LoginPassword
Forum - Bugreport and Feature-request - Bugs & features rA - 1  2  >
ViRaX
Member
- (bug) Als ik iemand ban voor lamen, en ik druk op next dan staat er dat ik hem ban voor bug abuse...

- (bug) Ik kan geen bans meer overnemen van rconners? Hij springt gewoon terug naar de rA page dan

- (feature) misschien handig als we achteraf nog wat commentaar kunnen toevoegen.... nu kunnen we (de admins) alleen maar bewijs toevoegen achteraf.

- (feauture) banlist meerdere pagina's maken? 850 bans op 1 pagina is toch wel wat lang ik dacht aan 500 bans per page?

- (vraagje) en die work queue? Waar is die eigenlijk voor :s ... Heb het nog nooit gebruikt...

Ik weet ook niet in hoeverre deze dingen al meegenomen zijn voor de nieuwe site maar dat hoor ik dan wel.
posted: 04-01-05 22:55edited: 04-01-2005 22:56, by ViRaX  
ViRaX
Member
voooos ??
posted: 06-01-05 14:29  
Castor
System Administrator
- (bug) Als ik iemand ban voor lamen, en ik druk op next dan staat er dat ik hem ban voor bug abuse...

- (bug) Ik kan geen bans meer overnemen van rconners? Hij springt gewoon terug naar de rA page dan

Van bugs ken ik de status niet helaas.

- (feature) misschien handig als we achteraf nog wat commentaar kunnen toevoegen.... nu kunnen we (de admins) alleen maar bewijs toevoegen achteraf.
Geen idee.

- (feature) banlist meerdere pagina's maken? 850 bans op 1 pagina is toch wel wat lang ik dacht aan 500 bans per page?
500 is al veel, ik zit zelf eerder aan 100 te denken, en een downloadable list, zodat zoekmachientjes alle cheaters meevissen.

- (vraagje) en die work queue? Waar is die eigenlijk voor :s ... Heb het nog nooit gebruikt...
Om statussen te acherhalen, zodat niet 2 mensen tegelijkertijd een zelfde request afhandelen. In het nieuwe systeem zijn de korte lijsten veranderd -> zie screenshot

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 06-01-05 14:56  
GreyFox
System Administrator
Mja, work queue was sowieso overbodig, was al geconstateerd.
posted: 07-01-05 02:48  
TuXeDo
Advisor
Zou het kunnen dat de take over niet werkt omdat http://gaming.pandemic.nl/index.php/abuse/pendemic/443
pandemic ipv pendemic moet zijn?
posted: 07-01-05 08:57edited: 07-01-2005 08:58, by TuXeDo  
GreyFox
System Administrator
quote:
TuXeDo Wrote:
Zou het kunnen dat de take over niet werkt omdat http://gaming.pandemic.nl/index.php/abuse/pendemic/443
pandemic ipv pendemic moet zijn?

Nee, dat moest 'pending' zijn. Hoe de neuk dat daar is gekomen. ;s
posted: 07-01-05 11:38  
TuXeDo
Advisor
toch een foutje ontdekt dan
posted: 07-01-05 12:26  
ViRaX
Member
True op die link van tuxje kan ik wel take overen
posted: 07-01-05 12:59  
GreyFox
System Administrator
quote:
ViRaX Wrote:
True op die link van tuxje kan ik wel take overen

Euhm, nee, ik heb het gefixed toen Tux me erop wees, en daarom kan je hem takeoveren.
posted: 08-01-05 03:46  
Ronzz
Member
(feature) Zou je bij het uploaden van een demo een melding kunnen geven met "please wait"? Het is nu (imo) een beetje te onduidelijk of het bewijs geupload word of niet.
posted: 10-01-05 18:08  
GreyFox
System Administrator
Dat zou misschien kunnen met javascript. Een onClick op de submit button. Zou ik moeten checken.

Het upload protocol van HTTP is nou eenmaal niet zo sjofel, valt weinig aan te doen.
posted: 10-01-05 18:10  
Castor
System Administrator
D'r zijn oplossingen voor.

perl script server-side
java applet

posted: 10-01-05 20:45  
GreyFox
System Administrator
Een java applet betekent dat iedereen die van rA gebruik maakt JRE geinstalleerd moet hebben, dat doet de laagdrempeligheid teniet, en dat wil ik niet.

Ik heb wel gehoord van dat perl scriptje, maar heb het nog nooit gebruikt. Maar een simpele melding lijkt me voldoende hoor.
posted: 11-01-05 02:14  
Castor
System Administrator
http://www.raditha.com/php/progress.php
Misschien ooit een leuke uitbreiding

posted: 11-01-05 08:50  
GreyFox
System Administrator
Het zou kunnen, maar er zit al een progressbar in je browser, mind you. Bovendien ging het de user in kwestie alleen om een melding.

Je kunt het wel doen, maar eigenlijk was ikzelf meer aan het denken aan ee oplossing met FTP. Op die manier gebruik je de gangbare manier van data kopieren voor een gebruiker (sleur en pleur).
posted: 11-01-05 10:46  
TuXeDo
Advisor
Ik vind de progressbar duidelijk genoeg hoor, als je een beetje nadenkt dan snap je dat het laden ff duurd omdat je iets aan het versturen bent.
Een soort weergave in % ofzo is imho luxe maar geen noodzaak
posted: 11-01-05 16:01edited: 11-01-2005 16:02, by TuXeDo  
bN
Rcon Supervisor
ik vind dat ding van me browser maar gaar. Soms staat er dat ie allang klaar is maar dan duurt het nog eeuwen voordat ie uiteindelijk die pagina laadt.
posted: 11-01-05 16:38  
RapidFire
Member
quote:
bN Wrote:
ik vind dat ding van me browser maar gaar. Soms staat er dat ie allang klaar is maar dan duurt het nog eeuwen voordat ie uiteindelijk die pagina laadt.

posted: 15-01-05 15:35  
briznokovic
Rconner
-bug
als ik kijk bij reportabuse wie een report gehandled heeft en ik klik op die persoon dan krijg ik mezelf tezien.
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
posted: 16-01-05 15:55  
TuXeDo
Advisor
Het zit iig onderhuis heb de code niet bekeken maar als ik op de link druk van degene die hem heeft afgehandeld verwijst ie gewoon naar http://gaming.pandemic.nl/index.php/profile/131
posted: 18-01-05 08:59  
Forum - Bugreport and Feature-request - Bugs & features rA - 1  2  >
locked