LoginPassword
Forum - Public Board - Servers voor nieuwe games? - 1  2  >
RapidFire
Member
Welke games bezit iedereen?
12x Half-Life 1; Counter-Strike;
Castor, Don_Rene, Tjappie, Lionh2, RapidFire, Moo-K, Donkey, ProB, TuXeDo, Python, SkyOne, XaSeR

9x Half-Life 2;
Castor, Don_Rene, Lionh2, Moo-K, Donkey, ProB, Python, SkyOne, XaSeR

9x Counter-Strike: Source;
Castor, Don_Rene, Lionh2, Moo-K, Donkey, ProB, Python, SkyOne, XaSeR

3x Battlefield 2;
RapidFire, SkyOne, XaSeR

3x Medal of Honor;
TuXeDo, Python, XaSeR

2x Quake 3;
Moo-K, ProB

2x Joint Operations;
Don_Rene, Python

2x Unreal Tournament 2003;
ProB, Python

1x Blackhawk Down;
ProB

1x Unreal Tournament 2004;
Python

1x Brothers in Arms;
Python

1x Call of Duty;
Python

1x C&C generals (Zero Hour);
Python, SkyOne

1x Battlefiled Vietnam
SkyOne

1x Sacred
SkyOne

Ik zat een paar dagen geleden weer te CSen, maar ik heb toch het idee dat een groot deel van de Harde Pandemic Kern niet meer CS speelt. gP.02 loopt dan nog steeds wel goed, maar het zijn ook voor een heel groot deel buitenlanders, die -om het bot te zeggen- niks aan de community toevoegen.

Maargoed, waar het om gaat: ik vroeg me af wat de \'leiding\' (miss niet echt een goed woord ) van Pandemic van plan is: CS wordt gewoon erg oud, en ik weet wel dat het al vaker geopperd is, maar is er nog zoiets als een plan om servers te vervangen voor servers van nieuwere games (zoals bijv. Battlefield 2, om in het FPS-straatje te blijven), of is er echt het plan om de CS servers nog een tijd te draaien.

Misschien is het ook wel praktisch om eens te peilen hoe de mensen er over denken. Ik/wij hebben er natuurlijk niks over te zeggen, maar misschien is het wel eens nuttig om te weten wat de mensen willen. Wat jullie er dan mee doen is aan jullie zelf

Ik persoonlijk ben van mening dat CS nog goed genoeg draait voor minstens 1 server, gP.02 zowieso, en misschien nog wel een 2e. Echter, 3 servers vind ik persoonlijk een beetje zonde, aangezien gP.01 en vooral gP.03 volgens mij niet echt succesvol zijn. Ikzelf zou wel graag een Battlefield 2 server zien, zoals ik al zei ligt dat nog in hetzelfde straatje en de meeste mensen die CS spelen zullen denk ik ook wel wat in Battlefield zien.

En nu wil ik wel eens van julllie horen hoe de rest er over denkt, en van de verantwoordelijken wat dus de plannen zijn (if any)...
posted: 30-07-05 16:23edited: 10-08-2005 13:14, by Castor  
(_Qlimax_)
Member
simpel gezegt:
HELEMAAL MEE EENS
posted: 30-07-05 17:01  
Real1ty
DevTeam
gP1 begint weer te lopen, dus die zou ik zo laten. En gP3 Moet gewoon hardcore UT2004 of Quake III Arena worden...
posted: 30-07-05 17:08  
(_Qlimax_)
Member
da zou kunnen ma...
wat RapidFire segt lijkt me beter
een BF2 sever
volgens mij zou dat wel goed lopen
posted: 30-07-05 17:11  
Eunz0r
Member
Ik vind het zo eigenlijk wel goed, alleen gP.CS.03 loopt niet goed(heeft nooit goed gelopen). gP.CS.01 begint weer een beetje te lopen die tijd komt nog wel. Maar het lijkt me zo wel beter door een BF2 server of iets dergelijks voor gP.CS.03 te vervangen.
Strangers are just people you haven't killed yet!
posted: 30-07-05 19:11  
ProB
Rconner
gp 3 moet gewoon doom 1 server worden....,
Ach wat ik weet het ook allemaal niet meer.

Ik begin af en toe weer wat te CSen en idd het word gewoon oud het spel.
overigens speel ik bijna geen games op het moment.
WoW is ook al weer een weekje geleden dat ik ff gespeeld heb.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 30-07-05 21:16  
Veriteas
Rconner
quote:
(_Qlimax_) Wrote:
da zou kunnen ma...
wat RapidFire segt lijkt me beter
een BF2 sever
volgens mij zou dat wel goed lopen

Natuurlijk zal een bf2 server goed lopen. Dat spel is nu hott toch. Btw Zegt schijf je echt zo. Maar over de servers. Ik zou het lekker zo laten omdat de harde kern en de meeste gp bezoekers toch nog cs spelen. We hebben het gezien toen gp01 en gp03 naar source gingen, bijna geen bezoekers. Het komt vanzelf wel gp01 trekt nu al weer wat bezoekers aan en gp02 zit overdag meestal vol. Zolang er nog geen grote plannen zijn zou ik gp03 ook zo laten want dat is leuk voor de echte gp bezoekers om af en toe met zijn alle lekker oud te knallen.
posted: 31-07-05 03:14  
Eunz0r
Member
quote:
Don_Rene Wrote:
[..]

