LoginPassword
Forum - News Board - Pandemic revival - <  1  2
Evo^
Member
moguh iedereen,...

mischien een beetje lang geleden maar
bij deze zal ik ook maar weer een keer moeten beginnen met cssen...

het is toch klote weer dus wat moet je anders...
posted: 25-07-05 11:53edited: 25-07-2005 11:54, by Evo^  
Bl@me
Member
Ik wist van te voren al dat Source servers niet zoude lope, maarja ze wilde het toch doen.

Edit: waar staan die IP's nu dan van gewoon CS 1.6 ??????
# Muhaaaa Gertje
posted: 25-07-05 12:09edited: 25-07-2005 12:11, by Bl@me  
GreyFox
System Administrator
quote:
Bl@me Wrote:
Edit: waar staan die IP's nu dan van gewoon CS 1.6 ??????

op de serverpage en op de frontpage.
posted: 25-07-05 13:54  
Cobra
Member
g44p net ook weer gescst was wel leuk lange tijd niet gedaan
posted: 25-07-05 19:46  
elemeNt
Member
Source zuigt. Gelukkig heeft de Pandemic crew dat eindelijk door.
posted: 25-07-05 22:23  
Python
System Administrator
Source zuigt absoluut niet, maar hij liep gewoon niet omdat er niet zoveel mensen source spelen.

Ik zal het nog 1x uitleggen voor al die mensen die het gewoon niet willen of kunnen begrijpen waarom we de servers hebben omgegooid.
Destijds hebben we voor die verandering gekozen, omdat er te veel mensen op gp1 zaten die niet op een volwassen manier met mekaar konden omgaan. De gp1 server loopt nu misschien niet meer zo goed, nou ja jammer dan. Liever een niet lopende server dan een server waar ik het gevoel krijg dat ik tussen de kleuters zit. Er is niets zo vervelend als mensen die gewoon nog niet zo verstandig zijn om bepaalde dingen te begrijpen. Om regels en keuzes tot in den treure (net zoals nu weer) te moeten uitleggen verpesten echt de sfeer.
posted: 25-07-05 22:47  
Real1ty
DevTeam
Zo te zien ben je al een poosje niet in gP2 geweest. Als je daar geen "gP | " voor je naam hebt staan menen er daar ook zat dat ze een grote bek moeten hebben.
posted: 27-07-05 12:36  
Python
System Administrator
Ik zit vaker in gp2 dan dat je denkt... zit er alleen bijna nooit met mijn admin nick. Ik heb er trouwens geen last van.. de sfeer op de server maak je zelf...
posted: 27-07-05 13:32  
R2cool
Member
wrom maken jullie van gp.03 geen fun server.
Mijn eerste ontmoeting met pandemic was op die funserver omdat de rest down was.
Fun servers doen het altijd goed en de laatste tijd worden er wel veel mensen Surf/KZ addict . dus gooi er ook eens een paar surf en kz mappen door die cycle heen en ik zit er elke dag op .
gaming.Pandemic Rulez
posted: 27-07-05 14:16  
Python
System Administrator
Funserver werkt ook niet want die hebben we gehad..

Btw surfmappen zijn kut.. je moet die maps op een heel andere manier spelen en dat moet je weer eerst leren.

Gelukkig begint gP1 weer een beetje te lopen...
posted: 27-07-05 14:35edited: 27-07-2005 18:18, by Python  
RapidFire
Member
python zit wel vaak op gP.02, en het valt idd wel mee. Tuurlijk zijn er van die etters, maar volgens mij zitten er meestal ook wel een heel stel regelmatige bezoekers, en die lachen dan met zn allen die etters uit zodat die etters toch wel leaven of zich aanpassen

etters voorkom je toch niet, tenzij je een pass op de server zet maar da's toch ook geen optie?
posted: 27-07-05 20:53  
Lionh2
Community Moderator
Wat zijn surfmappen precies?
posted: 28-07-05 22:36  
Ronzz
Member
Je moet surfen op "stukken", zonder eraf proberen te vallen. Van het ene stuk naar het andere springen om zo bij het einde te komen... keertje proberen Frank
posted: 28-07-05 22:37  
ProB
Rconner
Die KZ mappen zijn wel gaaf opzich..
Beetje rond klauteren all the way up.
ERg verslafend soms.
Maar is meestal van korte duur als je alle maps hebt rondgespeeld.
Strafe jumpen enzo. tis best moeiljk.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 29-07-05 20:57  
Real1ty
DevTeam
quote:
RapidFire Wrote:
python zit wel vaak op gP.02, en het valt idd wel mee. Tuurlijk zijn er van die etters, maar volgens mij zitten er meestal ook wel een heel stel regelmatige bezoekers, en die lachen dan met zn allen die etters uit zodat die etters toch wel leaven of zich aanpassen

etters voorkom je toch niet, tenzij je een pass op de server zet maar da's toch ook geen optie?

Het is er ook heel vaak chill, daar niet van...maar ff om aan te geven dat het niet alleen op gP1 is...
posted: 29-07-05 21:12  
Forum - News Board - Pandemic revival - <  1  2
locked