhaaien, kikkers, weetikhet... En de goodguys waren mensen... Waren uit de ruimte gecrashed in de prehistorie... Was ook toffe serie...
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 28-10-05 15:23  
Castor
System Administrator
Dit is de content van de afbeelding:

?;Captain Planet;?;Barbapappa;Samurai Pizzacats;Bassie en Adriaan;?;?;Theo en Thea
Bassie en Adriaan (Robin);Bassie en Adriaan;Earth Worm Jim;Batman (serie);Batman (serie);Beertje Collargol;Ovide;Miami Vice;Thunder Cats
Beertje Collargol;Bereboot;Boes;Boes;?;Boos;Ovide;Seabert;Thunder Cats
Boos;?;Calimero;?;Chipmunks;?;?;Seabert;Thunder Cats
?;David de Kabouter;David de Kabouter;Dungeons and Dragons;Dommel;Dommel;?;Sesamstraat;Tik Tak
Dommel;Dokter Snuggles;Ducktales;Ducktales;?;The Flintstones;?;?;Mario
Wordt Vervolgd;Foofur;Foofur;De Freggels;?;Meneer Cactus Show;Cow and Chicken;The Simpsons;Tom en Jerry
?;?;Heman;Heman;? Precious Pup;? Precious Pup;Cow and Chicken;?;Tom en Jerry
The Incredible Hulk;Inspector Gadget;Knight Rider;?;Meneer Cactus Show;Het Klokhuis;?;?;Tom Sawyer
?;Loeki;?;?;Loony Tunes;Lucky Luke;Snorkels;De Smurfen;Tom Sawyer
Lucky Luke;Maya de Bij;Maple Town;Maple Town;Fabeltjeskrant;Muppet Show;?;De Smurfen;Top Cat
Muppet Show;The Raccoons;The Turtles;Niels Holgerson;The Raccoons;The Incredible Hulk;Viki de Viking;?;The wizard of Oz
Pieter Post;Pieter Post;?;?;The Pink Panther;Pinokkio;?;?;Transformers
Mickey Mouse;Plons;?;?;Quick & Flupke;Knabbel en Babbel;Ghostbusters;Snorkels;Transformers
Spiderman;Ducktales;?;Teddy Rukspin;?;Teddy Rukspin;Telekids;Animaniacs;Troetelbeertjes

Copy paste naar een *.csv bestand en inladen naar excel
D'r zijn er een aantal die ik niet thuis kan brengen, Piet vul eens aan

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 28-10-05 15:54  
Castor
System Administrator
quote:
ViRaX Wrote:
Starstreet & Ring Raiders ???

WTF? Die ken ik helemaal niet...

En weten jullie nog hoe dat ene programma heette met die dino's ? Van die mensen en die gast met dat kikker gezicht en dat ze dan dino's konden besturen met vette wapens erop, dat was ook vet maar ik weet niet meer hoe het heet :(

Dino riders

posted: 28-10-05 16:51  
ViRaX
Member
OW JA dino riders

Ik wil ook thundercats afleveringen :(

Castor, opslaan als bla.cvs en dan openen in excel werkt niet enne ik ga de lijst wel toelichten als ie helemaal af is
posted: 28-10-05 17:14  
Castor
System Administrator
moet je em wel opslaan als bla.csv

posted: 28-10-05 17:28  
ViRaX
Member
Dit is de content van de afbeelding:;;;;;;;;

The A-team;Alfred J kwak;Captain Planet;Alfred J kwak;X-men;Alfred J kwak;Ome Willem;Ghostbusters;Vrouwtje theelepel
Babar de Olifant;Captain Planet;Captain Bucky o'hare;Barbapappa;Samurai Pizzacats;Bassie en Adriaan;Dail M for Monkey;Reboot;Theo en Thea
Bassie en Adriaan (Robin);Bassie en Adriaan;Earth Worm Jim;Batman (serie);Batman (serie);Beertje Collargol;Ovide;Miami Vice;Thunder Cats
Beertje Collargol;Bereboot;Boes;Boes;Bolke de beer;Boos;Ovide;Seabert;Thunder Cats
Boos;Bouli;Calimero;Heatcliff;Chipmunks;Captain N;Paulus de boskabouter;Seabert;Thunder Cats
Captain N;David de Kabouter;David de Kabouter;Dungeons and Dragons;Dommel;Dommel;Paulus de boskabouter;Sesamstraat;Tik Tak
Dommel;Dokter Snuggles;Ducktales;Ducktales;Eek the Cat;The Flintstones;Peppi en Kokki;Captain N;Mario
Wordt Vervolgd;Foofur;Foofur;De Freggels;GI Joe;Meneer Cactus Show;Cow and Chicken;The Simpsons;Tom en Jerry
De gummi bears;De gummi bears;Heman;Heman;Hong Kong Foei;Hong Kong Foei;Cow and Chicken;Sinbad;Tom en Jerry
The Incredible Hulk;Inspector Gadget;Knight Rider;Jodi en het hertenjong;Meneer Cactus Show;Het Klokhuis;Dexters lab;Sinbad;Tom Sawyer
Gargoyles;Loeki;Loeki;Familie knots;Loony Tunes;Lucky Luke;Snorkels;De Smurfen;Tom Sawyer
Lucky Luke;Maya de Bij;Maple Town;Maple Town;Fabeltjeskrant;Muppet Show;Justice friends;De Smurfen;Top Cat
Muppet Show;The Raccoons;The Turtles;Niels Holgerson;The Raccoons;The Incredible Hulk;Viki de Viking;Pinky & The brain;The wizard of Oz
Pieter Post;Pieter Post;Pim de Pinguin;Pingu;The Pink Panther;Pinokkio;Pipo de clown;Snorkels;Transformers
Mickey Mouse;Plons;???? Geen robin;Powerpuff girls;Quick & Flupke;Resque Rangers;Ghostbusters;Snorkels;Transformers
Spiderman;Ducktales;Swat Kats;Teddy Rukspin;Teddy Rukspin;Teddy Rukspin;Telekids;Animaniacs;Troetelbeertjes

Edit:

Nooit cartoon network gehad castor?
posted: 28-10-05 17:45edited: 28-10-2005 17:47, by ViRaX  
Forum - Development - Nostalgie, mis ik nog iets? - 1  2  3  >
locked