Natuurlijk zal een bf2 server goed lopen. Dat spel is nu hott toch. Btw Zegt schijf je echt zo. Maar over de servers. Ik zou het lekker zo laten omdat de harde kern en de meeste gp bezoekers toch nog cs spelen. We hebben het gezien toen gp01 en gp03 naar source gingen, bijna geen bezoekers. Het komt vanzelf wel gp01 trekt nu al weer wat bezoekers aan en gp02 zit overdag meestal vol. Zolang er nog geen grote plannen zijn zou ik gp03 ook zo laten want dat is leuk voor de echte gp bezoekers om af en toe met zijn alle lekker oud te knallen.

Mee eens ^^
Strangers are just people you haven't killed yet!
posted: 31-07-05 11:01  
Tjappie
Rconner
quote:
Don_Rene Wrote:
[..]

lol ja maar dan moeten er wel wat meer oude maps bij gegooid worden in gp3.
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 04-08-05 14:14  
Castor
System Administrator
Wat bezitten de meeste bezoekers dan aan spellen?

Ik bezit bijvoorbeeld alleen Half-Life 1 en Half-Life 2

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 04-08-05 16:35  
RapidFire
Member
quote:
Castor Wrote:

mja, da's een manier om het te zien, maar op die manier speel je over 10 jaar nog CS. Er is nooit 1 spel dat de hele community heeft. Maar face it, de community is ook niet meer op z'n top, en dat komt natuurlijk ook door de veroudering van het spel. Door een andere server te maken heb je nog steeds 2 CS servers, die dan miss ook nog iets voller worden (gP.02 is al vol ja, maar de andere) en je krijgt weer een zooi nieuwe forumgangers van een nieuwe server. Dit kan Pandemic volgens mij goed gebruiken.
Mensen die dan willen CSen, die kunnen nog gewoon CSen, maar mensen die hier eigenlijk alleen nog maar voor de community lopen omdat ze eigenlijk al op CS zijn uitgekeken (zoals ik) kunnen ook weer eens een gamepje spelen met de rest.
posted: 04-08-05 17:32  
Veriteas
Rconner
quote:
Castor Wrote:

Probeer anders mischien een poll? Zou leuk zijn, als het kan tenminste.
posted: 05-08-05 03:30edited: 05-08-2005 03:31, by Don_Rene  
Castor
System Administrator
Ik weet niet hoe je dat wilt pollen. Als iedereen opgeeft welke games ze online kunnen spelen, dan houdt iemand wel een first post bij.

posted: 05-08-05 09:26  
Tjappie
Rconner
haha ja je zou een poll kunnen maken.
Dan word het wel een poll van 300 meter lang als je alle spellen op moest noemen .
ik speel nu:

CS 1.6
Guild Wars
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 05-08-05 10:45  
Veriteas
Rconner
quote:
Castor Wrote:
Ik weet niet hoe je dat wilt pollen. Als iedereen opgeeft welke games ze online kunnen spelen, dan houdt iemand wel een first post bij.

Nee dat bedoel ik niet. Gewoon zeg maar een lijstje met bijvoorbeeld Bf2, cs1.6, css, quake III ofzoiets. En dan kiezen ze daar hun voorkeur uit voor wat er eventueel met gp03 zou kunnen gebeuren.

Btw zelf speel ik nu:
Cs 1.6
Css
Joint opperations
posted: 05-08-05 11:57edited: 05-08-2005 13:59, by Don_Rene  
Castor
System Administrator
Kijk, voor spellen als Diablo II, WoW, Guildwars etc etc. kunnen wij geen server opzetten. Het is dan ook niet erg handig om deze te vermelden

posted: 05-08-05 12:30  
Veriteas
Rconner
quote:
Castor Wrote:
Kijk, voor spellen als Diablo II, WoW, Guildwars etc etc. kunnen wij geen server opzetten. Het is dan ook niet erg handig om deze te vermelden

Sorry hoor! edit done
posted: 05-08-05 13:59edited: 05-08-2005 14:00, by Don_Rene  
Castor
System Administrator
Je staat bovenin de start post

posted: 05-08-05 14:21  
Veriteas
Rconner
quote:
Castor Wrote:
Je staat bovenin de start post

Ja heb ik gezien maar met WoW en guildwars eruit is er meer ruimte ove voor andere
posted: 05-08-05 14:23  
Lionh2
Community Moderator
CS
CS:S
HL2
posted: 05-08-05 16:55  
Forum - Public Board - Servers voor nieuwe games? - 1  2  >
locked