LoginPassword
Forum - Public Board - Let op: verzoek voor forumgangers
ViRaX
Member
Lieve lieve mensjes,

De laatste tijd is er weer een aantal nieuwe mensen bij gekomen op ons forum, en er zijn ook oude leden die hier weer vaker zijn gaan posten. De schrijftaal van een (redelijk groot) aantal van deze mensen laat echter nog veel te wensen over.

Er zijn de laatste tijd een aantal 1337e namen bijgekomen met allemaal leuke tekentjes etc, we willen echter toch nog een beetje serieus blijven en die gekke tekentjes leiden soms wel een beetje af. (als je je 1337naam nog wilt veranderen kun je me altijd even een berichtje sturen via de site, of een mailtje, of een pm op irc, dan kan ik het binnen een paar sec veranderen).

Verder zijn de topics ietsje gedaald qua niveau en inhoud. Tuurlijk willen we niet alle pret bederven maar het zou wel leuk zijn als er op de beginpost gereageerd wordt ipv dat er binnen 5 posts van leden een compleet andere discussie aan de gang is dan de intentie van het topic was.

Als laatste wil ik het nog even hebben over de schrijfstijl. Het is erg (maar dan ook HEEL ERG) irritant om posts te lezen waar geen hoofdletters en andere leestekens inzitten. Jullie hebben het allemaal geleerd op de basisschool dus het moet niet echt moeilijk zijn om je daar aan te houden, en je maakt het je mede forumgangers een stuk makkelijker om dingen door te lezen, verder staat het ook een stuk netter en minder kiddie

Dit is dus geen eis voor nieuwe regels, meer een verzoek. Ik ga er wel vanuit dat de mensen die zich aangesproken voelen proberen om hun postwijze te veranderen, als er niets verandert zullen dit wel regels worden en zorgen wij er wel voor dat het allemaal wat netter gebeurt ^^.

Nog even dit: we zijn er niet op uit om je te pesten of om je wannabee vader/moeder/meester/juf te zijn, maar onze doelgroep zijn de wat volwassenere mensen, als je nog niet zo oud bent is het geen probleem, maar probeer je in ieder geval in je postwijze wel iets meer zo te gedragen. Het hoeft dus geen serieuze strenge zooi hier te worden maar let er aub een beetje op.

Dit geldt natuurlijk niet voor alle forumgangers, er zijn vast een aantal mensen die hun gedrag hierin terug vinden, ik vind het echter een beetje zielig om namen te noemen dus hoop jullie zo voldoende te hebben geinformeerd.
posted: 17-02-05 18:45edited: 20-02-2005 16:19, by Archaon  
Forum - Public Board - Let op: verzoek voor forumgangers
locked