| Forum - Half Life 2 - [MAP] DM_stoka | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Naar aanleiding van dit topic even een soort van review van dm_stoka. Dit in een appart topic omdat ik moeilijk iedere eunmap in dat topic kan reviewen
Dm_stoka is een kleine map, perfect voor een spelertje of 8 . De ene helft van de map bestaat uit een huis (binnen), en de andere helft van de map bestaat uit een klein buiten deel.
Het huis zit niet al te ingewikkeld in elkaar, je hebt maar een paar apparte kamertjes, en 2 wegen naar boven. Boven kun je met een crossbow voor een raampje gaan zitten om buiten mensen neer te knallen , erg leuk gedaan, en mensen die daar willen campen worden toch snel gespot omdat dat de meest logische plekjes zijn waar geschoten wordt met de crossbow.
Er liggen genoeg powerupjes voor energy en kogels in de map verspreid, zowel binnen als buiten dus ook daar is niets op aan te merken. Hier nog even een screenshot van een kamertje.
Buiten is er zoals ik zei ook genoeg te beleven, er zijn een aantal containers verspreid waar je dus goed dekking kan zoeken, je kan jezelf ook verstoppen in de containers, of bij de watertank achter allemaal kratjes
Tussen de "tuin" en het huis heb je nog een klein slootje, je kan dus ook nog in het water schuilen, en ja deze map is welliswaar niet officieel, maar hij is perfect als je het mij vraagt. De wapens zijn goed verdeeld over de hele map, en het loopt gewoon super
Zijn er dan geen minpunten? Nou misschien wel, ik heb de map in mn eentje getest, dus ik weet niet hoe het met meer man verloopt en hoe het dus met de spawnplekken zit. Verder heb ik ook nog 2 invisible walls ontdekt... Eentje wanneer ik op een container wilde springen, eigenlijk zou dit gewoon moeten kunnen maar het is de maker van de map blijkbaar niet gelukt... De ander, toen ik wat kistjes op elkaar stapelde om over een hek te springen, maar deze 2 minpuntjes zijn eigenlijk te verwaarlozen want de map is heel vet en ik zou er dus niets op tegen hebben als deze map op de server komt te draaien (5.7 mb unzipped). Hij is iig een stuk beter dan dm_lockdown |
|||
| posted: 05-01-05 20:07 | ||||
|
lockdown eruit , deze erin... serieus. gewoon doen.
geef anders ff linkie
edit: soz ander topic niet gezien. daar zat de link |
|||
| posted: 06-01-05 00:02edited: 06-01-2005 00:03, by SkY0ne | ||||
|
ziet er wel leuk uit, moeten we eens proberen. | |||
| posted: 06-01-05 09:19 | ||||
|
Als er "invisible walls" in een map zitten, dan zitten die er over het algemeen met opzet om jou niet op bepaalde punten te laten komen.
|
|||
| Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire | ||||
| posted: 06-01-05 10:55 | ||||
|
Dat snap ik ook nog wel chunk , maar invisible walls is zo cliche... Dan moeten ze het muurtje ofzo maar hoger maken zodat je er echt niet doorheen kan... Invisible walls hoort niet meer bij deze tijd vind ik.. |
|||
| posted: 06-01-05 12:35 | ||||
|
Wat mij betreft gooi hem in de cycle!
|
|||
| onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen.. | ||||
| posted: 07-01-05 12:49 | ||||
|
Er zit hier 1 bug in dat je onder de map spawnt... maar als je een beetje springt kom je er wel weer uit... Mmmm eigenlijk mag dit niet :( | |||
| posted: 08-01-05 16:11 | ||||
| Forum - Half Life 2 - [MAP] DM_stoka | ||||
locked

. De ene helft van de map bestaat uit een huis (binnen), en de andere helft van de map bestaat uit een klein buiten deel.