| Forum - Half Life 2 - Vette maps |
|
|
Hey, nu hl2dm al een tijdje bestaat vroeg ik me af of jullie al zeeeeeeer brute onofficiele maps ergens hebben gespeeld?
Ik heb een paar ouwe hl1 maps gespeeld (bijvoorbeeld met die raketbasis), maar die vind ik niet zo leuk in hl2dm...
Overwatch blijft nog steeds de beste! |
| posted: 03-01-05 20:58 |
|
|
is stalkyard en snark_pit niet ergens te vinden ? |
|
Do u have a ProBleem, mister. |
| posted: 03-01-05 21:15 |
|
|
|
Ik heb al een aantal goede nieuwe maps gespeeld. er zijn er een aantal goede al in de maak , maar die zijn dus nog niet af. Dikwijls heb je in sommige delen low fps, of zijn ze te groot ofzo... Nuja no doubt dat er binnen dit en een maand dik vette maps uitkomen , wie weel wel officieel.
Voor mij blijft overwatch ook nog altijd de vetste. Misschien van gp1 een overwatch only server maken? Ik merkte gisteren ook dat er toen de sever switchte naar lockdown er een heel aantal mensen verdwenen, en we nog maar met 3 zaten. |
| posted: 04-01-05 10:52 |
|
| bN |
 |
| Rcon Supervisor |
|
nogiets_prison
die is vet, heb je vet veel van die zaagtand dingen, veel splashen |
| posted: 04-01-05 10:54 |
|
|
Ik heb zonet 2 funmaps gespeeld en ik was er van onder de indruk!
Download DM_Motel hier!
Download DM_Stoka hier! |
| posted: 05-01-05 19:11 |
|
|
|
DM_motel zuigt... 1 groot vierkant blok, en je kan buiten eromheen lopen... En dat vierkante blok moet het motel voorstellen maar het is eigenlijk 1 vierkant opgedeeld met andere vierkantjes wat het 1 grote campmap maakt. Verder is het ook niet goed voor 8 man, maar eerder voor 20 want naast dat ie kut is, is ie ook nog eens enorm groot. (maar hij ziet er idd wel vet uit
DM_stoka pure ownage , ik heb ff een reviewtje gemaakt |
| posted: 05-01-05 19:51edited: 05-01-2005 20:07, by ViRaX |
|
| bN |
 |
| Rcon Supervisor |
|
dm_prison, zo heette de map. Die is errug vet alleen maar met gravgun en zaagtanden |
| posted: 06-01-05 09:20 |
|
|
|
gooi een paar maps op de server, mappackje maken, bij news zetten , en in de naam van de server zet je maps @ www.pandemic.nl
zo krijg je volk naar de site, en hopelijk ook op de server , want ja... er zijn wel meer mensen die nieuwe maps willen spelen. |
| posted: 07-01-05 18:44 |
|
|
dm_overwatch vink tog nog wel eunen... en dm_lockdown is ook wel kik! |
|
Strangers are just people you haven't killed yet! |
| posted: 25-02-05 15:49 |
|
| Forum - Half Life 2 - Vette maps |