| Forum - Counter-Strike - Unban mij AUB | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Hallo mensen, ik ben gebanned omdat ik iets hebt gezegt wat niet thuis hoort. Maar daar zit een aanleiding aan. In het eerste plaatje zei ik KK. Voor mij betekent KK Kleine Koter. Ik denk dat jullie het zien als een ziekte. Als ik die ziekte bedoelde dan zou ik het wel voluit schrijven zoals de 2e plaatje. Daarop kan ik me goed voorstellen waarom jullie mij hebben gebanned. Maar ik deed dat uit frustratie omdat Badboy mij blokte in vent en dat vond ik niet leuk dus floepte het er opeens uit zonder dat ik het wist. Het spijt mij heel erg dat ik de game hebt geruined. Het zal nooit meer voorkomen hoe ik me toen had behandeld. Dus ik vraag jullie admins kunnen jullie me alstublief unbannen.![]()
|
|||
| Its ya boy Kanye to da | ||||
| posted: 01-03-05 21:07 | ||||
|
Je zou eigenlijk al unbanned moeten zijn omdat je 15-2 gebanned bent voor 3 dagen.
Vos fix dit even aub. STEAM_0:0:4998733 http://gaming.pandemic.nl/index.php/abuse/viewreq/610 |
|||
|
||||
| posted: 01-03-05 21:11 | ||||
|
de hele afkorting van kk is verboden, omdat het dus de afkorting is van een verboden woord. Ook al bedoel je er iets anders mee dan schrijf jij je eigen betekenis maar volluit. En je was er ook voor gewarnt door botje dus de volgende keer niet meer doen. | |||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 01-03-05 21:14 | ||||
|
volgens mij had botje hem nog een x gebanned omdat ie het weer deed ofzo... maja kan zijn dat ik het fout heb, moet je maar ff navragen ^^ | |||
| Did not know who he was fuckin with! | ||||
| posted: 01-03-05 21:20 | ||||
|
quote: http://gaming.pandemic.nl/index.php/abuse/viewban/1104 Hoi |
|||
|
||||
| posted: 01-03-05 21:28 | ||||
|
Around 30-03-2005, 23:18
Dus donderdag 31 maart kun je waarschijnlijk weer spelen. En je nu wél gedragen, ok? |
|||
| posted: 01-03-05 21:30 | ||||
|
KK betekend bij mij altijd ViRaX is pro, maar zelfs ik krijg een ban als ik het zeg, dus helaas zul jij je daagjes ook weer moeten uitzitten |
|||
| posted: 01-03-05 23:23 | ||||
|
Wat een gelul...
Kleine Koter... als iemand zegt "wat kk lame" dan bedoelt hij ook echt wat kleine koter lame... Dat is toch geen normaal nederlands... Je weet donders goed hoe kk gezien word door velen. Het gaat erom dat er bij het lezen van die dingen gedachtens naar boven kunnen komen bij anderen die kwetsend zijn. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 02-03-05 02:40 | ||||
|
Ik vind kk meer een standaard woord worden in het hedendaagse scheldwoordencomplex. | |||
| posted: 02-03-05 03:17 | ||||
|
quote: Leuk dat jij die mening hebt, wij niet. KK = kick / tempban. klaar |
|||
| onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen.. | ||||
| posted: 02-03-05 08:42 | ||||
|
quote: Woeps |
|||
|
||||
| posted: 02-03-05 08:57 | ||||
|
quote: Dat begrijp ik wel, en mijn opmerking was ook niet kwaad bedoeld. Maar je ziet tegenwoordig zoveel mensen kk in een server zeggen dat het gewoon standaard begint te worden. Overigens ken ik genoeg lui die kk als scheldwoord gebruiken terwijl één van hun familieleden eraan is overleden. Niet echt veel respect imo maar dat terzijde. |
|||
| posted: 02-03-05 10:47 | ||||
|
Standaard woord of niet, bij ons is het nog steeds een ban zoals iedereen weet, dus einde discussie. | |||
| posted: 02-03-05 12:15 | ||||
| Forum - Counter-Strike - Unban mij AUB | ||||
locked