LoginPassword
Forum - Half Life 2 - [MAP] dm_revolution
SkY0ne
Member
Download HERE

Even deze shizzle levend houden.
net op halflife2.net forum wat screens gezien deze map en leek me wel de moeite om eens te proberen.

De map is niet al te groot , ideaal voor een 8 man. Ziet er mooi afgewerkt uit , en heeft een leuk hl2 sfeertje.

net toen ik er even doorheenl liep dacht ik wel dat er wat te weing guns op lagen misschien, maar dat gevoel heb ik bij de meeste nieuwe maps... 'k weet niet of het ook echt zo is , daarvoor zullen we ze moeten spelen

er ligt ook matig genoeg junk op om mee te smijten

een nadeel wat ik veel bij nieuwe maps zie zijn de fps drops, bij deze map daarentegen zat dat mooi snor. fps bleef lekker meestal.

misschien wel de moeite om er een aantal leuke goed uitgewerkte maps op de server te gooien?
edit: we kunnen bv wat goede , afgewerkte , maps in de cycle smijten en er een mappack van maken en op frontpage zetten? zo hoeft men de maps maar te extracten en ready. hoef je ze niet allemaal appart te downen.
posted: 07-01-05 15:10edited: 07-01-2005 15:18, by SkY0ne  
bN
Rcon Supervisor
Hoest met de fps in die map ? Hij lijkt erg zwaar
posted: 07-01-05 15:19  
SkY0ne
Member
like i said , fps zit best snor hoor. ik vind hem beter als stoka
posted: 07-01-05 15:27  
ViRaX
Member
Deze lijkt me wel lachen idd, maar ik heb geen gamespy account dus graag even ergens anders uppen
posted: 07-01-05 17:11  
ViRaX
Member
Oke gechecked... Deze is wel beter dan swamp ja... Hij is evengoed nog wel groot hoor maar ja opzich wel vettig
posted: 07-01-05 17:40  
SkY0ne
Member
dat je ze zo groot vind... ik vind ze best meevallen.
maar ik wil deze echt wel es testen met meer man
posted: 07-01-05 18:02  
BOLLE REET
Member
Ziet er vet uit maar ligt er net zoveel zooi voor de gravgun als in de originele valve maps? (yes yes i love gravitykills)
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel
posted: 08-01-05 00:35  
ViRaX
Member
Ja... Ligt zat
posted: 08-01-05 00:49  
Forum - Half Life 2 - [MAP] dm_revolution
locked