| Forum - Half Life 2 - HL2 1,7 miljoen x verkocht... | ||||
|---|---|---|---|---|
|
quote: Best netjes dacht ik zo.... |
|||
|
||||
| posted: 31-01-05 16:11 | ||||
|
Kan je wel zegge |
|||
| # Muhaaaa Gertje | ||||
| posted: 31-01-05 16:31 | ||||
|
nice nice!
btw je moet halflife2.net eens zien gaan met al die mods... iedere dag wel een nieuwe post met mod updates. Ik wacht al op degene die eerst speelbaar is |
|||
| posted: 31-01-05 17:29 | ||||
|
MOD's komen na de zomer pas echt goed op gang denk ik zo, gezien de ontwikkeltijd. | |||
|
Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne |
||||
| posted: 31-01-05 17:43 | ||||
|
Deze mod lijkt me wel cool. => FORSAKEN.
ik citeer even uit de PCZone Het is het jaar 2009 en de mensheid heeft net een verschrikkelijke tijd achter de rug. Alle steden zijn zo goed als vernietigden miljoenen mensen zijn gestorven ten gevolge van een virus.Inmiddels zijn er 3 fracties ontstaan die strijden om grondgebied, resources en macht. Iedere groep heeft zen eigen geschiedenis en een scala aan sterke en minder sterke kanten. Zo zijn er dde Governors, dit zijn militairen, die erg strijdvaardig kunnen handelen, er zijn religieuze strijders en tot slot is er de 'gewone' bevolking. De 3 groepen koesteren veel haat naar elkaar, ze zullen dan ook alles op alles zetten om elkaar te vernieigen. Aan de speler het recht om te kiezen aan welke zijde hij of zij meevecht. site: www.forsaken-game.com |
|||
Oh mijn God! Machtig boze boefjes. |
||||
| posted: 31-01-05 20:26 | ||||
|
quote: true, toch is het cool om te zien welke mods al hoever zitten enz... de loop voor het eerste uit te brenge, en toch goe te zijn. |
|||
| posted: 31-01-05 21:35 | ||||
|
quote: mja dat verhaal is wel zo bijster onorigineel dat je wel het minst interessante stukje van die mod moet hebben gepost |
|||
| posted: 01-02-05 21:47 | ||||
|
quote: ga erst eens op de site kijken het verhaal is misschien niet ori maar het ziet er wel vet uit |
|||
||||
| posted: 01-02-05 22:23 | ||||
|
naja als ik nou is mazzel had kwam er nog een buyer bij want kwil hem ook en dan gelijk source die lijkt me ook wel chill alleen iedereen zegt dat het een naab game is want als je dat speelt en je komt terug bij cs dan ben je dik naab lol |
|||
|
||||
| posted: 02-02-05 11:23 | ||||
|
quote: haha ja dat geloof ik wel maar de info die je in het topic zet lokt niet echt aan tot verdere verkenning, dat was een beetje mijn punt |
|||
| posted: 02-02-05 13:20 | ||||
|
quote: tjah stelletje HOEREH (sorry moest eruit) Valve weet naar het schijnt zelf niet hoeveel exemplaren er via steam verkocht zijn. Goe bezig gaste! |
|||
||||
| posted: 02-02-05 14:03 | ||||
|
Nou... Ik denk dat ze dat wel weten. | |||
|
||||
| posted: 02-02-05 14:25 | ||||
|
quote: Informeer jezelf eens even voor je iets zegt. kan dat? Onduidelijkheid rond Half-Life 2-verkopen Ondanks het beruchte Steam vliegen de exemplaren van Half-Life 2 over de toonbank. Hoeveel titels er echter via Steam zijn verkocht, blijft echter onduidelijk. Door Rogier Voet 1 feb 2005, 14:10 uur Volgens uitgever Vivendi zijn er inmiddels 1,7 miljoen exemplaren verkocht van Half-Life 2. In de afgelopen twee maanden is de vraag nog steeds groot, aldus de uitgever. Met name in de VS, Duitsland, Engeland, Italië, Spanje en Scandinavië heeft de first-person shooter goed verkocht. De grote kracht van het originele Half-Life was het feit dat het spel bleef verkopen, vooral dankzij de zeer actieve mod-community en het succes van Counter-Strike. De uitgever hoopt dit succes te herhalen met Half-Life 2. De winkelversie doet het dus uitstekend, maar de cijfers van Steam zijn daar nog niet verwerkt. Ontwikkelaar Valve doet geen mededelingen over de hoeveel games, die via hun online systeem is verkocht. Die houding is wel te begrijpen aangezien Valve en Vivendi nog steeds verwikkeld zijn in een rechtszaak rond deze manier van distributie. Mocht Valve winnen dan zet het de deur open voor andere grote ontwikkelaars om soortgelijke diensten aan te gaan bieden.Einde bericht |
|||
||||
| posted: 02-02-05 15:47 | ||||
|
Lees dan eerst zelf wat je qoute,
De cijfers zijn gepubliceerd door vivendi, welke geen informatie heeft over de online verkopen die door ValVe worden afgehandeld. Valve en vivendi hebben nl. ruzie. Mede door die reden brengt Valve de verkoopcijfers online nog niet naar buiten. MAAR ZE WETEN NATUURLIJK WEL HOEVEEL ZE ER HEBBEN VERKOCHT. Kun je het uberhaupt voorstellen dat het niet zo is?? Het is naar buiten toe alleen onduidelijk. quote: |
|||
|
||||
| posted: 02-02-05 15:56edited: 02-02-2005 15:58, by Castor | ||||
|
ja da kan wel eens goed wezen maar er heerst dan toch nog altijd de onduidelijkheid over de totale hoeveelheid hoe dan ook er is 1 deel van de firma die het nog niet weet dus ze weten het nog niet.... | |||
||||
| posted: 02-02-05 16:20 | ||||
|
Steam is volgens Vivendi niet legaal, volgens Valve daar hebben ze ruzie.. want Vivendi wil geld zien voor steam en de gekochte producten van steam.
Deze hebben atm een rechtzaak lopen. Steam weet precies hoeveel zij verkocht hebben, de reden waarom ze het niet naar buiten brengen (naar de media/publiek toe) is vanwege de rechtszaak. |
|||
| onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen.. | ||||
| posted: 04-02-05 10:02 | ||||
|
quote: was de rechtszaak al niet gewonnen?? |
|||
||||
| posted: 05-02-05 19:44 | ||||
| Forum - Half Life 2 - HL2 1,7 miljoen x verkocht... | ||||
locked